مهاجرت

چگونه در کانادا کار پیدا کنیم؟

پیدا کردن کار در کانادا: رویای طلایی برای مهاجران حرفه‌ای


تجربه کار کردن در کانادا برای کسانی که قصد مهاجرت به کانادا دارند، ممکن است بسیار چالش بر انگیز باشد. پیدا کردن شغل مورد نظرتان زمانبر است. اما هر چه بیشتر در مورد چگونه یافتن شغل، فرهنگ کار کردن در کانادا و این که کارفرمایان کانادایی به دنبال چه کسانی برای استخدام هستند کار شما را راحت تر خواهد کرد. به همین دلیل نیلگام سفر برای افرادی که قصد کار کردن در کانادا رادارند، مهاجرت کاری IMP و ICT کانادا را پیشنهاد می‌کند.

پیدا کردن کار در کانادا

شاید برای هرکس این سوال پیش آمده باشد که چگونه در کانادا کار پیدا کنیم ؟ برای کار کردن در کانادا شما نیاز به یک شماره بیمه اجتماعی (SIN) دارید. شما هر چه سریعتر باید درخواست شماره بیمه اجتماعی خود را در کانادا ثبت کنید.

دریافت اطلاعات مهم در مورد پیدا کردن شغل در کانادا

منابع زیادی برای گرفتن اطلاعات برای یافتن یک شغل در کانادا وجود دارد:

  • به محض این که به کانادا رسیدید با سازمان خدمات مهاجرین تماس بگیرید. این سازمان ها اصولا دوره های آموزشی کاریابی، کارگاه های آموزشی نگارش رزومه و یک سری خدمات دیگر را برای کمک به پیدا کردن کار به شما ارائه می دهند.
  • سایت بانک کار منبع خوبی برای اطلاعات بازار کار و مشاغل در کانادا است. این سایت به شما اطلاعات رایگان شغلی و حرفه ای می دهد مثل معرفی شغل ها، تحصیلات مورد نیاز، شرح وظایف اصلی، حقوق، روند اشتغال و … برای مشاغل موجود در کانادا.
  • خدمات کانادا اطلاعات مهمی در یافتن و پذیرش شغل دارد.
  • وب سایت های استانی هم منبع مناسبی برای اطلاعات استخدام دارد.

اقامت اسکیل ورکز فدرال کانادا یکی از روش‌های اخذ اقامت از طریق کار است.

پیدا کردن کار در کانادا

مقالات مشابه:

کار در کبک

سفر بدون ویزا با پاسپورت کانادا

راه های پیدا کردن کار در کانادا

راه های زیادی برای یافتن شغل در کانادا وجود دارد:

  • به دنبال شرکت هایی بگردید که شما خود خواستار شغل در آن ها هستید. شرکت ها اصولا شغل های مورد نظر خود را برای استخدام در سایت هایشان قرار می دهند. شما می توانید حتی به صورت مستقیم با شرکت ها تماس بگیرید تا ببینید که آیا نیاز به ستخدام دارند یا نه.
  • شرکت در بازار کار در شهر خود. بازار کار به کارفرمایان و کارجویان اجازه ملاقات و بحث را می دهد.
  • از سایت های جستجوگر شغل و قسمت های آگهی استخدام در روزنامه ها استفاده کنید. در سایت بانک شغل هر روز بیش از ۲۰۰۰ آگهی برای استخدام وجود دارد. شما در این سایت شانس پیدا کردن شغل با خدمات عمومی فدال را خواهید داشت.
  • از آژانس های کاریابی کمک بگیرید. برای پیدا کردن لیست آژانس های کاریابی معتبر به سایت مرکز خدمات کانادا مراجعه کنید.
  • از دوستان و آشنایان خود برای پیدا کردن کار کمک بگیرید. خیلی از شرکت ها برای استخدام آگهی نمی دهند و شما فقط از طریق دیگران ممکن است از آنها باخبر شوید.

برای پیدا کردن شغل از این دو سایت زیر هم می توانید استفاده کنید: بانک شغلی www.jobsetc.gc.ca ۱۰۰ آگهی استخدام برتر www.canadastop100.com ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت کانادا ،اخذ ویزای کانادا و در نهایت اقامت در کانادا با تور کانادا پیش روی شما خواهیم گذاشت.


سوالات متداول | FAQs


1. چه نکاتی برای پیدا کردن کار در کانادا مهم است؟

  • تحصیلات و تجربه کاری مرتبط با شغل مورد نظر را داشته باشید.
  • مهارت های ارتباطی و حل مسئله خوبی داشته باشید.
  • بتوانید به خوبی در تیم کار کنید.
  • از منابع موجود برای پیدا کردن اطلاعات مهم در مورد پیدا کردن شغل در کانادا استفاده کنید.
  • از راه های مختلف برای پیدا کردن کار استفاده کنید.

2. کارفرمایان کانادایی به دنبال چه کسانی برای استخدام هستند؟

کارفرمایان کانادایی به دنبال کسانی هستند که تحصیلات و تجربه کاری مرتبط با شغل مورد نظر را داشته باشند. همچنین، کارفرمایان کانادایی به دنبال کسانی هستند که مهارت های ارتباطی و حل مسئله خوبی داشته باشند و بتوانند به خوبی در تیم کار کنند.

3. برای پیدا کردن کار در کانادا، چه مدارکی نیاز دارم؟

برای کار کردن در کانادا، شما نیاز به یک شماره بیمه اجتماعی (SIN) دارید. شما هر چه سریعتر باید درخواست شماره بیمه اجتماعی خود را در کانادا ثبت کنید. همچنین، اگر تجربه کاری دارید، بهتر است رزومه خود را به زبان انگلیسی یا فرانسه ترجمه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *