مهاجرت

نکاتی برای ایجاد یک سابقه اعتباری خوب در آمریکا

برای شروع ایجاد سابقه اعتباری خوب موارد زیر مفید می باشند.

۱- یک حساب بانکی باز کنید (این کار را برای خود و همسرتان انجام دهید). این مورد در گزارش اعتبار شما نخواهد آمد اما در هر صورت به یک حساب بانکی نیاز دارید و اگر شما نشستی با یک نماینده حساب داشته باشید، آنها معمولا بسیار مفید و مشتاق در کمک به شما می باشند (با این امید که با آنها خواهید ماند). من توصیه می کنم که در یک بانک بزرگ حساب باز کنید (به طور ایده آل بانکی که کارتهای اعتباری ایمن را ارائه می دهد).

۲- از بانک بخواهید حداقل برای یک دبیت کارت تایید کرده و از آنها بخواهید هر پیشنهاد دیگری که در آغاز ایجاد سابقه اعتباری به شما کمک می کند ارائه دهند.

۳- اگر خویشاوند نزدیک دارید (هم اکنون در ایالات متحده) که هم اکنون دارای سابقه خوب اعتباری می باشد بررسی کنید که آیا به نام شما مقداری اعتبار خواهند گرفت. آنها می توانند به عنوان استفاده کننده دارای نام همراه با شما کارت اعتباری باز کنند و این مورد در گزارش اعتبار شما اعلام می شود.

۴- اگر قبلا در کشور زادگاه خود یک کارت Express آمریکا داشته اید خوشبختانه می توانید از آنها درخواست کنید یک انتقال جهانی انجام دهند. این امر می تواند با یک کارت Amex در ایالات بسیار سریعتر از حد معمول انجام شود. اگر این کار را انجام می دهید حتما با آنها تماس گرفته و تا حد امکان هرچه زودتر SSN خود را به آنها گزارش می دهید تا آنها گزارش دهی به آژانسهای اعتباری را آغاز کنند.

۵- یک حساب کارت اعتباری ایمن باز کنید. این کارتهای اعتباری برای ایجاد سابقه اعتباری شما مفید خواهند بود و مفید هستند زیرا بدون یک کارت اعتباری امور زیادی را نمی توانید انجام دهید. مفهوم اصلی این است که شما مقداری پول را به یک بانک / فرد یا شرکت قرض دهنده می سپارید و آنها یک کارت اعتباری همراه با آن مقدار پول به عنوان یک محدوده اعتبار به شما می دهند. بنابراین ۵۰۰ دلار در حساب بگذارید و یک محدوده اعتباری ۵۰۰ دلار دریافت کنید. ۲۰۰۰ دلار در حساب بگذارید و یک محدوده اعتبار ۲۰۰۰ دلاری دریافت کنید. بله، شما برابر پول خودتان قرض می گیرید (و پول سپرده خود را به مدت حداقل شش ماه و شاید بیشتر پس نخواهید گرفت). این مورد بسیار ارزشمند بوده و احتمالا یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید برای ایجاد اعتبار انجام دهید.

۶- برای هر کارت اعتباری که دارید سعی کنید بیش از ۲۵% از محدوده اعتبار در هر زمان استفاده نکنید. در صورت لزوم به حساب کارت اعتباری خود هر چند روز یکبار پول پرداخت کنید چنانچه شما از کارت خود فقط به این دلیل استفاده می کنید تا مطمئن شوید مبلغ اعتبار را پایین نگه می دارید. می خواهید صورتحساب ماهیانه شما بیش از ۰ دلار اما کمتر از ۲۵% حداکثر محدوده را نشان دهد. پس از دو ماه این فعالیت در گزارش اعتبار شما ظاهر شده و شما در حال ایجاد پرونده اعتباری خود هستید.

۷- به یک اتحادیه اعتباری نزدیک شوید. آنها شبیه به بانکها هستند اما معمولا قادر به ارائه بهتر مقدار وامها می باشند. با باز کردن یک حساب آغاز به ایجاد سابقه ای با آنها می کنید و این موضوع می تواند در هنگامی که وام ماشین و غیره می خواهید به شما کمک کند.

۸- برای وامها یا کارتهای اعتباری فراوان درخواست ندهید. هر زمان شخصی یک پرونده اعتباری شما را بررسی می کند آژانس ها یک یادداشت می نویسند. اگر هر چند روز یکبار درخواست کارت اعتباری داشته باشید نمره اعتباری شما کاهش می یابد زیرا به نظر می رسد از گرفتن اعتبار نا امید شده اید. بنابراین برای اولین ۳۰ تا ۶۰ روز برای هیچ چیز به غیر از کارت اعتباری ایمن درخواست ندهید. درخواست کردن در هنگامی که می دانید رد خواهید شد ایده بدی است!

۹- بعد از حدود ۲ تا ۴ هفته از داشتن SSN خود یک حساب (رایگان است) با CreditKarma باز کنید. این سایت به شما اجازه می دهد همچنانکه سابقه اعتبار خود را ایجاد می کنید آن را بررسی کرده و متوجه شوید افراد و شرکتهای قرض دهنده شما را چگونه می بینند. پیشنهادات ارائه شده اعتباری در سایت موجود بوده و خواهید فهمید می توانید برخی موارد عالی ارائه شده از طریق سایت را دریافت کنید. همچنین در این سایت نرم افزارهای خوبی موجود می باشد که پیش بینی می کند چه تاثیرای را از طریق انجام اموری همچون درخواست یک کارت اعتباری جدید تجربه می کنید.

۱۰- همچنین می توانید گزارش های اعتباری رایگان از سه آژانس بزرگ اعتباری دریافت کنید، اما هرکدام از آژانسها از شما می خواهد خدمات نظارتی اعتباری آنها امتحان کنید. بنابراین به طور کلی این کار را انجام ندهید زیرا خدمات رایگان همواره منجر به ایجاد هزینه برای شما شده و می توانید همان اطلاعات را از CreditKarma کسب کنید.

۱۱- بعد از ۲ یا ۳ ماه ممکن است بتوانید وام ماشین بگیرید. اگر اینچنین است خیلی زود وام بگیرید، نرخ هایی که به شما ارائه می شود خیلی خوب نخواهد بود. برای گرفتن اعتبار ارزان نیاز به اعتبار خوب دارید. بنابراین اگر وام ماشین می گیرید در حد متوسط آن را نگه دارید، اتوموبیل فراری فعلا می تواند منتظر باشد. به طور ایده آل یک سپرده خوب داشته و با افزایش سپرده خود نرخ بهره را بهبود بخشید. در واقع من برای خرید یک موتور به معامله گر گفتم فقط در صورتی موتور را می خرم که آنها یک وام کوچک برای من ترتیب دهند و در حقیقت وام کوچکی گرفتم. پول کافی برای خرید موتور به صورت نقد داشتم اما وام را برای نشان دادن در نمره اعتباری خود می خواستم، بنابراین حدود  k5 دلار قرض کردم و فورا حدود k 3 دلار از این وام را پرداخت کردم. به این معنی که فقط نرخ بهره k 2 دلار پرداخت کردم اما نمره اعتبار من نشان می دهد فقط k 2 دلار از یک وام k 5 دلاری (در حال حاضر کمتر) برایم باقی مانده است، این نشان می دهد من می توانم از عهده بازپرداختهایم برآیم. وامهای ماشین و موتور گروه متفاوتی از اعتبار می باشند بنابراین به داشتن ترکیبی از انواع وامها کمک می کنند.

۱۲- پس از ۶ تا ۱۲ ماه باید بتوانید سپرده کارت اعتباری ایمن خود را پس بگیرید (سپس کارت به یک کارت اعتباری غیر ایمن تبدیل می شود)، همچنین اعتبار دریافت می کنید و می توانید محدوده اعتبار خود را افزایش دهید، بازهم محدوده بالا با استفاده پایین بهترین می باشد.

۱۳- همچنین بعد از حدود ۹ تا ۱۲ ماه احتمالا برای رهن به منظور خرید خانه واجد شرایط خواهید شد (اگر بخواهید و من اکیدا توصیه می کنم این کار را انجام دهید). صاحب خانه بودن شما را بسیار معتبر کرده و تاثیرات حتمی و غیر مستقیم بر زندگی شما خواهد داشت، همچنین این خیلی بهتر از پرداخت پول به صاحبخانه ها می باشد، بازهم داشتن سپرده عامل مهمی در تضمین یک نرخ رهن خوب می باشد، بنابراین هنگام درخواست رهن تعادل را رعایت کنید تا از نرخ های منصفانه بازار بهره مند شوید.

۱۴- هر ساله گزارش اعتبار خود را چک کنید. هر ۱۲ ماه یکبار حق یک کپی رایگان از گزارش اعتبار خود از هر آژانس را دارید. همچنین اگر اعتبار شما به دلیل یک گزارش منفی بوسیله یکی از این شرکتها کاهش یابد این شرکت معین گزارش اعتباری رایگان از این گزارش منفی در طول ۶۰ روز برایتان تهیه می کند.

انجام این کار ارزش دارد برای اینکه اطمینان یابید هیچ چیز بد و نادرستی در پرونده شما گزارش نمی شود. اشتباهات می توانند اتفاق بیافتند و همچنین یک شخص می تواند سعی کند هویت شما را دزدیده و به نام شما اعتبار کسب کند (که دلیل خوبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود مانند SSN می باشد).

۱۵- هر آژانس راه خود را برای امتیازدهی به مردم داشته و بنابراین نمرات واقعی می توانند متغیر باشند. یکی از مهمترین نمرات اعتباری نمره FICO می باشد، این نمره بیشترین استفاده را دارد. این نمره بر اساس اطلاعاتی از هر سه آژانس می باشد، و به همین دلیل چندین ماه طول می کشد تا این نمره را داشته باشید. یک نمره FICO +720 خوب تلقی می شود، در صورت نیاز به اعتبار این نمره برای آغاز نرخ بهره استاندارد به اندازه کافی خوب می باشد. برخی کارتهای اعتباری امکان دسترسی به نمره FICO را برای شما فراهم می کنند که راه بسیار مفیدی برای مراقبت از موقعیت خود می باشد.

۱۶- اگر با پرداخت دیر صورتحساب مرتکب اشتباه شده اید یا در گزارش اعتبار خود متوجه موردی شده اید باید همیشه سعی کنید مسئله را تصحیح کرده و در رابطه با تصحیح آن مقاومت کنید (در صورت غیر قابل توجیه بودن). اشتباه کردن امری انسانی است، نادیده گرفتن آن و وانمود کردن اینکه این اشتباهات دیده نخواهند شد تنها امور را بدتر خواهد کرد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *