تحصیلی

اشتباهات رایج در درخواست پذیرش دانشگاه

اشتباهات رایجی که دانشجویان در تقاضانامه های خود مرتکب می شوند کدامند؟

اگر متقاضی پذیرش در دانشگاه اطلاعات کافی درباره توانایی ها و صلاحیت هایش ارائه نکند، کار اساتید پذیرش را سخت تر خواهد کرد.

در خصوص متقاضیان از کشورهای خارجی، دانشجویان نباید بکوشند توانایی ها و صلاحیت های شان را به یک سیستم دیگر ترجمه کنند – همواره بهتر است نام اصلی توانایی و صلاحیت به دست آمده را ذکر کنند.

نکته مهم این است که متقاضیان باید تمامی قسمت های تقاضانامه ای که دانشگاه طراحی کرده است، پر کنند. مطمئن شوید تمامی تست های مورد نیاز را می گذرانید، مصاحبه ها را انجام می دهید و اگر در تقاضانامه ای از شما خواسته شده بود به پرسش ویژه ای پاسخ دهید، به آن پاسخ دهید و نه به پرسش هایی که خودتان ترجیح می دهید.

تمامی این نکات را در ذهن داشته باشید تا شانس ورودتان به خوبی سایرین باشد. اما به یاد داشته باشید که اگر پذیرفته نشدید، دنیا به آخر نرسیده است.

این را باید به یاد داشته باشد که اساتید پذیرش در زمان بررسی تقاضانامه ها بسیار در فکر علایق دانشجویان هستند و فقط به آن هایی پیشنهاد می دهند که باور دارند می توانند در رشته انتخابی شان موفق شوند.

کلام  آخر این که بهتر است برای بیش از یک دانشگاه تقاضانامه ارسال کنید، زیرا اگر نتوانید در اولین گزینه تان پذیرفته شوید، با مفهوم تحصیلات دانشگاهی آشنا می شوید – بنابراین، در هر جا که کار خود را به پایان برسانید، تجربه فوق العاده ای به دست خواهید آورد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *