تحصیلی

دانشگاه دیکین – استرالیا

نگاه کلی به دانشگاه

دانشگاه دیکین (Deakin University) یکی از پیشروترین و آینده نگرترین دانشگاه های استرالیا است.  دیکین با فراهم کردن آموزش برتر دانشجو-محور، مقصد روز به روز پرطرفدارتری برای دانشجویان خارجی می شود و انواع دانشجو از محل کار یا خانه خود در آن تحصیل می کنند.

کیفیت بالای آموزشی، پژوهش با کیفیت، همکاری صنعتی و دوره های متناسب، از جمله عواملی هستند که دانشجویان سرتاسر جهان را به خود جذب می کنند. اعتبار دیکین به تدریس عالی و دوره های نوآورانه در جوایز بسیاری که این دانشگاه در دهه گذشته دریافت کرده است، منعکس می باشد. این دانشگاه پیوسته دارای بیشترین میزان رضایت دانشجویان فارغ التحصیل است.

هدف دانشگاه دیکین، ارائه مدرکی باکیفیت تر از مدرک استرالیا است. در این دانشگاه، تربه آموزشی و فردی خواهید داشت که در بخش مهمی از زندگی، همراهتان خواهد بود.

مقطع کارشناسی دانشگاه دیکین – استرالیا

دیکین، در دوره های کارشناسی خود، گزینه های نامحدودی ارائه می کند. با وجود انواع رشته های تحصیلی مانند معماری، علوم اجتماعی، تجارت، جرم شناسی، آموزش، مهندسی، سرگرمی، بهداشت، سیستم ها و روان شناسی اطلاعات، دانشجویان می توانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

گزینه های تحصیلی انعطاف پذیر مانند تحصیل آنلاین، گزینه های تمام وقت، پاره وقت یا سه ترمی، دوره های تلفیقی، یادگیری ترکیبی و بین موسساتی هم در دیکین موجود هستند. یادگیری تلفیقی کار، جای گیری در کار و برنامه کارآموزی دیکین هم به دانشجویان، فرصت جای گیری در شغل خاص به عنوان بخشی از مدرک را می دهد. فرصت های مطالعاتی جهانی نیز وجود دارند.

مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه دیکین – استرالیا

برنامه های تحصیلات تکمیلی دیکین را می توان با مدرک های گواهی فارغ التحصیلی، فوق لیسانس (تحصیلی) و پژوهشی دریافت کرد. انواع رشته ها در زمینه های گواهی فارغ التحصیلی و برنامه کارشناسی ارشد، شامل آموزش و یادگیری عملی، حقوق تجاری، آموزش، علوم تغذیه، رهبری و مدیریت، حقوق، روان شناسی و امور اجتماعی هستند.

بخشی از مدارک پژوهشی، شامل هیات علمی هنر و آموزش، تجارت و حقوق، بهداشت، علوم و مهندسی هستند. دیکین، راهنمای دوره تحصیلات تکمیلی جزء به جزء هم دارد که مخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. این راهنما حاوی اطلاعاتی در خصوص دوره های ارائه شده دیکین، خدمات پشتیبانی موجود و نگاه دقیق به زندگی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دیکین است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *