تحصیلی, مهاجرت

۵ دانشگاه برتر استرالیا

  1. دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن در سال ۱۸۵۳ تأسیس شد و دومین دانشگاه قدیمی در کشور استرالیا است (برای یاقتن دانشگاه های قدیمی مطالعه کنید).

دانشگاه ملبورن انتخاب ۴۷۰۰۰ دانشجو و ۶۵۰۰ کارمند است و ۲۸۰۰۰۰  فارق التحصیل از سرتاسر جهان دارد (که بیش از ۱۵ درصد در خارج از استرالیا زندگی می کنند).

بیش از ۱۲۰۰۰ دانشجو بین المللی در دانشگاه ملبورن ثبت نام کرده اند و درصورتیکه شما بتوانید به آنجا بیایید به دانشجویانی از ۱۳۰ کشور مختلف ملحق خواهید شد.

شما همچنین می توانید با برخی از محققان معروف جهان ملاقات کنید و وقت بگذرانید. برنده جایزه نوبل پیتر دوهرتی (فیزیولوژیست وپزشک) و اعضاء انجمن سلطنتی David Solomon و David Boger‎ همگی در دانشگاه ملبورن تحصیل کرده اند یا تحقیق کرده اند.

  1. دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا (ANU) در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد در اصل توسط پارلمان استرالیا بعنوان دانشگاه پژوهشی کارشناسی ارشد ساخته شد.

در میان اعضا هیئت علمی و فارق التحصیلان آن شش برنده جایزه نوبل وجود دارد و حتی یکبار برگزار کننده جایزه نوبل بود. برایان اشمیت نائب رئیس دانشگاه کسی که برنده جایزه نوبل فیزیک ۲۰۱۱ (با سال پرلموتر و آدام ری) به دلیل فراهم کردن و ارائه شواهد و مدارکی دال برای اینکه تکامل دنیا خیلی سریع است.

بیش از ۲۲۵۰۰ دانشجو در سال ۲۰۱۵ دانشگاه ملی استرالیا برای ادامه تحصیل انتخاب کردند. تقریبا ۵۰۰۰ نفر از این دانشجوها با تشکیل جامعی صمیمی در محوطه دانشگاه زندگی می کنند.

  1. دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی قدیمی ترین دانشگاه استرالیاست (در سال ۱۸۵۱تأسیس شده است). در حال حاضر ۵۲۰۰۰ دانشجو از حدود ۱۳۴ کشور در دانشگاه سیدنی حضور دارند. حدود ۲۸۰ برنامه تبادل دانشجو در جابه جایی با بیش از ۳۰ کشور ارائه می شود.

حدود ۵ نخست وزیر استرالیایی در دانشگاه حضور دارند مانند Edmund Barton‎ که در سال ۱۹۰۱ که در اولین انتخابات فدرال برنده شد.

براساس شاخص جهانی شهرهای AT Kearney’s که تقریبا تمامی شهرهای جهان را از لحاظ تحصیلی رتبه بندی می کند، دانشجویان بین المللی سیدنی را در رأس ۸۳ شهر برتر قرار دادند.

  1. دانشگاه کوئینزلند

شعار دانشگاه کوئینزلند (UQ) Scientia ac Labore‎ است که در زبان لاتین به معنای “دانش و کار سخت” است. س برای پیوستن به این جمع اماده باشید.

در سال ۲۰۱۵، ۵۰۸۳۶ دانشجو در دانشگاه کوئینزلند ثبت نام کردند که ۱۲۶۶۶ نفر از آنها دانشجویان بین المللی از ۱۴۱ کشور هستند. با حدود ۱۳۸۰۰۰ دانشجو کارشناسی ارشد یکی از پرطرفداران مراکزPhD   استرالیا است.

شهرت دانشجویان سابق عبارت است از یک برنده جایزه نوبل، دو رویس موفق ۵۰۰ شرکت، برنده اسکار Geoffrey Rush‎ و poet Bronwyn Lea‎.

محوطه اصلی دانشگاه در درون محوطه سرسبز و پر درخت حومه شهر بریسبان خیابان Lucia‎ یکی از مرفه ترین مناطق شهر قرار گرفته است.

  1. دانشگاه موناش

نام دانشگاه موناش واقع در ویکتوریای ملبورن در پی پیشوا مهندسی و نظامی Sir John Monash‎ نام گذاری شده است و اولین دانشگاه استرالیاست که براساس شخص نامگذاری شده است نه مکان.

دانشگاهی با حدود ۴۷۰۰۰ دانشجو کارشناسی و بیش از ۲۰۰۰۰ دانشجو بعد از لیسانس، ۵ پایگاه در ویکتوریا و همچنین یک پایگاه در ملبورن دارد. دانشگاه ملبورن همچنین مرکزی پژوهشی و آموزشی  در شهر پراتو ‎ ایتالیا، مدرسه ای پژوهشی بمبئی در هند و مدرسه grad‎ در ‎ استان جیانگ سو چین دارد.

فارق التحصیلان مشهور آن عبارتند از Nick Cave  موسیقیدان، رمان نویس Peter Carey برنده جایزه بوکر و David Williamson‎ نمایشنامه نویس.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *