تحصیلی, مهاجرت

دانشگاه لاتروب استرالیا


نگاه کلی به دانشگاه لاتروب استرالیا

دانشگاه لاتروب یک دانشگاه رده دوم است که محوطه اصلی اش در حومه های شمال ملبورن واقع است. این محوطه بر روی یک مزرعه سابق بنا شده است و ۳۳۰ هکتار زمین به اضافه مشخصه های آبی یک دریاچه و یک مرداب، گیاهان بومی استرالیا و یک پناهگاه حیات وحش خاص دارد.

دانشگاه لاتروب شبکه فارغ التحصیلان قوی دارد که نام های برجسته ای مانند دیوید مورگان، مدیرعامل سابق بانک وست پک استرالیا؛ دکتر بندید نیجاتاورن، معاون بانک مرکزی تایلند؛ تونی شیهان، خزانه دار سابق ویکتوریا؛ و شاهزاده مالزی، توانکو سید فیض الدین پوترا ابن دییم سید سراج الدین جمال اللیل را در خود داشته است. لاتروب خدمات شغلی گسترده ای نیز ارائه می کند تا مطمئن شود فارغ التحصیلان آن موفق خواهند شد.

تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه لاتروب استرالیا

دانشگاه لاتروب دوره های کارشناسی بسیاری دارد که دانشجویان می توانند در آن ها تحصیل کنند. گرایش های آن شامل هنر و ارتباطات، تجارت و اقتصاد، آموزش، علوم بهداشتی، فناوری اطلاعات و مهندسی، حقوق و روان شناسی هستند. علاوه بر مدرک تحصیلی، دانشجویان می توانند در برنامه هال مارک لاتروب نیز شرکت کنند که به دانشجویان اجازه می دهد به پژوهش واقعی بپردازند.

این دانشگاه، مسیرهای مختلفی برای کمک به درخواست دانشجویان برای تحصیل در لاتروب دارد. نمونه هایی از برنامه های ورود، شامل آزمون خاص ورودی دانشگاهی، برنامه شناخت آثار، برنامه توانمندسازی دانشگاهی، برنامه دسترسی ویژه، یادگیری، تجربه، حرفه های دسترسی و برنامه ویژه قهرمانان ورزشی خاص را دارد.

تحصیلات تکمیلی دانشگاه لاتروب استرالیا

برنامه های تحصیلات تکمیلی لاتروب اساسا دو دسته هستند: آموزشی و پژوهشی. رشته های تحصیلی شامل آموزش، علوم بهداشت، علوم انسانی و اجتماعی، حقوق و مدیریت و علوم، فناوری و مهندسی هستند.

لاتروب با ارائه مشاوره فردی بر اساس ارجاع به کارکنان، کارگاه هایی که در هر محوطه توسط کارکنان اداره می شود، و انواع خدمات دیگر بر اساس این که آیا دانشجویان در گرایش آموزش محور یا پژوهش محور شرکت کرده اند، از دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود پشتیبانی می کند.

تحصیل آنلاین در دانشگاه لاتروب استرالیا

سکوی تحصیل آنلاین در لاتروب، باعث ایجاد انعطاف در امکانات برای دانشجویان می شود زیرا آن ها می توانند با همتایان و همکلاسی های خود، همه جا و همه وقت تعامل کنند. دانشجویان بیرون از محوطه می توانند قبل از جلسات، حین آن ها و بعد آنها با سرعت خود، سخنرانی ها را بررسی کنند. آن ها می توانند در انجمن های تعاملی، سوال بپرسند و در بحث ها شرکت کنند و در سکوی دیجیتال در موضوع درگیر شوند و موضوعات و تکلیف ها و اطلاعیه ها را چک کنند.

دانشجویان بیرونی می توانند به صورت آنلاین، کارشناسی، گواهی فارغ التحصیلی و کارشناسی ارشد بگیرند. دامنه وسیعی از رشته های تحصیلی موجود هستند از جمله ایمنی و بهداشت اقتصادی، تجارت و حسابداری، علوم پرستاری، علوم انسانی، و روان شناسی. خدمات پشتیبانی از طریق LMS (سیستم مدیریت یادگیری) به دانشجویان آنلاین ارائه می شود.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *