تحصیلی

دانشگاه مموریال نیوفاندلند – کانادا

دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشگاه مموریال نیوفاندلند که به عنوان دانشگاه یادبود یا MUN شناخته می شود، یک دانشگاه جامعه مستقر در سنت جان، نیوفاندلند و لابرادور کانادا می باشد.

با تاریخی قدرتمند در زمینه آموزش، مهندسی، کسب و کار، زمین شناسی، و پزشکی یکی از برترین دانشگاه های جامع کانادا می باشد. با دارا بودن ۱۸۰۰۰ دانشجو همچنین بزرگترین دانشگاه در آتلانتیک کانادا نیز می باشد.

۴ دانشکده اصلی دانشگاه مموریال نیوفاندلند دارای بیش از ۱۱۰۰ عضو هیئت علمی و ۲۳۰۰ کارمند می باشند. دانشگاه مموریال نیوفاندلند  در رتبه بندی SJTU دانشگاه های جهان و بسیاری دیگر از رتبه بندی ها جزو ۵۰۰ دانشگاه برتر قرار دارد. دانشگاه مموریال نیوفاندلند  عضوی از انجمن معتبر بین المللی دانشگاه ها می باشد.

دانشگاه مموریال نیوفاندلند  ۱۰۷۶۹۰۲۷۳RR0001  به عنوان سازمانی خیریه در کانادا در تاریخ    ۱۹۶۷/۰۱/۰۱ ثبت گردید.

پردیس های دانشگاه مموریال نیوفاندلند

دانشگاه مموریال نیوفاندلند دارای ۴ محوطه اصلی و ۲ محوطه فرعی در سرتاسر ۳ منطقه نیوفاندلند و لابرادور و در دو کشور (کانادا و انگلستان) می باشد. محوطه اصلی در سنت جان، نیوفاندلند و لابرادور توسط شاهزاده فیلیپ به دو بخش تقسیم گردید که بخش شمالی توسط پارک پاپی محدود و بخش جنوبی به شکل گسترده به وسیله مناطق مسکونی احاطه شده است.

محوط سنت جان

بزرگترین محوطه در سنت جان واقع شده است. تقسیمات شاهزاده فیلیپ شامل از شرق به غرب، از میان محوطه اصلی، جاده وسترلند که در سمت غرب آن قرار گرفته و خیابان الیزابت در جنوب و جاده الاندال در سمت شرق آن واقع گردیده می باشد. اکثر ساختمان های دانشگاه در جنوب تقسیمات شاهزاده فیلیپ قرار گرفته اند، ساختمان هنر و ساختمان اداری، ساختمان علوم، شیمی و فیزیک، ریاضیات، موسیقی، آموزش، تربیت بدنی و مرکز تحقیقات و نوآوری برانو. مرکز دانشگاه محل غذاخوری، کتاب فروشی، بار محوطه (بیریزوی) و ایستگاه رادیویی CHMR-FM می باشد.

کتابخانه ها و آرشیو های دانشگاه مموریال نیوفاندلند

کتابخانه های دانشگاه یادبود حاوی مجموعه ای از آرشیو های دانشگاه، هنرهای زیبا از سال ۱۸۸۰ تا به امروز، و تاریخ بشر و علوم طبیعی می باشد. فرهنگ عامه دانشگاه یادبود و مجموعه آرشیو های زبان شامل نسخه های خطی، نوارها، سوابق، عکس ها و مصنوعات مرتبط با ایالات ساحلی، به ویژه نیوزفاندلند و لابرادور می باشد کتابخانه ملکه الیزابت ۲، شامل ۱۰۵۸۵۰۰ جزوه، ۹۳۹۰۰ نقشه، ۱۳۶۰۰ عنوان صوتی و تصویری و بیش از ۹۰۰۰ عنوان مجله می باشد. موارد عمومی در طبقه اصلی کتابخانه قرار گرفته اند و دارای کامپیوترهایی برای استفاده توسط دانشجویان و همچنین یک مرکز رسانه دیجیتال می باشد.

موسسه دریایی دانشگاه مموریال نیوفاندلند

موسسه دریایی یک موسسه پلی تکنیک دریایی واقع در جاده ریج سنت جان در پارک پایپی، در شمال شهر می باشد. این موسسه دارای امکانات منحصر به فردی مانند شبیه ساز پل کشتی کامل و بزرگترین مخزن مجرایی می باشد [منبع مورد نیاز می باشد]. این موسسه مدارک، دیپلم، گواهی نامه و آموزش صنعتی را برای بخش دریایی ارائه می دهد.

محوطه گرنفل

مقاله اصلی در رابطه با محوطه جرنفل را برای اطلاعات بیشتر مشاهده نمایید. محوطه جرنفل یک مکان ۱۸۵ جریبی (۷۵ هکتاری) در کرنر بورک می باشد. و دارای ۱۴۰۰ دانشجو، ۱۵۶ عضو هیئت علمی و ۲۳۵ کارمند می باشد که برنامه هایی را در زمینه هنر، هنرهای زیبا، کسب و کار، علوم، مدیریت منابع و پرستاری ارائه می نمایند. از آن تا ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۰ به عنوان کالج سر ویلفرد جرنفل یاد می شد.

هارلو

محوطه هارلو، در هارلو قدیم، اسکس، انگلستان واقع شده و شامل مالتینگز با ظرفیت ۳۰ دانشجو و خانه کابوت با ظرفیت ۱۰ دانشجو می باشد [نیازمند منبع می باشد]. یک دانشکده سابق و یک کلبه اساتید به مرکز سخنرانی و یک آپارتمان و یک فروشگاه سابق به چند آپارتمان تبدیل شده اند. محوطه یادبود هارلو یک دانشکده خود به خودی نیست. بلکه دانشکده های حرفه ای و گروه های دانشگاهی در دانشگاه یادبود از محوطه هارلو جهت ارائه برنامه های ویژه استفاده می کنند. [نیازمند منبع می باشد] هارلو دوره هایی را در زیست شناسی، کسب و کار، درام و اجرا، منظر فرهنگ انگلیسی، هنرهای زیبا (هر دو مورد تئاتر و هنرهای تجسمی)، اعتقادات، عشق، فرهنگ و تاریخ، و علوم سیاسی ارائه می نماید.

رنک دانشگاه مموریال نیوفاندلند

در تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۳ مجله مکلین دانشگاه مموریال نیوفاندلند را در رتبه ۵ از ۱۵ در رتبه بندی دانشگاه های جامع خود، نسبت به رتبه ۶ در سال پیش از آن قرار داد.

کارت گزارش دانشگاه های گلوب و میل در سال ۲۰۱۳، یک بررسی ملی بر میزان رضایت مندی دانشجویان، نمرات زیر را به دانشگاه مموریال نیوفاندلند در گروه دانشگاه های با اندازه متوسط (از ۱۳ دانشکده) اعطا کرد:

  • بیشترین دانشجویان راضی: B+ (رتبه ۴)
  • تعادل کار- نقش: B (رتبه ۵)
  • خوابگاه دانشجویی: B- (رتبه ۷)
  • تعامل دانشکده دانشجویان: B+ (رتبه ۴)
  • فرصت های تحقیقاتی: B- (رتبه ۵)
  • اعتبار کارفرمایان: B+ (رتبه ۷)
  • کیفیت آموزش و یادگیری: B+ (رتبه ۶)
  • فن آوری اطلاعات: B- (11)
  • سبک آموزش مدرسان: B (رتبه ۴)
  • تعهد به محیط زیست: B- (11)
  • ثبت نام دوره ها: B+ (رتبه ۳)
  • اندازه کلاس: B+ (رتبه ۵)
  • رضایت شهر: B+ (رتبه ۶)
  • آماده سازی حرفه ای: B (رتبه ۸)
  • آمادگی شغلی (قید، کارآموزی، و غیره): B (رتبه ۵)
  • فضای محوطه دانشگاه: B+ (رتبه ۸)
  • مشاوره تحصیلی: B (رتبه ۶)

در رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان منتشر شده توسط موسسه آموزش عالی دانشگاه جیائو تانگ شانگهای در سال ۲۰۰۷، دانشگاه مموریال نیوفاندلند در رده چهارم (بین ۳۰۵ تا ۴۰۱) از ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفت.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *