تحصیلی

۵ دانشگاه برتر در استرالیا

 خواندن این مطالب به منظور ارتقا آگاهی دانشجویان بین المللی در زمینه انتخاب دانشگاه در استرالیا ضروری است.

  1. دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن در سال ۱۸۵۳ تاسیس گردید، که آن را تبدیل به دومین دانشگاه قدیمی کشور کرده است.

این دانشگاه خانه ای برای ۴۷۰۰۰ دانشجو، ۶۵۰۰ نفر کارمند، و ۲۸۰۰۰۰ فارغ التحصیل در سراسر جهان می باشد (۱۵ درصد از آن ها در خارج از استرالیا زندگی می کنند).

بیش از ۱۲۰۰۰ دانشجوی بین المللی در دانشگاه ملبورن ثبت نام کرده اند. و اگر به آن جا بروید به دانشجویان ۱۳۰ کشور مختلف ملحق خواهید شد. شما همچنین در کنار برخی از محققان مشهور خواهید بود. پیتر دوهرتی، برنده جایزه نوبل (فیزیولوژی و پزشکی) و افراد انجمن سلطنتی، دیوید سولومون و دیوید بوگر همگی در دانشگاه ملبورن تدریس و یا تحقیق می کنند.

  1. دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا (ANU) در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده و در واقع به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی کارشناسی ارشد توسط پارلمان استرالیا به وجود آمد.

دانشگاه ملی استرالیا دارای شش عضو برنده جایز نوبل در میان اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان خود بوده و حتی به وسیله یک برنده جایزه نوبل اداره می شود. برایان اشمیت، که جایزه نوبل سال ۲۰۱۱ در فیزیک را برای فراهم آوردن شواهدی در زمینه اینکه انبساط جهان در حال سرعت یافتن می باشد، برنده شد (همراه با سال پرلموتر و آدام ریس) معاون موسسه می باشد.

بیش از ۲۲۵۰۰ دانش آموز در سال ۲۰۱۵، دانشگاه ملی استرالیا را به منظور تحصیل انتخاب کردند. تقریباً ۵۰۰۰ نفر از این دانشجویان در خوابگاه دانشگاه زندگی می کنند که یک جامعه متمرکز را به وجود آورده اند.

  1. دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی قدیمی ترین دانشگاه استرالیا می باشد (در سال ۱۸۵۱ تاسیس شده است).

در حال حاضر، ۵۲۰۰۰ دانشجو، به نمایندگی از ۱۳۴ کشور جهان در دانشگاه سیدنی تحصیل می کنند. بیش از ۲۸۰ برنامه تبادل خارجی با بیش از ۳۰ کشور در حال اجرا می باشد.

بیش از ۵ نخست وزیر استرالیا در این دانشگاه حضور داشته اند، از جمله ادموند بارتون، که در سال ۱۹۰۱ برنده اولین انتخابات فدرال استرالیا شد.

با توجه به فهرست شهرهای جهانی AT کارتنی، که محبوب ترین شهرهای جهان به منظور تحصیل در آن ها را رده بندی می کند، دانشجویان بین المللی سیدنی را جلوتر از ۸۳ شهر قرار داده اند.

– به دنبال یک کار اقتصادی هستید؟ سیدنی می تواند محل خوبی برای شما باشد!

  1. دانشگاه کوئینزلند

شعار دانشگاه کوئینزلند (UQ) “Scientia ac Labore ” است که ترجمه لاتین آن ” اتکا به دانش و سخت کوشی” می باشد. بنابراین آماده انجام برخی از پیوندها باشید!

در سال ۲۰۱۵، دانشگاه کوئینزلند تعداد ۵۰۸۳۶ ثبت نام کننده داشت که ۱۲۶۶۶ نفر از آن ها دانشجویان بین المللی از ۱۴۱ کشور جهان بودند. همچنین دارای یکی از بزرگترین گروه های دکترا در استرالیا با ۱۳۸۰۰ دانش آموخته کارشناسی ارشد ثبت نام کننده می باشد.

دانشجویان سابق مشهور عبارتند از برنده جایزه نوبل، مدیر اجرایی ۵۰۰ شرکت موفق، برنده اسکار جفری راش و شاعر برونوین لیآ.

محوطه اصلی دانشگاه کوئینزلند در یکی از مناطق سرسبز داخلی بریزبن، در حومه سنت لوسیا – یکی از مرفه ترین مناطق شهر – واقع شده است.

  1. دانشگاه موناش

دانشگاه موناش در ملبورن، ویکتوریا، پس از مهندس و رهبر نظامی سر جان موناش نامگذاری شده است، و اولین دانشگاه در استرالیا می باشد که پس از یک شخص، و نه یک مکان، نامگذاری شده است.

این دانشگاه که حدود ۴۷۰۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و بیش از ۲۰۰۰۰ دانشجوی فارغ التحصیل شده دارد، دارای پنج پایگاه در ویکتوریا، و همچنین یک پایگاه در مالزی می باشد. موناش همچنین دارای یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی در شهر پراتو ایتالیا، یک آموزشگاه تحقیقاتی در بمبئی هند و یک آموزشگاه دانش آموختگان در استان جیانگ سو، چین می باشد.

فارغ التحصیلان مشهور دانشگاه کوئینزلند عبارتند از موسیقیدان نیک کیو، برنده جایزه رومان نویسی بوکر، پیتر کری و نمایشنامه نویس دیوید ویلیامسون.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *