تحصیلی, مهاجرت

دانشکده های دانشگاه A&M فلوریدا

دانشکده داروسازی و علوم دارویی

دانشکده داروسازی در سال ۱۹۵۱ سازماندهی شد. این دانشکده نام کنونی خود را در سال ۱۹۸۵ به خاطر ماموریت و نقش گسترده در تحصیلات تخصصی و کارشناسی دریافت کرد. این دانشکده در حال حاضر یکی از بزرگترین کالج های داروسازی در این کشور می باشد. همچنین مدرک دکترای داروسازی (PharmD) و یک برنامه دکترا در داروسازی ارائه می دهد. تعداد ثبت نام شده های پاییز PharmD ، ۱۰۶۸ نفر بود و FAMU بیش از ۲۰% داروسازان آفریقایی _ آمریکایی کشور را فارغ التحصیل کرده است. دانشکده داروسازی در سال ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ تعداد ۱۲۲ دانشجوی کارشناسی ثبت نام شده، ۴۲ دانشجوی PhDs، ۲۱ دانشجوی DrPH، ۴۵ دانشجوی MPH و ۱۴ داوطلب MS داشت. این دانشکده از سال ۱۹۹۰ بیش از ۶۰% افراد آفریقایی – آمریکایی دارای PhDs را در رشته علوم دارویی فارغ التحصیل کرده است. این دانشکده در سال ۲۰۰۳ رتبه سوم کشور را برای بودجه پژوهش بوسیله موسسه ملی بهداشت دریافت کرد و به طور پیوسته به عنوان یکی از بهترین دانشکده های داروسازی با تامین بودجه در جنوب شرقی انتخاب شد. همچنین از طرف شورای اعتباربخشی برای تحصیلات داروسازی (ACPE) دارای اعتبار می باشد.

کالج حقوق

در ۲۱ دسامبر ۱۹۴۹ شاخه ای از رشته حقوق در کالج A&M فلوریدا ایجاد و اولین کلاس در سال ۱۹۵۱ برگزار شد. این قانون در این دانشکده ایجاد شد زیرا در آن زمان هیچ دانشکده حقوق حمایت شده از طرف دولت به صورت مجزا و معادل با سایر دانشکده ها برای آفریقایی – آمریکایی ها وجود نداشت. ثبت نام این دانشکده محدود به دانشجویان مرد آفریقایی – آمریکایی می شد و در تالاهاسی، فلوریدا واقع شده بود. دانشکده حقوق FAMU به خاطر رای قانون در فلوریدا در سال ۱۹۶۵ بسته شد و بودجه ها به یک دانشکده حقوق جدید در دانشگاه ایالتی فلوریدا انتقال یافت؛ انتقام جویی برای فعالیتهای FAMU در زمینه حمایت از تبعیض نژادی یک عامل محسوب می شد.

کالج حقوق در سال ۲۰۰۲ دوباره باز شد و اکنون در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰۰ فوت مربع (۱۵۰۰۰ متر مربع) در خیابان ۲۰۱ Beggs در مرکز شهر اورلاندو همراه با کتابخانه کالج قانون در محل که برای عموم باز است، قرار گرفته. ساختمان جدید در سال ۲۰۰۵ برای دانشجویان باز شد. از بین ۱۸۰۷ نفر که برای این دانشکده در سال ۲۰۰۹ درخواست داده بودند، ۶۳۰ نفر پذیرفته شدند و ۲۳۴ نفر ثبت نام کردند. هفتادوهفت درصد ورودیان به کلاس مقیم فلوریدا بودند و ۴۲% دانشجویان غیر اقلیت بودند. اخیرا  کالج حقوق  FAMU اعلام کرد که ۲٫ ۷۲ درصد از اولین آزمون دهندگان در آزمون Bar فوریه ۲۰۱۴  فلوریدا قبول شدند. نرخ مجموع افرادی که در فوریه ۲۰۱۴ برای اولین بار در آزمون Bar فلوریدا پذیرفته شدند ۹٫ ۷۲ درصد بود.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *