مهاجرت

فرهنگ زندگی در استرالیا

چرا استرالیا؟

مهاجرت به استرالیا به معنی حرکت به سمت فرصت ها می باشد: استرالیا یک کشور جدید است که جمعیت، اقتصاد و فرصت ها به سرعت در حال رشد می باشند. بسیاری عنوان می کنند که استرالیای امروز همانند ایالات متحده در ۵۰ سال پیش می باشد . .  . پر از اشتیاق و فرصت.

سیدنی، بریزبن، ملبورن، پرت و سایر شهرهای استرالیا دارای شیوه زندگی اروپایی/ شمال آمریکایی می باشند، که هر نوع از خدمات، کار و سرگرمی را ارائه می نمایند. کیفیت زندگی به لطف تراکم جمعیت کمتر از بسیاری از شهرها، سطح پایین آلودگی و زیرساخت های مدرن و کارآمد حتی بهتر هم می باشد. جامعه استرالیا دارای فرهنگهای مختلف (چند فرهنگی) بوده، و بسیار جوان و روشنفکر می باشد. متوسط سن مردم آن ۳۷ سال می باشد. این مکانی است که مردم از سرتاسر جهان به آن می آیند تا تجربه زندگی مدرن را به اشتراک گذاشته و به آن کمک نمایند: استرالیا ممکن است تاریخ برخی از کشورها را نداشته باشد، اما مطمئناً آینده ای روشن در پیش رویش می باشد.

اقتصاد و بازار کار استرالیا

اقتصاد استرالیا در چند دهه گذشته دارای موفقیت های زیادی بوده: و فقط رشد و رشد داشته است. اکثریت مردم را می توان به عنوان طبقه متوسط در نظر گرفت. فرصت های شغلی برای همه در دسترس می باشند؛ استرالیا بیش از هر جای دیگری یک کشور شایسته سالار است. نرخ بیکاری بسیار پایین می باشد، و در بسیاری از شهرها تعدادی موقعیت کاری نیز، به ویژه برای استرالیایی های جوان و دانشجویان بین المللی در دسترس می باشند. و با دارا بودن بیشترین میزان حداقل دستمزد در جهان، حتی حقوق شغل های معمولی نیز بسیار بیشتر از اروپا می باشد.

جامعه چند فرهنگی استرالیا

استرالیا دارای جامعه ای با فرهنگ های متنوع است. تاریخ اخیر استرالیا، تاریخ مهاجرت های گسترده می باشد، امروز از هر ۴ استرالیایی یک نفر در خارج از کشور متولد شده و این رقم در حال افزایش است.

این بدان معنی است که در استرالیا شما هرگز به عنوان یک خارجی محسوب نمی شوید.

اگر شما باهوش، و مثبت هستید، و دارای سطح زبان انگلیسی خوب و نگرش درستی می باشید، شما فرصت های شغلی بسیاری، احتمالاً بیشتر از کشور خودتان پیدا خواهید کرد. جای تعجب ندارد که استرالیا اغلب به عنوان ” کشور خوش شانس” نامیده می شود.

انگلیسی در استرالیا

زبان انگلیسی که در استرالیا با آن صحبت می شود تنها در مورد لهجه و یک یا دو عبارت و لغت متفاوت می باشد. پس از چند روز لهجه استرالیایی آشنا به نظر خواهد رسید، و شما آماده زندگی در هر کشور انگلیسی زبانی خواهید بود.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *