تحصیلی

دانشگاه ولونگونگ– استرالیا

نگاهی کلی به دانشگاه

دانشگاه ولونگونگ استرالیا یک دانشگاه با جایگاه بین المللی و سابقه حسادت برانگیزی در دستاوردهای آموزشی و پژوهشی است که در یکی از زیباترین مکانها در استرالیا واقع شده است و با ماشین یک ساعت تا بزرگترین شهر جنوبی استرالیا، سیدنی فاصله دارد.

دانشجویان و کارکنان ولونگونگ از قسمت های محتلف استرالیا و برخی نیز از کشورهای دیگر به این دانشگاه می آیند. آنها همگب از فرهنگی برخوردارند که به آزادی، همه گیری، تفاوت ها و دانشگاهی بودن احترام می گذارد.  این دانشگاه به دلیل داشتن کارکنانی با استعداد، با انگیزه، پرانژی به خود می بالد- بسیاری از آنها در کار خود در سطح ملی و بین المللی سررشته دارند. این دانشگاه بر تجربیات و درک دانشجویان تمرکز دارد که هرکدام با در سر داشتن رویایی به این دانشگاه می آیند؛ برای یادگیری رشته مورد علاقه خود و رسیدن به فراتر از چیزیکه می خواهند، کشف تجربیات مختلفی که به آنها کمک می کند تا مسیر آینده خود را انتخاب کنند، و همینطور دیدن افراد دیگر و لذت بردن از زمانهای خاص در زندگیشان.

دانشگاه ولونگونگ به کشف، توسعه و کاربرد ظرفیت انسانی و تکنولوژیکی خود ادامه می دهد تا به جایگاه خود در سطح ملی و بین المللی دسترسی پیدا کند.

مقطع کارشناسی دانشگاه ولونگونگ – استرالیا

دانشگاه ولونگونگ بیش از ۱۲۰ مدرک کارشناسی مختلف از طریق ۵ دانشکده خود در رشته های تحصیلی مختلفی مانند مهندسی و فناوری اطلاعات IT، علوم بهداشت،داروسازی، تجارت و بازرگانی، علوم کاربردی و طبیعی، هنر، ارتباطات و خلاقیت هنری، حقوق و آموزش ارائه می دهد.  این برنامه ها ممکن است از طریق مدرک لیسانس یا لیسانس افتخاری اخذ شوند. این دانشگاه دارای بیش از ۲۰ برنامه آموزشی دو مدرکه است.

تجربیات دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه ولونگونگ با ترم های تبادل بین المللی دانشجو با ۱۹۰ دانشگاه همکار در جهان پربارتر می شود. دانشجویان خارجی نیز در توسعه همکاری با صنعت بین المللی جایگاه خود را دارند.

مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ولونگونگ – استرالیا

دانشجویان می توانند مدرک مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا خود را در دانشگاه ولونگونگ از طریق دوره ترمی تحصیلی یا پژوهشی کسب کنند. مشابه مقطع کارشناسی، ارزیابی دوره ترمی مقطع تحصیلات تکمیلی براساس ترکیبی از ارزیابی کتبی، شفاهی، امتحانات رسمی، حضور درکلاس و تمرین های عملی است.

برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارش و دکترا پژوهشی ۴ گزینه تحقیقاتی در دانشگاه وجود دارد که عبارتند از دکترای فلسفه، دکترای فلسفه ( پیوسته)، دکترا حرفه ای و کارشناسی ارشد فلسفه. اتمام موفقیت آمیز برنامه کارشناسی ارشد یا دکترا به دانشجویان کمک می کند سریعتر شغل پیدا کنند یا شغل خود را کامل تغییر دهند. دانشگاه ولونگونگ گزینه های تحصیلی انعطاف پذیری نیز ارائه می دهد که برای دانشجویان فارق التحصیل حفظ تعادل در مسائل مالی/کاری/تحصیلی/زندگی را امکان پذیر می کند.

تحصیل آنلاین در دانشگاه ولونگونگ – استرالیا

در حال حاضر اطلاعاتی در زمینه تحصیل آنلاین در دانشگاه ولونگونگ موجود نیست برای فهمیدن اینکه آیا آنها شروع به ارائه برنامه ی تحصیل آنلاین کرده اند یا نه مستقیما با دانشگاه تماس بگیرید.

دانشجویان بین المللی دانشگاه ولونگونگ – استرالیا

اهداف دانشگاه ولونگونگ کمک به دانشجویان خارجی برای اقامت در استرالیا به کمک برنامه های حمایتی مختلف است. پیش از آمدن آنها به استرالیا، دانشگاه دانشجویان بین المللی را راهنمایی می کند که چه مدارکی باید همراه داشته باشند؛ تلفن و رایانه در دسترس، آگاهی از مکان و زمان پرواز از دیگر چیزهایی است که به آن نیاز دارند. دانشگاه ولونگونگ در پیدا کردن محل اقامت مناسب به دانشجویان کمک می کند. گزینه های محل اقامتی که دانشگاه ارائه می دهد عبارتند از محل اقامت موقتی، اقامت در محوطه دانشگاه ، هم خانه شدن و خانه های شخصی اجاره ای.

دانشگاه خدمات پیکاپ های فرودگاهی مطلوبی به تمامی دانشجویان بین المللی تازه ورود در هنگام ورودشان به فرودگاه ارائه می کند. برنامه های آشناسازی اجباری نیز همراه با تورهای گردش در محوطه دانشگاه در اولین هفته قبل از شروع کلاسها برگزار می شود که به دانشجویان بین المللی شانس پیدا کردن دوستان جدید و مستقر شدن در لونگونگ را قبل از شروع درس ها می دهد. علاوه بر تمامی اینها، بورسیه هایی به دانشجویان بین المللی اعطا می کند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *