تحصیلی, مهاجرت

تحصیل در خارج از کشور – اطلاعاتی برای والدین

تحصیل در خارج سطح علمی فرزندتان را ارتقا می‌دهد و با فراهم کردن مهارت و دانش او را برای شغل‌های موجود در نیروی کاری قرن ۲۱ به شهروندی جهانی تبدیل خواهد کرد.

در این سایت منابعی را برایتان فراهم کرده‌ایم که تحصیل در خارج از کشور را برای اهداف حرفه‌ای، تحصیلی و توسعه شخصیتی می‌تواند دسترس‌پذیرتر، ارزان‌قیمت‌تر و کاربردپذیرتر کند. همواره آگاهی خود را افزایش دهید، ارتباط خود را با سایرین حفظ کنید و به فرزندتان کمک کنید از کارش مطمئن باشد تا بهترین تجربه ممکن تحصیل در خارج برایش تضمین شود.

آگاهی خود را افزایش دهید

والدین، اعضای خانواده، دانشجویان و مربیان می‌توانند از این سایت برای آگاهی از برنامه‌هایی که سراسر یا قسمتی از بودجه آن را دولت آمریکا یا دولت‌های خارجی تأمین می‌کنند، استفاده کنند. علاوه بر این، اداره آموزش آمریکا اطلاعاتی را درباره انواع کمک‌های مالی فدرال که می‌تواند در برنامه‌های تحصیل در خارج از کشور به کاربرد، فراهم می‌کند.

پیش از حرکت، شما و فرزند دانشجویتان باید اطلاعات مربوط به مقصد شامل نیازمندی‌های روادید، وضعیت‌های بهداشتی و ایمنی، قوانین محلی و آنچه در زمان‌های اضطراری باید انجام شود را به‌دقت بررسی کنید. مسافران ناتوان جسمی، مسافران زن و مسافران LGBT باید با چالش‌های خاص که ممکن است در مقصدهای معین با آن‌ها برخورد کنند حتماً آشنایی داشته باشند.

ارتباط خود را حفظ کنید

زمانی که فرزندتان برنامه‌ای را انتخاب کرده و برای رفتن به خارج آماده است، باید در برنامه ثبت‌نام هوشمند مسافرت وزارت امور خارجه (STEP) ثبت‌نام کند تا اطلاعاتی درباره وضعیت‌های امنیت محلی دریافت کند و به نزدیک‌ترین سفارت یا کنسولگری آمریکا کمک کند در زمان‌های اضطراری تماس بگیرد. شما به‌عنوان والدین می‌توانید در STEP ثبت‌نام کنید تا اطلاعات به‌روز شده درباره مسافرت و ایمنی را از کشوری که فرزندتان در آنجا مشغول به تحصیل است، دریافت کنید. در زمان‌های اضطراری، می توانید از مرکز ۷/۲۴ دانشجوی خود کمک بگیرید.

ایمن ماندن

سلامت و ایمنی شخصی فرزندتان در زمان حضور در خارج از کشور اهمیت زیادی دارد. سیاست بیمه خدمات درمانی را بررسی کنید و ببینید فرزندتان را در خارج از آمریکا پوشش می‌دهد یا خیر. درصورتی‌که پوشش نمی‌دهد، خرید بیمه مکمل که شامل پوشش تخلیه پزشکی می‌شود را در نظر بگیرید. اگر یکی از اعضای خانواده‌تان وضعیت اورژانسی دارد و به دانشجویتان دسترس ندارید یا نگران رفاه آن‌ها هستید، می‌توانید با خدمات شهروندان خارجی در واشنگتن دی سی به شماره ۴۷۴۷-۴۰۷-۸۸۸ یا ۴۴۴۴-۵۰۱-۲۰۲ تماس بگیرید.پ

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *