تحصیلی

دانشگاه کانبرا – پایتخت استرالیا

دانشگاه کانبرا

دانشگاه کانبرا ( UC) واقع در پایتخت ملی استرالیا، مساحتی در حدود ۱۲۰ هکتار در حومه ی شهر بروس – حدود ۸ کیلومتر شمال غربی منطقه ی تجاری مرکزی- را به خود اختصاص داده است. حوزه ی بروس شامل پارک تکنولوژی، موسسه ی  ورزشی استرالیا، دانشکده موسسه فناوری کانبرا، یک بیمارستان اصلی و چندین اداره ی دولتی است.

هدف دانشگاه کانبرا ارائه ی بالاترین سطح آموزشی در مقطع کارشناسی حرفه ای در استرالیاست. این دانشگاه دانشجویان را تقریبا برای ۳۰ حرفه ی مختلف آموزش می دهد که برخی از آنها عبارتند از فناوری اطلاعات (IT)، مدیریت، حقوق، حسابداری، مهندسی، آموزش، زبانهای مدرن، بازاریابی، روزنامه نگاری، طراحی، معماری، پزشکی، روانشناسی، پرستاری، علوم زیست محیطی و مطالعات ورزشی . دانشگاه کانبرا (UC) یکی از بالاترین آمارهای استخدام  فارغ التحصیلان در استرالیا را دارد. دوره های آموزشی در سه بخش علمی سازمان یافته اند: تجارت، حقوق و علوم اطلاعات، ارتباطات و آموزش و پرورش و بهداشت و درمان، طراحی و علوم.

نگاه کلی به دانشگاه

دانشگاه کانبرا (UC) دوره های تمام وقت و پاره وقت را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. انواع دوره های کوتاه مدت از طریق برنامه های توسعه حرفه ای دانشگاه کانبرا در دسترس هستند. دانشگاه همچنین طیف گسترده ای از خدمات آموزش و پرورش حرفه ای را برای پاسخگویی به آموزش و توسعه ی نیازهای سازمانی ارائه می دهد مانند نهادهای حرفه ای و ادارات دولتی. ساکنان بومی منطقه ی پایتخت استرالیا و مناطق نزدیک به آن نیز هر سال فرصتی برای حضور در روز شروع داشگاه کانبرا دارند و می توانند اطلاعات بیشتری در مورد دوره ها و فرصت های پیشنهادی دانشگاه کانبرابه دست آورند.

برای تکمیل تعهد خود در قبال آموزش حرفه ای، دانشگاه کانبرا آموزش حرفه ای دوره های کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. برنامه های تحصیل در مقطع ارشد همواره در قالب های قابل انعطافی ارائه می شوند که شامل آموزش فشرده، دوره های مبتنی بر وب (آنلاین) و آموزش از راه دور ارائه می شوند. علاوه براین، دانشگاه تحقیقات و پژوهش، آموزش و توسعه هایی برای پیشبرد حرفه هایش انجام می دهد. دانشگاه کانبرا سابقه بسیار خوبی از دستاوردهای تحقیقات کاربردی و حرفه ای و کار مشاوره ای دارد که تاثیر مستقیمی بر سطح دانش، حرفه، و کیفیت زندگی افراد می گذارد.

داشگاه کانبرا یک دانشگاه استرالیایی با چشم انداز جهانی، جوان، پویا و مبتکر است که قادر به ایجاد تمایز حرفه ای است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *