مهاجرت

اجاره خانه در استرالیا

چه هیجان انگیز! تصمیم گرفته اید به خارج از کشور و استرالیا مهاجرت کنید؟ شغل ها پشت سر هم ردیف شده اند و کارهای ویزایتان روبه راه است. سوال این است که می خواهید کجا زندگی کنید؟ پیدا کردن خانه اجاره ای، صرف نظر از زندگی در خانه یا در کشور بیگانه، سخت است. مسئله فقط پیدا کردن ملک نیست بلکه از وسایلی است که با اینترنت کنترل می شود تا برسد به آب لوله کشی. پس سوال اینجاست: بهترین راه پیدا کردن یک خانه اجاره ای چیست؟

اول از همه باید بازار اجاره را بشناسید. دنبال چه می گردید؟ تنها اسباب کشی می کنید؟ یا خانواده و دوستانتان با شما هستند؟ برخی ملاحظات را هم باید در نظر بگیرید. بعضی بنگاه های املاک در مورد وضعیت اعتبار، اظهارنامه های بانکی و یا مرجع به عنوان تضمین رفتار یا سند کاری سوال می کنند. بله این مسئله ذهن را به خود مشغول می کند به خصوص هنگام ورود به یک کشور جدید، همه نوعی ترس را تجربه می کنند. شما تنها نیستید!

گاهی بنگاه املاک هنگام درخواست ملک اجاره ای از شما نوعی مدرک از صاحبخانه قبلی یا بقیه مستاجرها می خواهد تا شخصیت شما را برانداز کند. مشکل مهاجران بیشتر وقت ها اینجاست که اگر فقط در یک مکان اجاره نشین بوده اید، املاکی ها به آن جا در خارج از کشور زنگ نمی زنند. این مسئله راه در روهایی هم دارد. اگر بابت ماموریتی که شرکت برایتان در نظر گرفته به استرالیا آمده اید، این مدارک هم به عنوان مرجع و هم به عنوان نوعی برگه به حساب می آید (اگر آن ها اجاره را پرداخت می کنند). آن ها همچنین می توانند برگه های بانکی مورد نیاز را هم ارائه کنند. اما اگر شرکتتان پشتیبان شما نیست، نگران نباشید زیرا راه های دیگری هم وجود دارد.

اگر به استخدام درآمده اید، این خودش مدرکی است که منبع درآمد موجهی دارید و همین درخواست شما را تقویت می کند. شما می توانید قراردادهای استخدام شرکت یا حتی نامه سربرگ دار شرکت را هم با خود ببرید که حاوی عنوان شغلی، مدت اجاره و حقوق شما باشد.

گاهی مشاوران املاک جزئیات ویزای کاری و اجازه کار را از شما قبول می کنند. این کار مثل کاغذ بازی زیاد و بندبازی به نظر می رسد اما بیشتر از آن، نوعی محتاطی است مطمئن شوند کسی که خانه را اجاره کرده، دارای حقوق قانونی برای اجاره کردن یک ملک هست و خطر اسباب کشی قبل از پایان قرارداد را کم می کند.

نکته آخری این است که اگر حیوان خانگی دارید حتما باید مرجعی داشته باشید که نشان دهد تربیت آن چه قدر خوب بوده و گاهی می تواند نظر صاحبخانه ها را در صورتی که اجاره یک هفته اضافی را به عنوان تضمین پرداخت کنید، تغییر دهد زیرا نشان می دهد آماده اید خسارات وارده را جبران کنید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *