تحصیلی

شرایط و هزینه تحصیل دانشگاه موناش استرالیا

دانشجویان بین المللی دانشگاه موناش کشور استرالیا

موناش یکی از بزرگترین جمعیت دانشجویان خارجی در استرالیا را دارد. خدمات جامع حمایتی، حتی قبل از عزیمت  برای کمک به دانشجویان بین المللی وجود دارند و جلسات توجیهی قبل از عزیمت انجام می شوند تا اطمینان حاصل شود دانشجویان آماده ورود هستند. خدمات حمل و نقل رایگان از فرودگاه نیز وجود دارد که دانشجویان را به محل اقامت خود می برد.

گزینه های اقامتی شامل زندگی در محوطه در تالارهای اقامتی یا واحدهای مجزا و زندگی بیرون از محوطه در خانه های اجاره ای شخصی، آپارتمان های خاص و خانه می باشند. دانشجویان بین المللی که خانواده خود را همراه می آورند می توانند از خدماتی برای کودک خود بهره ببرند که محوطه های استرالیا ارائه می کند.

علاوه بر این ها، پشتیبانی زبان انگلیسی نیز در دوره های زبانی و ابزار آنلاین فراگیری و زبان موجود است. پشتیبانی استادان و برنامه های تدریسی نیز وجود دارند و تعدادی بورسیه برای دانشجویان بین المللی به همراه کمک مالی فقط برای دانشجویان بین المللی وجود دارند.

هزینه های تحصیل و شهریه دانشگاه موناش استرالیا

هزینه های تحصیلی دانشگاه موناش بر اساس وضعیت دانشجو و دوره انتخابی او در تغییر است. معمولا دانشجویان بین المللی باید هزینه کامل تحصیل کارشناسی را بپردازند اما دانشجویان محلی و کارشناسی باید کل هزینه تحصیلات تکمیلی را بپردازند.

هزینه تحصیل و شهریه متوسط سالیانه تحصیل در دوره کارشناسی دانشگاه موناش، ۳۴۳۸۰ دلار استرالیا است.

هزینه تحصیل و شهریه متوسط سالیانه تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه موناش، ۳۳۹۷۰ دلار استرالیا است.

برای اطلاع از هزینه تحصیل در دوره و رشته انتخابی مورد علاقه خود، مستقیم با دانشگاه تماس بگیرید.

بورسیه ی تحصیلی دانشگاه موناش استرالیا

دانشگاه موناش متعهد است که تحصیلات تکمیلی را در دسترس همه قرار دهد و برای همین هرساله بیش از ۲۰۰ نوع بورسیه ارائه می کند. ارزش این بورسیه ها مختلف است و طراحی شده اند تا سطوح مختلف هزینه زندگی و شهریه ها را پوشش دهند. برخی از این بورسیه ها، یک بار پرداخت هستند و برخی دیگر پیوسته در دوره تحصیل ارائه می شود.

در موناش، حتی بورسیه هم گزینه دارد. افراد دارای عملکرد مناسب می توانند درخواست بورسیه کیفیت تحصیلی بدهند که طبق برنامه بورسیه جان موناش (Sir John Monash Scholarship Program) ارائه می شود که نوعی بورسیه برای جذب دانشجویان برتر است. از آن سو نیز دانشجویان محروم مانند آن هایی که دارای مشکل مالی هستند یا آن ها که جزو خانواده های بومی استرالیا هستند، می توانند بورسیه برابری دریافت کنند. موسیقی، ورزش، و پژوهش نیز بورسیه دارند. برای دانشجویان بین المللی و آن ها که در یکی از محوطه های خارج از کشور موناش تحصیل می کنند نیز بورسیه هست.

زندگی دانشجویی در دانشگاه موناش استرالیا

زندگی دانشجویی در موناش فقط تحصیل نیست بلکه شامل فعالیت ها و رویدادهای خارج از کلاس بسیاری است. موناش بابت این که می تواند به دانشجویان کمک کند از تعادل بین درس و زندگی اجتماعی در محوطه لذت ببرند به خود می بالد.

محوطه های اصلی دانشگاه به مراکز تناسب اندام و انواع خدمات ورزشی مجهز است تا دانشجویان تشویق شوند در رقابت ها و ورزش های گروهی شرکت کنند. زندگی دانشجویی نیز در اولویت است و دانشجویان دارای علاقه های مختلف می توانند از بین انواع کلوپ ها و جوامع خود دوستان جدید پیدا کنند، معاشرت کنند و در فعالیت های طرفدارانه شرکت کنند که در کل سال موجود است.

خدمات پشتیبانی دیگر مانند راهنمایی شغلی و مشاوره، خدمات پزشکی و دندانپزشکی، کمک مالی، کمک معلولیت، هماهنگی فرهنگی، و روحی وجود دارند تا مطمئن شوند دانشجویان می توانند کاملا خود را سازگار کنند و حین اقامت در محوطه، تلاش خود را بکنند.

نظرات دانشجویان دانشگاه موناش استرالیا

از مجموع نظرات دانشجویان چنین برمی آید که موناش به دانشجویان آزادی عمل زیادی می دهد تا جدول زمانی خود را تهیه کنند. دانشجویان خوشحالند که آزادند کلاس ها و بار دوره های خود را انتخاب کنند تا بتانند به آسانی تلاش خود را بکنند. آن ها از انعطاف پذیری که با رویدادهای مختلف و فعالیت ها ترکیب می شود و کل سال در محوطه برگزار می شود، راضی هستند.

اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان از پشتیبانی که هیات علمی و کارنان دارند تا به آنان کمک کنند مدرک خود را بگیرند راضی هستند. بسیاری از آن ها می گویند استادان همیشه برای پاسخگویی به سوالاتشان حاضرند و گفتگو بیرون کلاس با آن ها ساده است و اطمینان حاصل می شود که مطالب کلاس درس را خوب فهمدیه اند. فضای حمایتی نیز باعث می شود دانشجویان اعتماد به نفس پیدا کنند و در درس ها و شغل آینده خود موفق شوند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *