تحصیلی

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لس آنجلس

بررسی اجمالی و  پردیس اصلی دانشگاه

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا (Cal State LA) در لس آنجلس بدنه دانشجویی با بیش از ۲۴،۰۰۰ نفر جمعیت دارد که در درجه اول اهل منطقه بزرگتر لس آنجلس هستند و  ۲۴۰،۰۰۰  نفر نیز از آن فارغ التحصیل شده اند. این دانشگاه در طول سال به صورت سه ماهه و با ۴ دوره سه ماهه فعالیت می کند، که مدت هر یک از این سه دوره ۱۱ هفته است.

در پاییز ۲۰۱۶، دانشگاه به عنوان قسمتی از یک تغییر سراسری در نظام خود به نظام سه ماهه تبدیل می شود. دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در هشت دانشکده سازماندهی شده است که در مجموع ۴ آموزشکده و به طور تقریبی ۵۰ گروه دانشگاهی، بخش و برنامه های میان رشته ای انواع رشته ها را در آن ارائه می دهند. این دانشگاه میزبان برگزاری ارکستر جاز لاکمن است که منتقدان آن را بسیار تحسین می کنند و یک برنامه منحصربفرد در دانشکده افتخارات برای دانشجویان مستعد ۱۱ ساله دارد.

در مرکز محوطه دانشگاهی آن که با وسعت ۱۷۵ آکر (۷۱ هکتار) بر روی تپه واقع شده است، اولین دانشکده چارتری آموزش کشور، برنامه فضایی با حمایت مالی ناسا، مرکز علوم انسانی با پشتیبانی راکتفلر، یک بنیاد ملی علوم تجربی با حمایت مالی مرکز تحقیقات محیط زیست و سایربرنامه های مهندسی برنده جایزه وجود دارند. شرکت رسانه های اخبار جهانی برنامه کسب و کار در مقطع کارشناسی این دانشگاه را به عنوان یکی از بهترین ها در کشور رده بندی کرده است. به نظرمی رسد که آموزشکده پرستاری آن نیز یکی از بهترین ها در ایالت کالیفرنیا باشد.

دانشکده چارتری آموزش آن بیش از سایر مؤسسه ها در ایالت کالیفرنیا گواهی نامه های آموزشی اعطا کرده است ویک برنامه مدرک کارشناسی در زمینه آموزش شهری دارد که برای آموزش معلمین برای درخواست های ویژه آموزشکده های شهری طراحی شده است. در این دانشگاه بزرگترین برنامه دانشگاهی پیش از/ اوایل نوجوانی و یکی از معدود و طولانی ترین برنامه های کارشناسی عدالت کیفری و جرم شناسی غرب رودخانه می سی سی پی ارائه می شود. برنامه تلویزیون، فیلم و رسانه آن یکی از مشهورترین آموزشکده های فیلم در سیستم CSU است که فیلم وتجربه های محصولات تلویزیونی را با همکاری همسایه صنعت فیلم خود یعنی هالیوود از طریق استودیوهای دانشگاه هماهنگ کرده است.

علاوه براین ها، دو دبیرستان ریاضی مارک و اوا استرن و آموزشکده علوم تجربی و دبیرستان شهرستان لس آنجلس در رشته هنر (LACHSA) که یک هنرستان معتبر است و چون تنها هنرستان در لس آنجلس است که برای دانشجویان اهل تمامی نواحی شهرستان لس آنجلس امکان پذیرش را فراهم می کند، شهرت زیادی دارد نیز در آن قرار دارند. کلاس ها با دانشگاه کالیفرنیا مشترک هستند، با این حال، فعالیت های LACHSA تمایل دارند که از فعالیت های دانشگاه مجزا باشند. برخی از فارغ التحصیلان مشهور LACHSA جاش گروبان خواننده، جنا الفمان بازیگر، کوربین بازیگر/خواننده، و ران ” باشگاه شهرستان” کوباتا مدیر اجرایی ارشد ورزش های UCLA هستند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *