تحصیلی, مهاجرت

دانشگاهیان نیوکالج فلوریدا – آمریکا

 

ویژگی‌های برنامه تحصیلی نیوکالج فلوریدا

مبنای فلسفه آکادمیک نیوکالج از چهاراصل محوری تشکیل می‌شود: (۱) تمامی دانشجویان در مقابل تحلیل نهایی دوره تحصیلی خود مسئولیت دارند، (۲) بهترین آموزش یک جستجوی مشترک برای یادگیری از طریق ترغیب معلمان و دانشجویان توانا را درخواست می‌کند، (۳) پیشرفت دانشجویان باید بر اساس شایستگی اثبات‌شده و مهارت واقعی باشد و نه جمع‌آوری اعتبار و نمره، (۴) دانشجویان باید از ابتدا موقعیت‌هایی برای پژوهش عمیق در حوزه‌های موردعلاقه‌شان داشته باشند. نیوکالج تا پایان عملی کردن این فلسفه از یک برنامه آکادمیک منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که با برنامه‌های به‌کاررفته در سایر مؤسسه‌های آکادمیک تفاوت‌های اساسی دارد:

  • ارزشیابی‌های روایتی: در پایان هر دوره، دانشجویان ارزشیابی کتبی را از مدرسشان دریافت می‌کنند که عملکرد و دوره درسی‌شان را نقد و بررسی کرده و در آن عبارت رضایت‌بخش، نامطلوب، یا ناقص نوشته‌شده است. در نیوکالج نمره‌های حروفی و معدل‌های امتیازی – نمره‌ای استفاده نمی‌شود.
  • سیستم قرارداد: در آغاز هر نیمسال تحصیلی، دانشجویان با مشاور دانشکده بر روی قراردادی مذاکره می‌کنند که دوره‌های تحصیلی و انتظاراتی را که از آن‌ها دارند تعیین کرده است. در پایان‌ترم، مشاور دانشگاهی عملکرد دانشجو را با نیازمندی‌های تعیین‌شده در قرارداد مقایسه و مشخص می‌کند که آن را با موفقیت گذرانده یا خیر. در میان سایر نیازمندی‌ها، یکی از پیش‌نیازهای فارغ‌التحصیلی از کالج تکمیل کردن ۷ قرارداد است.
  • پروژه‌های تحصیلی مستقل: در نیوکالج، ماه ژانویه برای انجام پروژه‌های مستقل رزرو شده است و در این ماه هیچ دوره تحصیلی سنتی برگزار نمی‌شود. در پروژه‌های تحصیلی مستقل، دانشجویان تمامی شکل‌های پروژه‌های پژوهشی از کوتاه، عمیق، آکادمیک تا کارآموزی، کار آزمایشگاهی و مبادله‌های بین‌المللی را تجربه می‌کنند. دانشجویان باید پیش از فارغ‌التحصیلی سه پروژه تحصیلی مستقل را تکمیل کنند.
  • پایان‌نامه ارشد: تمامی دانشجویان باید در رشته علمی خود یک پایان‌نامه اصلی و طولانی بنویسند و در میان یک گروه از حداقل سه عضو هیئت‌علمی دانشکده از آن دفاع کنند. بسته به حوزه تمرکز هر دانشجو، پایان‌نامه ارشد ممکن است به شکل یک مقاله پژوهشی اصلی، اجرا و مستندسازی یک آزمایش علمی یا علمی – اجتماعی یا مطالعه پژوهشی یا یک انشای اصیل باشد.

ساختار آکادمیکی که در بالا توضیح دادیم، از طریق کلاس‌ها و پروژه‌های پژوهشی در مجموعه متنوعی از رشته‌های علوم انسانی، علوم اجتماعی و علوم طبیعی اجرا می‌شود. این محیط آکادمیک با داشتن اندکی بیش از ۸۰۰ دانشجو، متوسط اندازه کلاسی ۱۸ و نسبت دانشجو به اعضای هیئت‌علمی ۱۰ به ۱، محیطی کوچک و صمیمی است و به دلیل داشتن تراکم بالای فعالیت‌های علمی مشهور است.

رنک نیوکالج فلوریدا

در سال ۲۰۰۷، نیوکالج برای اولین بار در رتبه‌بندی شرکت رسانه‌ای اخبار آمریکا و گزارش جهانی در رتبه اول ۲۲ کالج عمومی هنرهای آزاد در ایالات‌متحده قرار گرفت که از رتبه سوم در سال ۲۰۰۶ پیشرفت کرده است. این کالج در میان تمامی کالج‌های عمومی و خصوصی هنرهای آزاد در رتبه ۸۶ قرار گرفت که از سال ۲۰۰۶ دو رده بالاتر آمده است.

شرکت Princeton Review در شماره ۲۰۰۷ خود نیوکالج را در بهترین رتبه تحصیلات عالی قرار داد که در سال ۲۰۰۶ در رتبه ۶ قرار داشت. این کالج در چاپ ۲۰۰۶ مقاله «۱۰ کالج فرهنگ ستیز برتر» مجله «های تایمز» در رتبه دوم قرار گرفت. علاوه براین، Fisk Guide to Colleges نیوکالج را یکی از ۴۵ انتخابات برتر کشور در زمینه تحصیلات عالی نامید که نشان می‌دهد نیوکالج از سال ۲۰۰۶ برای سومین بار در میان فهرست «بهترین خریدها» قرارگرفته است. نیوکالج فلوریدا در فهرست کالج‌های لورن پاپ که زندگی را تغییر می‌دهند، قرارگرفته است.

علاوه براین، نیوکالج به دلیل تعداد رکورد هواداران فولبرایت شهرت زیادی دارد. بر اساس فهرستی که تاریخچه آموزش عالی در نوامبر ۲۰۰۵ گردآوری کرده است، نیوکالج در میان ۳۰ مؤسسه کارشناسی فولبرایت در رتبه ۲۱ قرار گرفت و زمانی که این فهرست بر اساس درصد سرانه تنظیم شد، پس از کالج پیتزر و کلارمونت در رتبه سوم قرار گرفت. این کالج در طول سی سال گذشته ۳۱ هوادار فولبرایت و از زمان شروع به کار آموزشکده ۳۵ هوادار تربیت‌کرده است.

در میان بهت و حیرت مدیریت کالج، در دوره ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ مجله «های تایمز» آن را در میان ۱۰ کالج «دوست دار ماری جوآنا» در ایالات‌متحده قرار داد.

در سال ۲۰۱۵، نیوکالج به دلیل قرارگیری در رتبه سوم ضعیف‌ترین کالج ایالتی در میان کالج‌های فلوریدا و کالج‌های دوساله در یک متریک ارزیابی متمرکز بر موضوع شغلی، نتوانست شایستگی سهیم شدن در یک سرمایه‌گذاری مشترک ۱۰۰ میلیون دلاری بودجه‌های تحصیلی دولتی را به دست آورد. یک سال پس از فارغ‌التحصیلی، فقط ۴۴ درصد فارغ‌التحصیلان نیوکالج کار می‌کردند یا تحصیلات تمام‌وقت خود را پیگیری می‌کردند که این میزان تاکنون پایین‌ترین مقدار در سیستم کالج فلوریدا است. دستمزد متوسط برای فارغ‌التحصیلان نیوکالج که در یک سال پس از فارغ‌التحصیلی در فلوریدا به‌صورت تمام‌وقت استخدام‌شده بودند، ۲۱،۲۰۰ دلار در مقابل ۳۰،۰۰۰ دلار سایر دانشگاه‌ها در این ایالت بود. به‌طور مشابه، در گزارش مؤسسه بروکلینگ که کالج‌های ایالات‌متحده را بر اساس تأثیر افزایشی در درآمدهای ۱۰ ساله پس از فارغ‌التحصیلی رتبه‌بندی می‌کند، نیوکالج را در ۱۵ درصد انتهایی کالج‌های سراسر کشور قرار داد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *