ویزا

بررسی پرونده در کنسولگری آمریکا یا تغییر نوع ویزا

هنگام صحبت در مورد قرعه کشی DV همیشه عبارات CP و AoS را می شنوید، فرآیند کنسولی در مقابل اصلاح وضعیت. اکثریت قریب به اتفاق برندگان قرعه کشی DV پرونده های خود را خارج از ایالات متحده آمریکا ( که CP یا فرآیند کنسولی می باشد) مورد بررسی قرار می دهند، اما برخی انتخاب شدگان هستند که در حال حاضر با نوعی ویزای موقت در آمریکا می باشند. این افراد امکان اصلاح وضعیت (تغییر ویزای آمریکای) خود را دارند.

بررسی پرونده در کنسولگری آمریکا

برای پرونده های CP فرد انتخاب شده باید منتظر باشد تا پرونده اش به جریان بیفتد و سپس مصاحبه پزشکی و DV را در سفارت کشوری که مقیم هست انجام دهد. برخی افراد به اشتباه فکر می کنند سفارتی که پرونده شما را بررسی می کند باید در کشور زادگاه شما باشد، اینگونه نیست. فرآیند CP خیلی ساده است و نیازی به استخدام یک وکیل نمی باشد. اطلاعات این وسایت و البته دستورالعملهای فرآیند اغلب نادیده گرفته شده، برای انجام این فرآیند توسط شما بیش از حد کافی می باشند.

تغییر نوع ویزا

پرونده های AoS هرساله کمتر از ۵% پرونده های DV را تشکیل می دهند. این فرآیند دارای چندین تفاوت مهم می باشد، و عموما کمی کندتر از CP است. به هرحال راحتی انجام امور پرونده در یک دفتر با فاصله چند مایل از منزل و با کمترین اختلال در کار شما یک مزیت بزرگ است. اگر می خواهید برد قرعه کشی DV خود را از طریق AoS بررسی کنید به شدت توصیه می کنم به فروم های مربوطه رفته و اطلاعات مربوطه را مطالعه کنید. در اکثریت پرونده ها استفاده از وکیل ضروری نیست. امور اداری ساده است و با راهنمایی درست فرآیند آسان است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *