تحصیلی, مهاجرت

دانشگاه ایالتی آرمسترانگ – آمریکا

دانشگاه ایالتی آرمسترانگ یک دانشگاه چهارساله و قسمتی از سیستم دانشگاهی جورجیا است. این دانشگاه در یک محوطه دانشگاهی به مساحت ۲۶۸ آکر (۱٫۰۸ کیلومترمربع) در حومه شهری ساوانا، ایالت جورجیای آمریکا قرار دارد. محوطه دانشگاهی آن به‌طور تقریبی در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از مرکز شهر ساوانا و ۲۵ مایلی (۴۰ کیلومتری) سواحل جزیره تیبی قرار دارد. در دانشگاه آرمسترانگ مدرک‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌شوند؛ در حدود ۷۰۰۰ دانشجو در آن ثبت‌نام کرده‌اند که نزدیک به ۱۰۰۰ نفر آن‌ها دانشجوی دوره تحصیلات تکمیلی هستند.

این دانشگاه را توماس گامبل شهردار ساوانا در سال ۱۹۳۵ به‌عنوان کالج دوساله آرمسترانگ بنا نهاد. در سال ۱۹۶۴ این مؤسسه به یک دانشگاه چهارساله تبدیل شد.

تیم‌های ورزشی میدانی دانشگاه به نام دزدان دریایی آرمسترانگ مشهورند؛ این دانشگاه به‌عنوان یکی از اعضای کنفرانس پیچ بلت در سطح بخش دو NCAA رقابت می‌کند. رنگ‌های رسمی دانشگاه آرمسترانگ قرمز آلبالویی و طلایی هستند.

دانشگاهیان دانشگاه ایالتی آرمسترانگ

دانشگاه ایالتی آرمسترانگ بیش از ۱۰۰ برنامه دانشگاهی دارد و مدرک‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری را در کالج تعلیم و تربیت، کالج حرفه‌های بهداشتی، کالج هنرهای آزاد، کالج علوم و فناوری و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی ارائه می‌دهد. علاوه براین‌ها، یک مدرک دکتری فیزیوتراپی هم در آن ارائه می‌شود. دانشگاه آرمسترانگ در طبقه‌بندی مؤسسه‌های آموزش عالی کارنیگ به‌عنوان یک کالج و دانشگاه کارشناسی ارشد طبقه‌بندی‌شده است. در سال دانشگاهی ۱۱ – ۲۰۱۰ این دانشگاه رتبه‌بندی نشد و در عوض شرکت رسانه‌ای اخبار آمریکا و گزارش جهانی آن را یک دانشگاه درجه ۲ تشخیص داد. مجوز این دانشگاه را کمیسیون کالج‌های انجمن کالج‌ها و آموزشکده‌های جنوب به‌طور کامل تأیید می‌کند. در این دانشگاه برای تدریس کلاس‌ها از دانشجویان فارغ‌التحصیل استفاده نمی‌شود و در عوض این کار را اعضای هیئت‌علمی دانشگاه انجام می‌دهند. دانشگاه آرمسترانگ در حدود ۳۰۰ عضو هیئت‌علمی دارد و نسبت دانشجو به هیئت‌علمی ۱۹:۱ است. در این دانشگاه برنامه‌های تحصیل در خارج و برنامه‌های افتخاری ارائه می‌شوند و فرصت‌هایی را برای مشارکت دانشجویان دوره کارشناسی در پژوهش‌هایی در انواع رشته‌های تحصیلی فراهم می‌شوند.

کالج تعلیم و تربیت دانشگاه ایالتی آرمسترانگ

در کالج تعلیم و تربیت آرمسترانگ برنامه‌های مدرک از طریق دو گروه اصلی ارائه می‌شوند: آموزش دوران کودکی و دانش آموزان استثنایی و آموزش بزرگ‌سالان و نوجوانان. این برنامه‌ها فارغ‌التحصیلان را برای زمینه‌های تحصیلی و نیز سایر موقعیت‌ها در مدیریت آموزشی آماده می‌کنند. در سال ۲۰۱۰، مجوز دائم این کالج بر اساس استانداردهای عملکرد محور ۲۰۱۷ شورای ملی تأیید مجوز تربیت‌معلم (NCATE) تأیید شد.

کالج حرفه‌های بهداشتی دانشگاه ایالتی آرمسترانگ

کالج حرفه‌های بهداشتی بزرگ‌ترین کالج دانشگاهی این دانشگاه برحسب تعداد دانشجویان ثبت‌نام کرده است. در این کالج مجموعه‌ای از برنامه‌های آکادمیک ارائه می‌شوند که دانشجویان را برای حرفه‌هایی در پرستاری، بهداشت عمومی، مدیریت بهداشت و حرفه‌های پیراپزشکی آماده می‌کنند. در این کالج مدرک‌های کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شوند.

کالج هنرهای آزاد دانشگاه ایالتی آرمسترانگ

هنرهای آزاد از زمان تأسیس دانشگاه آرمسترانگ زیربنای آموزشی آن بوده است. این کالج گروه‌ها و برنامه‌های میان‌رشته‌ای متنوعی دارد که فارغ‌التحصیلان را برای حرفه‌هایی در بخش‌های دولتی، عدالت کیفری، قانون، کسب‌وکار و تفریح و سرگرمی آماده می‌کنند. دانشجویان کالج هنرهای آزاد در رشته‌های هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی را در محیط‌های کلاسی و از طریق دوره‌های کارآموزی، دوره‌های عملی، نمایشی، پروژه‌های پژوهشی دوره کارشناسی و برنامه‌های تحصیل در خارج کشور تحصیل می‌کنند. گروه‌های این کالج هنر، موسیقی و تئاتر، عدالت کیفری، علوم اجتماعی و سیاسی، اقتصاد، تاریخ، زبان، ادبیات و فلسفه، برنامه‌های میان‌رشته‌ای و علوم نظامی / ROTC هستند.

کالج علوم و فناوری دانشگاه ایالتی آرمسترانگ

در کالج علوم و فناوری دانشگاه آرمسترانگ تأکید بیشتر بر روی موقعیت‌های پژوهشی دانشجویی است تا برای برنامه‌های تحصیلات تکمیلی آماده شوند. زمینه‌های تحصیلی کالج علوم و فناوری زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک، علوم کامپیوتری و فناوری اطلاعات، بیوشیمی، مهندسی، ریاضیات و روان‌شناسی هستند.

مرکز لیبرتی دانشگاه ایالتی آرمسترانگ

در مرکز لیبرتی دانشگاه آرمسترانگ واقع در هینزویل ایالت جورجیا برای ساکنان استان لیبرتی و مناطق اطراف برنامه‌های دانشگاهی منتخب ارائه می‌شوند. مرکز لیبرتی آرمسترانگ نیز خدمات ویژه‌ای را برای کارکنان نظامی فورت استوارت و خانواده‌های آنان فراهم می‌کند. در این مرکز برنامه‌های متنوعی ارائه یا پشتیبانی می‌شوند، ازجمله: مدارک کاردانی در هنر و علوم کاربردی و مدارک کارشناسی در عدالت کیفری، پرستاری، آموزش اولیه کودکی، آموزش ابتدایی و مطالعه‌های آزاد.

در ژانویه سال ۲۰۱۶ یک ساختمان بسیار پیشرفته در مرکز شهر هینزویل ایالت جورجیا افتتاح خواهد شد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *