تحصیلی

هزینه های تحصیلی و شهریه دانشگاه نوتردام

هزینه های تحصیلی و شهریه نوتردام بر اساس وضعیت دانشجو و رشته او متفاوت است. معمولا دانشجویان بین المللی باید هزینه کامل تحصیل دوره کارشناسی را بپردازند اما دانشجویان بومی و کارشناسی باید تمام هزینه کارشناسی ارشد را بپردازند.

هزینه تحصیلی و شهریه سالانه متوسط برای تحصیل کارشناسی در نوتردام ۲۴۷۰۰ دلار استرالیا است.

هزینه تحصیلی و شهریه سالانه متوسط برای تحصیل کارشناسی ارشد و دکترا در نوتردام ۳۰۳۱۰ دلار استرالیا است.

برای کسب آگاهی در خصوص تحصیل در دوره های مورد علاقه خود، مستقیم با دانشگاه تماس بگیرید.

وب سایت دانشگاه کانبرا: www. NotreDame.edu.au

بورسیه دانشگاه نوتردام – استرالیا

دانشگاه نوتردام بورسیه های جامعی به دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. بودجه ی این بورسیه ها توسط دانشگاه، صنعت و سازمانهای غیردولتی تأمین می شود که به دانشجویان با صلاحیت و ثبت نام شده تعلق می گیرند. دانشجویانی که از توانایی علمی مناسب برخوردارند می توانند از بورسیه های افتخاری (شایستگی) علمی در زمینه های تحصیلی مختلف مانند هنر و علوم، تجارت، آموزش، بهداشت، حقوق، داروسازی، پرستاری و فیزیوتراپی بهره برند.

علاوه بر بورسیه های تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری) بورسیه های پژوهشی نیز در دانشگاه نوتردام ارائه می شوند. دیگر بورسیه هایی که ارائه می شوند عبارتند از بورسیه های دولتی، کمک هزینه های تحصیلی، بورسیه های تحصیلی برای دانش جویان بومی جزیره و تنگه تورس، دانشجویان بین المللی، بورسیه های تحصیل در خارج از کشور، بورسیه های حرفه ای و منطقه ای.

زندگی دانشجویی در دانشگاه نوتردام – استرالیا

به کمک محوطه ی ورزشی ایالت فرمانتل نوتردام، امکانات تفریحی، انواع فعالیت های اجتماعی و رقابت های ورزشی، زندگی دانشجویی متعادل می شود. به کمک رویداد ها و فعالیت های اجتماعی در دانشگاه، گردش و مسافرت، تورهای پیاده روی که تنها برای سرگرمی و لذت بردن دانشجویان ترتیب داده شده اند، زندگی دانشجویی بهتر نیز می شود. دانشجویان می توانند در باشگاهها و انجمن های دانشگاه علاق خود را دنبال کنند. خدمات ورزشی نیز در محوطه فرمانتل ارائه می شود.

محوطه ی دانشگاه نوتردام سیدنی کمابیش شبیه محوطه ی فرمانتل است. تنها تفاوت آنها در فعالیت ها و برنامه های ورزشی و اجتماعی است. از طریق خدمات دانشجویی، دانشجویان می توانند به اطلاعات ورزشی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، مشاوره های استخدامی و شغلی و معارفه های مشاوره ای دسترسی یابند. خدمات دانشجویی مانند ارائه خدمات شخصی، حرفه ای و معنوی به دانش جویان ارائه می شود. برنامه های حمایتی دیگر عبارتند از کمک های مالی و بورسیه ها.

نظرسنجی از دانشجویان دانشگاه نوتردام – استرالیا

نظرسنجی دانشجویان دانشگاه نوتردام  نشان دهنده ی بازخوردی مثبت در مورد دانشکده و کارکنان آن است. براساس نظرات دانشجویان، اساتید در مورد کار خود بسیار آگاه و متعهد هستند و در عین حال با کارکنان دیگر بسیار صمیمی و سازگارند.

نظرسنجی دانشجویان همچنین نشان می دهد که اغلب دانشجویان از فضای اجتماعی و سرگرم کننده ی دانشگاه راضی هستند. اغب آنها از اینکه بسیار فعالند راضی اند زیرا سازماندهی رویدادهای اجتماعی توسط دانشگاه به آنها این امکان را می دهد که بتوانند دانشجویان دیگر را ببیند و دوست پیدا کنند.

علاوه بر تمامی اینها، یکی از ویژگی های مشترک قابل توجه در نظرسنجی دانشجویان در مورد امکانات خوب دانشگاه نوتردام است. دانشجویان اشاره می کنند که این امکانات همیشه و هر زمان که دانشجو نیاز داشته باشد در دسترس اند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *