تحصیلی

نیوکالج فلوریدا – آمریکا

نیوکالج فلوریدا یک کالج هنرهای آزاد است که در ساراسوتا، ایالت فلوریدای ایالات‌متحده قرار دارد. این کالج در اصل به‌عنوان یک مؤسسه خصوصی بنانهاده شد و اکنون یک کالج افتخاری مستقل در سیستم دانشگاهی فلوریدا است. در سال ۲۰۱۵، شرکت رسانه‌ای اخبار آمریکا و گزارش جهانی نیوکالج را در رتبه ۵ بهترین کالج عمومی علوم انسانی در ایالات‌متحده قرار داد.

محوطه دانشگاهی نیوکالج فلوریدا

محوطه دانشگاهی جلوی خلیج نیوکالج به مساحت ۱۴۴ آکر (۰٫۵۸ کیلومترمربع) در غرب ساراسوتا، ایالت فلوریدای ایالات‌متحده و به‌طور تقریبی در فاصله ۵ مایلی جنوب تامپا قرار دارد. این کالج که بین خلیج ساراتوسا و فرودگاه بین‌المللی برادنتون قرار دارد، در میان یک منطقه عمومی آموزشی، فرهنگی و تاریخی واقع‌شده است که موزه هنری جان و مابل رینگلینگ و سالن تئاتر آسولو ریپرتوری را دربرمی گیرد. محوطه دانشگاهی اصلی در ملک ادیت و چارلز رینگلینگ پیشین واقع‌شده است. در این محوطه دانشگاهی قسمت‌هایی از آپلندز، یک منطقه مسکونی مجاور که خلیج تاریخی از جلوی محوطه دانشگاهی تا جنوب آن را دربرمی گیرد تا میامی تریل در شرق، خلیج ساراتوسا در غرب که بیشترین قسمت آن برای قسمتی از این ملک استفاده‌شده است و ملک سی گیت در شمال قرار دارند.

برجسته‌ترین ساختمان‌های این محوطه دانشگاهی سه ساختمان باشکوه دهه ۱۹۲۰ فلوریدا، خانه‌های بسیار بزرگ، منزل پیشین ادیت و چارلز رینگلینگ (امروزه به نام سالن کالج) منزل پیشین هستر رینگلینگ لانکستر سانفورد (امروزه سالن آشپزی) و منزل پیشین الن و رالف کاپلز (امروزه به نام سالن کاپلز) هستند. سابقه تاریخی این ساختمان‌های به‌خوبی مبله شده به اوایل تا اواسط دهه ۱۹۲۰ بازمی‌گردد و در فهرست مکان‌های تاریخی ملی ثبت‌شده‌اند و سبک آن‌ها مشابه موزه هنری جان و مابل رینگلینگ و ساکنان آن Cà d’Zan است. امروزه، از این خانه‌های اشرافی به‌عنوان کلاس درس، اتاق‌های جلسه و اداره استفاده می‌شوند و ملک‌های وسیع آن‌ها محل‌هایی برای توسعه پیشرفته در محوطه جلوی خلیج فراهم می‌کنند.

علاوه براین، در این محوطه دانشگاهی چندین معماری بسیار مدرنیست اثر یو مینگ پی وجود دارند. این ساختمان‌ها مجموعه‌ای از خوابگاه‌های دانشجویی به نام «پی»، یک کافه‌تریا و مرکز دانشجویی دارند. سایر خوابگاه‌های آن، دورت، گولداشتاین و پالمر بی هستند. بین سال‌های تحصیلی ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ پنج ساختمان خوابگاهی جدید افتتاح‌شده‌اند که جدیدترین آن‌ها در اکتبر ۲۰۰۷ افتتاح‌شده است. در حال حاضر آن‌ها را V، W، X، Y و Z می‌نامند؛ زیرا ساخت اسامی بسیاری از اهداکنندگان در لوح‌های سنگی هنوز کامل نشده‌اند، به‌جز آخرین ساختمان که به نام خانواده پریزکر نامیده شده است. این خانواده بارها ساختمان‌هایی را به کالج اهدا کرده‌اند، ازجمله اتاق مطالعه برای کتابخانه و ساختمان علوم دریایی؛ «X» به‌تازگی به‌افتخار اولا ر. سیرینگ نامیده شده است.

کتابخانه جین بنکرافت کوک کتابخانه‌ای اشتراکی است که دانشجویان نیوکالج و محوطه دانشگاهی ساراسوتا – ماناتی دانشگاه ساوت فلوریدا از آن استفاده می‌کنند. این کتابخانه، منبعی برای کالج محلی ماناتی و نیز برای آموزگاران و ساکنان است. در این مجموعه کتابخانه محلی صدها موضوع کتاب وجود دارند و از طریق سیستم کتابخانه‌های دانشگاه ایالتی به بیش از ۱۰ میلیون موضوع کتاب دسترس دارد.

در سال ۲۰۰۵، یک برنامه کارشناسی ارشد بلندمدت از طریق کارگاه‌هایی که دسته‌های طراحی از گروه فولسوم ساراسوتا، مول و پلی زوئیدز پاسادنا، کالیفرنیا، شرکای هارپر آیکن از سن‌پترزبورگ، فلوریدا، شرکت بیوهابیتنت کانتون، جورجیا و برنامه‌ریزی هال و مهندسی تالاهاسی، فلوریدا در آن کار می‌کنند، توسعه داده شد. یکی از ویژگی‌های اصلی این کارگاه‌ها، مشارکت گسترده دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی، مدیریت، ساکنان جامعه و کارکنان نمایندگی‌های دولت محلی بود. در شرکت معماری زن و شوهر لیز مول و استفانوس پولیزوئیدز، بنیان‌گذاران مشترک کنگره شهرنشینی جدید حضور دارند.

جدیدترین قسمت اضافه‌شده به این محوطه دانشگاهی، مرکز آکادمیک و پلازای آکادمیک رابرت و بیورلی کوسکی مجاور است. این مرکز دانشگاهی در پاییز سال ۲۰۱۱ برای چند ویژگی زیر گواهینامه LEED طلایی را دریافت کرد:

  • سیفون‌های توالت‌های فرنگی که از آب باران باقیمانده در پشت‌بام و میعانات سیستم تهویه مطبوع استفاده می‌کنند.
  • منبع‌هایی که به‌طور خاصی به‌صورت از پیش‌ساخته شده در زیر پلازای کوسکی مجاور برای جمع‌آوری آب باران طراحی‌شده‌اند.
  • حسگرهای اتاق CO2 که کیفیت هوا را اندازه‌گیری کرده و سیستم تهویه مطبوع را مطابق با آن تنظیم می‌کنند.
  • پنجره‌های بسیار کارآمد که نور طبیعی را به داخل اتاق هدایت می‌کنند.
  • سنگ‌فرش‌ها و مواد سقف سازی با توانایی بازتاب نور بالا که نور آفتاب را منعکس می‌کنند.
  • یش از ۸۵ درصد آثار مخروبه محل بازیافت شده‌اند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *