مهاجرت

سرمایه گذاری ایالت های کانادا در آموزش عالی

کالج ها و دانشگاه های سراسر کبک قرار است که میزان قابل توجهی کمک مالی دریافت نمایند، نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو، و رهبر کبک، فیلیپ کویلارد، آغاز آن را اعلام نمودند. این سرمایه طرح گردیده تا “جوانان کبکی را به وسیله آموزش عالی با کیفیت، جهت دستیابی به اهداف آن ها تجهیز نماید”، و متشکل از کمک های مالی دولت های فدرال و ایالتی، موسسات آموزش عالی، و اهداکنندگان خصوصی می باشد. هدف اصلی از این بودجه، نوسازی امکانات پژوهشی در سراسر دانشگاه های کانادا، با تمرکز بر روی بهبود پایداری محیطی می باشد.

یکی از پروژه های بزرگی که به وسیله بخشی از این سرمایه گذاری تامین می گردد، مجموعه علمی جدید در محوطه دانشکده اوترمونت دانشگاه مونترال است. انتظار می رود که این مجموعه به عنوان ” یک مرکز چند رشته ای در زمینه تحقیق و آموزش علوم در آموزشگاه خدمت نموده و به محققان فرصت های بیشتری جهت همکاری در زمینه طرح های تحقیقاتی فن آوری و علمی بزرگ بدهد”.

در مصاحبه مطبوعاتی همراه با اعلام این خبر، ترودو اظهار نمود که “این سرمایه گذاری یک جهش تاریخی در موقعیت کانادا به عنوان مرکزی برای نوآوری می باشد. این به معنی تبدیل شدن کانادا به رهبر جهانی در زمینه تبدیل ایده ها به راه حل ها، علم به فناوری، مهارت ها به مشاغل، و راه اندازی شرکت ها به موفقیت های جهانی می باشد”.

در سراسر کانادا این امر که بهبود زیرساخت های علم و فناوری برای آموزش نسل بعدی کارگران ماهر و نوآوران ضروری می باشد هر روز بیشتر به رسمیت شناخته می شود. کبک محل برخی از برترین موسسات کانادا هم برای آموزش و هم برای تحقیق می باشد. دانشگاه مک گیل، به عنوان مثال، برای تحقیقات خود در زمینه علوم عصبی مشهور است. در همان روزی که ترودو و کویلارد سرمایه گذاری جدید را اعلام نمودند، همچنین اعلام گردید که مک گیل بودجه ۲۰ میلیون دلاری را از اهداکنندگان خصوصی به منظور تامین سرمایه موسسه علمی جدید تاننباوم جهت ترویج تحقیقات علوم عصبی دریافت کرده است. این تنها یک نمونه است از اینکه که تا چه اندازه دانشگاه ها و کالج های کانادا، مسئولیت توسعه و نوآوری فناوری های جدیدی که زندگی مردم کانادا و خارج از کشور را بهبود می بخشد جدی می گیرند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *