تحصیلی

دانشگاه کراس جنوبی – استرالیا

رویای تحصیل در آن سوی دنیا را در دانشگاه کراس جنوبی استرالیا دنبال کنید!


نگاه کلی به دانشگاه

دانشگاه کراس جنوبی (Southern Cross University (SCU)) یک دانشگاه دولتی بسیار رده بالای استرالیایی است که راه اندازی آن طبق قانون مجلس مختص خودش تصویب شد. برنامه‌های با کیفیتی که دانشگاه ارائه می‌کند، استانداردهای بالای آکادمیک دارند و تمرکز آن‌ها بر صنعت و حرفه‌های شغلی است.

این دانشگاه در ساحل شرقی استرالیا در جنوب نیو ساوث ولز واقع است که یکی از زیباترین مناطق کشور محسوب می‌شود.  خدمات هوایی، ریلی و جاده‌ای روزانه از شهرهای بزرگ سیدنی و بریس بِین تا همه شهرهای آن برقرار است.

لیزمور (Lismore)، بندر کافس (Coffs Harbour) و تویید هدز (Tweed Heads) شهرهای منطقه هستند که امن، مهمان دوست و قابل دسترسی هستند. این منطقه به اقلیم آب و هوایی نیمه استوایی ملایم خود، پارک‌های ملی ثبت شده در میراث جهانی، جنگل‌های باران انبوه و سواحل بکر معروف است. دانشجویان از انواع امکانات یک شهر بزرگ برخوردارند و نیازی نیست چیز دیگری تمرکز آن‌ها از درس را بر هم بزند.

مقطع کارشناسی دانشگاه کراس جنوبی – استرالیا

دوره‌های کارشناسی دانشگا‌ه کراس جنوبی، در راستای علاقه‌های دانشجویان و اهداف حرفه‌ای آن‌ها هستند. دانشجویان کارشناسی، می‌توانند از بین گزینه‌های انعطاف‌پذیر تحصیلی از جمله تحصیل در محوطه و آموزش آنلاین یا راه دور، یکی را انتخاب کنند.

فارغ‌التحصیلان دانشگاه کراس جنوبی از زندگی دانشجویی خود در دانشگاه، کاملاً رضایت دارند. یکی از فارغ‌التحصیلان می‌گفت موفقیت خود به‌عنوان یک مدرس را مدیون دانشگاه کر‌اس جنوبی است.

مسیرها و راه‌های مختلفی برای ورود به دانشگاه وجود دارد. نمونه روش‌های ورود، شامل طرح مزایای خاص، برنامه ورودی استار (STAR)، شروع فوری دا‌نشگاه کراس جنوبی، دسترسی دانشگا‌ه کراس جنوبی و برنامه پذیرش خاص هستند.


/*/ اخذ ویزای استرالیا را با نیلگام سفر تجربه کنید /*/


دانشگاه کراس جنوبی

بیشتر بخوانید:

تحصیل در استرالیا: آموزش با کلاس جهانی

مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کراس جنوبی – استرالیا

دوره‌های موجود کارشناسی ارشد در دانشگاه کر‌اس جنوبی، رشته‌های بسیاری از جمله تجارت، آموزش، محیط زیست، علوم و مهندسی، علوم بهداشتی و انسانی، علوم انسانی، مطالعات اجتماعی، مطالعات بومیان، گردشگری و مهمان‌پذیری را در بر می‌گیرد.

دانشجویان کارشناسی ارشد همچنین می‌توانند برای تحصیل در کارشناسی ارشد، مدرک پژوهش محور را انتخاب کنند. بخش پژوهش با ارائه انواع خدمات از جمله بورس پژوهشی و خدمات و کمک‌های پژوهشی به دانشجویان، از جامعه پژوهشی حمایت می‌کند.

انجمن کارشناسی ارشد دانشگاه کرا‌س جنوبی (SCPA) از دانشجویان کارشناسی ارشد حمایت می‌کند و سعی می‌کند آن‌ها تجربه مطلوبی از تحصیل در کارشناسی ارشد داشته باشند. این سازمان، یک انجمن برای بحث، مناظره و شبکه‌بندی بین دانشجویان کارشناسی ارشد دارد.

این سازمان همچنین مسئول رویدادها و فعالیت‌های دانشجویی در کل سال است.

تحصیل آنلاین در دانشگاه کراس جنوبی – استرالیا

دوره‌های تحصیل آنلاین در سطوح آماده‌سازی، کارشناسی، ممتازان، و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه کراس جنوبی ارائه می‌شوند. دانشجویان می‌توانند از بین انواع گرایش‌ها مانند تجارت، هنرهای نمایشی و خلاق، آموزش، علوم بهداشتی و انسانی، علوم انسانی، مطالعات اجتماعی و حقوق و دادگستری، یکی را انتخاب کنند.

دانشگا‌ه کراس جنوبی، از فناوری‌های مبتنی بر وب استفاده می‌کند تا به دانشجویان کمک کند فارغ از اینکه کجا هستند، فعالانه درگیر تعامل با استادان و دانشجویان دیگر شوند. دانشجویان بیرونی، می‌توانند مجموعه‌ای از پادکست‌ها یا تدریس دارای لینک ویدئویی، مواد درسی الکترونیکی، کارگاه، انجمن‌های بحث آنلاین و کلاس‌های مجازی، استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


سوالات متداول | FAQs


1. دانشگاه کراس جنوبی چه نوع دانشگاهی است؟

دانشگا‌ه کراس جنوبی یک دانشگاه دولتی بسیار رده بالای استرالیایی است که طبق قانون مجلس مختص خودش راه اندازی شده است. این دانشگاه به ارائه برنامه‌های با کیفیت با استانداردهای بالای آکادمیک و تمرکز بر صنعت و حرفه‌های شغلی مشهور است.

2. دانشگاه کراس جنوبی در کجا واقع شده است؟

دانشگا‌ه کراس جنوبی در ساحل شرقی استرالیا، در جنوب نیو ساوث ولز واقع شده است. این منطقه به دلیل زیبایی خیره‌کننده‌اش شناخته شده است.

3. مزایای تحصیل در دانشگاه کراس جنوبی چیست؟

مزایای تحصیل در د‌انشگاه کراس جنوبی شامل ارائه برنامه‌های با کیفیت با استانداردهای بالای آکادمیک، تمرکز بر صنعت و حرفه‌های شغلی، موقعیت مکانی زیبا در ساحل شرقی استرالیا، دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی، و تنوع در دوره‌های تحصیلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *