تحصیلی

چرا تحصیل در خارج؟

به‌عنوان یکی از رهبران آینده دنیا، باید در دنیایی به‌سرعت متغیر در منزل خود احساس آرامش کنید. نسل بعد از شما چشم‌انداز سیاسی و اقتصادی به‌طور فزاینده جهانی شده‌ای را هدایت خواهد کرد.

با تحصیل در خارج، مهارت‌ها و دانشی را که برای موفقیت در قرن ۲۱ به آن‌ها نیاز دارید به دست خواهید آورد. با انجام این کار دورنماهای تازه‌ای را تجربه خواهید کرد و نحوه سازگاری با وضعیت‌های پیش‌بینی‌نشده، کار کردن با گروه‌های متنوع همسالان و برقراری ارتباط در سایر زبان‌ها را خواهید آموخت. در آینده چه مبتکر شوید یا کارآفرین، مهندس، دانشمند، پزشک، روزنامه‌نگار، معلم یا دیپلمات شوید، این ابزارها شما را برای حل سخت‌ترین چالش‌های دنیا آماده می‌کنند، در بازار کار رقابتی‌تر می‌کنند و شمارا به یک شهروند جهانی تبدیل می‌کنند.

اهداف، وضعیت اقتصادی اجتماعی، رشته تحصیلی‌تان هرچه باشد، یک تجربه بین‌المللی باید قسمتی از زندگی‌تان باشد. هرساله به‌طور تقریبی ۳۰۰،۰۰۰ دانشجوی در آمریکا برای تحصیل در خارج از کشور موانع زیادی را پشت سر می‌گذارند. گزینه‌ها و برنامه‌های فراوانی مانند تحصیل، کارآموزی یا داوطلبی برای خارج وجود دارند که دوره‌شان از دو هفته یا یک سال دانشگاهی کامل است. هر تجربه تحصیلی بین‌المللی که به‌صورت هدفمند داشته باشید، ارزش فراوانی دارد.

شما باید با موقعیت‌های تحصیل در خارج که دولت ایالات‌متحده فراهم کرده و نیز برنامه‌هایی که سایر دولت‌های خارجی در سراسر جهان ارائه می‌کنند آشنا شوید. ویدیوهای دانشجویی را تماشا کنید تا از فارغ‌التحصیلان در خارج بیاموزید چرا تحصیل در خارج برایشان اهمیت زیادی داشت و بدانید چه تعداد از آن‌ها برای شناسایی اهداف تحصیلی خود بر مشکلات دانشگاهی، مالی یا شخصی‌شان غلبه کرده‌اند. پس از بازدید از این سایت، با مشاور تحصیلات خارجی خود، اعضای هیئت‌علمی و سایر دانشجویان ـ ازجمله دانشجویان بین‌المللی در محوطه دانشگاهی‌تان ــ گفتگو کنید تا گزینه‌های خود را بهتر بشناسید. دنیا آماده است تا آن را بیشتر بشناسید. امروز اولین گام را بردارید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *