تور, مهاجرت, ویزا

سفارت کانادا در ترکیه گرجستان ارمنستان باکو و دبی

اگر برای انجام امور مربوط به ویزای کانادا مثل انگشت نگاری به دنبال دریافت اطلاعات کاملی از آدرس و ساعت کاری و تعطیلات سفارت کانادا در ترکیه، گرجستان، ارمنستان، باکو و یا دوبی هستید پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات این مطلب را که برگرفته از وب‌سایت سفارت کانادا است را دقیق مطالعه کنید تا از آدرس، ساعات کاری و تاریخ دقیق تعطیلی‌های سفارت خانه‌های مذکور مطلع شوید.

متقاضیان ویزای کانادا چه از نوع ویزای مولتی کانادا و چه از انواع دیگر ویزای این کشور، می‌بایست پس از طی شدن مراحل اولیه ثبت نام آنلاین، حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز به یکی از سفارت‌های کشور کانادا مراجعه نموده و برای انجام انگشت‌ نگاری و نهایی‌کردن تقاضای ویزای خود، اقدام نمایند. بدلیل تعطیلی سفارت کانادا در تهران، این فرایند عموما در سفارت کانادا در ترکیه، گرجستان، امارات، ارمنستان و باکو صورت می‌گیرد.

اگرچه برای انجام انگشت ‌نگاری سفارت کانادا عموما نیازی به تعیین وقت قبلی نیست و متقاضیان محترم تنها با در دست داشتن نامه انگشت نگاری می‌توانند برای مثال وارد سفارت کانادا در تفلیس شده و مراحل بعدی را طی نمایند، اطلاع از تاریخ تعطیلات سفارت کانادا در هر یک از این کشورها اما می‌تواند از بروز ناهماهنگی‌های احتمالی جلوگیری نماید. در این صفحه می توانید از آدرس، ساعات کاری و تاریخ دقیق تعطیلی‌های سفارت خانه‌های کانادا در کشورهای ترکیه، گرجستان، امارات، ارمنستان و آذربایجان مطلع شوید.

سفارت کانادا در ترکیه

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان ایرانی برای انگشت‌ نگاری در سفارت کانادا در ترکیه، این کشور دو مرکز را برای انجام این مورد در شهرهای آنکارا و استانبول راه‌اندازی کرده است.

سفارت کانادا در آنکارا:

اگر برنامه شما رفتن به سفارت کانادا در ترکیه است، یکی از گزینه‌های مناسب سفارت کانادا در آنکارا است. در این سفارت خانه علاوه بر خدمات مربوط به مهاجرت و ویزا می‌توانید اطلاعات لازم در زمینه تحصیل در کانادا را نیز کسب کنید. آدرس این سفارت خانه کانادا در آنکارا می‌توانید به طور دقیق در زیر مشاهده کنید.

Cinnah Caddesi No: 58 – 06690, Cankaya – Ankara, Turkey

سفارت کانادا در استانبول:

اگر به دنبال پیدا کردن سفارت کانادا در ترکیه هستید، می‌توانید در کنار لذت بردن از یک سفر کوتاه از طریق آدرس زیر به راحتی به سفارت کانادا در استانبول دسترسی پیدا کنید. این سفارت خانه به طور رسمی یکی دیگر از گزینه‌های شما برای انجام کارهای مربوط به ویزای کانادا است.

Consulate General of Canada – 209 Buyukdere Caddesi – Tekfen Tower – Levent 4, Istanbul – 34394 Turkey

ساعت کاری سفارت کانادا در ترکیه و تقویم تعطیلات این دفاتر:

تعطیلات ۲۰۲۰
روز
تاریخ
روز سال نوچهارشنبه۱ January
روز خانوادهدوشنبه۱۷ February
عید پاکدوشنبه
۱۳ April
روز حاکمیتپنجشنبه۲۳ April
پایان ماه رمضاندوشنبه۲۵ May
پایان ماه رمضانسه شنبه۲۶ May
روز کاناداچهارشنبه۱ July
عید قرباندوشنبه۳ August
روز شکرگذاریدوشنبه۱۲ October
روز جمهوریپنجشنبه۲۹ October
روز یادبودچهارشنبه۱۱ November
روز کریسمسجمعه۲۵ December
Boxing Day
دوشنبه
۲۸ December

روزها و ساعت‌کاری دفاتر سفارت کانادا در ترکیه کمی متفاوت است. ساعت کار سفارت کانادا در آنکارا از دوشنبه تا پنج‌شنبه از ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۴۵ است و روزهای جمعه نیز از ۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۳۰ است. ساعت کار سفارت کانادا در استانبول اما خدمات کنسولگری خود را از دوشنبه تا جمعه از ساعت از ۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ارائه می‌دهد. تاریخ تعطیلات رسمی این دو مرکز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

سفارت کانادا در گرجستان

یکی دیگر از دفاتری که متقاضیان تمایل بسیاری به آن برای پیگیری روند اخد ویزای کانادا خود نشان می‌دهند سفارت کانادا در گرجستان است. در واقع سفارت کانادا در تفلیس یکی دیگر از دفاتری است که بدون نیاز به تعیین وقت قبلی می‌توانید تنها با در دست داشتن نامه انگشت نگاری به آن مراجعه کنید.

سفارت کانادا در تفلیس:

مرکز انگشت نگاری سفارت کانادا در تفلیس از طریق آدرس زیر قابل دسترسی است.

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM), International Organization for Migration (IOM) –Georgia, 12 Abuladze street 1st lane, (Dead End) 0162, Ground Floor, Tbilisi, Georgia

ساعت کاری سفارت کانادا در تفلیس و تقویم تعطیلات این دفتر:

روزها و ساعت‌کاری سفارت کانادا در تفلیس از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۶:۴۵ بعداز ظهر خواهد‌بود.

تقویم تعطیلات رسمی این دفتر را نیز می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

تعطیلات ۲۰۲۰روزتاریخ
روز سال نوچهارشنبه۱ January
روز جشن سال نوپجشنبه۲ January
کریسمسسه شنبه۷ January
جمعه بزرگجمعه۱۷ April
عید پاک
دوشنبه۲۰ April
عید فطردوشنبه۲۵ May
روز استقلالسه شنبه۲۶ May
عید قربانجمعه۳۱ July
روز سنت جرج
دوشنبه۲۳ November
روز کریسمسجمعه۲۵ December

سفارت کانادا در امارات

سفارت کانادا در امارات نیز همچون ترکیه دو دفتر دارد. دفتر سفارت کانادا در دبی و دفتر سفارت کانادا در ابوظبی. متقاضیان ویزای کانادا که تمایل دارند در کشور امارات مراحل انگشت نگاری خود را طی کنند می‌توانند برای با در دست داشتن نامه انگشت نگاری به یکی از دو آدرس زیر مراجعه فرمایند.

سفارت کانادا در دبی:

آدرس سفارت کانادا در دوبی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Consulate General of Canada – 19th Floor Jumeirah Emirates Towers ( Business Tower) – Sheikh Zayed Road.Dubai, United Arab Emirates

سفارت کانادا در ابوظبی:

برای رسیدن به سفارت کانادا در ابوظبی می‌توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

Abu Dhabi Trade Towers – Abu Dhabi Mall – West Tower – 9th Floor – Abu Dhabi – United Arab Emirates

ساعت کاری سفارت کانادا در دبی و ابوظبی و تقویم تعطیلات این دفاتر:

روزها و ساعت کاری سفارت کانادا در دبی و ابوظبی مشابه یکدیگر است. از یکشنبه تا پنج شنبه، ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ ( در ماه رمضان از ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰)، تقویم تعطیلات رسمی این دو دفتر را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

تعطیلات ۲۰۲۰تاریخ
روز سال نو
۱ January
جمعه خوب
۹ April
عید پاک۱۲ April
عید فطر
۲۴ May
عید فطر
۲۵ May
عید قربان (عرفات)۳۰ July
عید قربان۲ August
عید قربان
۳ August
سال جدید هجری۲۰ August
روز شکرگذاری
۱۱ October
روز ملی امارات۲ December
روز ملی امارات ۳December
روز کریسمس
۲۷ December
Boxing Day۲۸ December

سفارت کانادا در ارمنستان

سفارت کانادا در ارمنستان در شهر ایروان و در همسایگی ایران یکی دیگر از دفاتری است که می توان برای انجام انگشت نگاری و تکمیل روند درخواست ویزا کانادا به آن مراجعه کرد.

سفارت کانادا در ایروان:

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM), International Organization for Migration (IOM) – Yerevan, 10 Vazgen Sargsyan, Yerevan, Armenia

ساعت کاری سفارت کانادا در ایروان و تقویم تعطیلات این دفتر:

روزها و ساعت‌کاری دفاتر سفارت کانادا در ایروان از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی۱۷:۰۰ بعداز ظهر خواهد‌بود. تقویم تعطیلات رسمی این دفتر را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

تعطیلات ۲۰۲۰
روزتاریخ
روز سال نو
چهارشنبه و پنجشنبه۱,۲ January
روز کریسمسدوشنبه۶ January
روز جهانی زندوشنبه۹ March
روز یادبود نسل کشی
جمعه۲۴ April
روز پیروزی
جمعه۸ May
عید فطر
دوشنبه۲۵ May
روز قانون اساسیدوشنبه۶  July
عید قربانجمعه۳۱ July
روز کریسمس
چهارشنبه۲۵ December

سفارت کانادا در آذربایجان

آخرین موردی که در این نوشتار بعنوان مرکزی برای انجام انگشت نگاری ویزای کانادا به آن می پردازیم، سفارت کانادا در آذربایجان است. این سفارتخانه نیز همچون موارد دیگر برای انجام انگشت نگاری نیاز به تعیین وقت قبلی ندارد و متقاضیان تنها با در دست داشتن نامه انگشت نگاری می توانند به راحتی روند کاری را پیگیری نمایند.

آدرس سفارت کانادا در باکو:

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM), International Organization for Migration (IOM) – Azerbaijan, 18, Yashar Husseynov Street, AZ-1069, Baku, Azerbaijan

 

ساعت کاری سفارت کانادا در باکو و تقویم تعطیلات این دفتر:

به جز تعطیلات رسمی کشور آذربایجان که تقویم و جزئیات آنها در جدول زیر خواهد آمد، ساعت کاری سفارت کانادا در باکو روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۷:۱۵ بعد از ظهر است.

تعطیلات ۲۰۲۰روزتاریخ
سال نو میلادیچهارشنبه۱ January
تعطیلات نوروز
جمعه و دوشنبه
 و ۲۰ ۲۳ March
عید فطردوشنبه۲۵  May
عید فطرسه شنبه۲۶ May
روز جمهوریپنج شنبه۲۸ May
عید قربانپنج شنبه و جمعه و ۳۰ ۳۱ July
State Flag Dayدوشنبه۹ November
روز کریسمسجمعه
۲۵ دسامبر

 

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *