مهاجرت

کسب اقامت دائم کانادا در ۶ ماه یک رویا نیست…

به تازگی یکی از متقاضیان به نام آقای دسایی از طریق اکسپرس اینتری موفق به کسب PR کانادا در مدت فقط شش ماه شد! EOI او در مارس ۲۰۱۶ به لیست اکسپرس اینتری ارائه شد و او در همان ماه موفق به کسب دعوتنامه شد. در آوریل ۲۰۱۶ درخواست PR او ارائه شده و در سپتامبر ۲۰۱۶ از او درخواست پاسپورت شد. حال ممکن است این روند بسیار ساده و آسان به نظر آید اما اینطور نیست. دسایی نمره خوب IELTS یعنی CLB 9 را دریافت کرد به همین دلیل CRS او بالا بود اما در تجربه کاری او مشکلی وجود داشت.

اولین تجربه کاری او طراحی وب و دارای یک سال تجربه کاری تحت نظر موسسه توسعه دهندگان و طراحان وب ۲۱۷۵ NOC بود. سپس به عنوان مشاور فنی به مدت ۲ سال تجربه کاری تحت موسسه مشاوران و تحلیلگران سیستمهای اطلاعاتی ۲۱۷۱ NOC کسب کرد. مشکل در رابطه با امتیازات CRS بود، تحت عنوان انتقال مهارتها، امتیازات برای ۳ سال تجربه با CLB 9 برابر با ۵۰ و برای ۲ سال با CLB 9 برابر با ۲۵ است. چالش این پرونده این بود که آیا می توان ا سال تجربه اولیه را به حساب آورد یا خیر زیرا مربوط به NOC 2171 اولیه نبوده است.

روند اکسپس اینتری کانادا

روند ادامه پیدا کرده و ا سال تجربه کاری غیر مرتبط اولیه تحت  NOC 2175  در EOI اضافه شده و امتیازات CRS برابر با ۵۰ و CRS کلی او معادل ۴۷۱ بود، این باعث شد که او در قرعه کشی اکسپرس اینتری، ITA دریافت کند.

مهمترین نکته در این است، تصمیم اضافه کردن ۱ سال تجربه کاری اولیه به EOI آینده این درخواست را تغییر داده و او را صاحب ویزا کرد.

نکته بعدی که باید ذکر شود این است که – چه عواملی موجب تسهیل بررسی درخواست در مدت ۶ ماه شد. اولین عامل اینکه متقاضی هر مدرک را بر اساس فرمت و لیست تعیین شده، تهیه کرده بود. توضیحی همراه با جزئیات از مشخصات او در نامه توضیح آورده شده بود.

نکته آخر اینکه بسیار واضح است توجه به جزئیات، تکمیل و تحلیل صحیح مشخصات متقاضی و هماهنگی مناسب بین مشاور و متقاضی منجر به موفقیت پرونده خواهد شد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *