تحصیلی, مهاجرت

سازمان و مدیریت دانشگاه دیویس کالیفرنیا

رمزگشایی از راز دانش: سازمان و مدیریت دانشگاه دیویس کالیفرنیا


کل سیستم دانشگاه کالیفرنیا توسط “رجنت”، یک هیئت مدیره ۲۶ نفره اداره می‌شود، همان‌طور که در ماده نهم، بخش ۹ قانون کالیفرنیا آمده است. هیئت مدیره، کارمندان اصلی دانشگاه از جمله رئیس و معاون دانشگاه دیویس را منصوب می‌کند.

معاون دانشگاه دیویس، “لیندا پی بی کاتهی” است که مسئولیت کلی ب رهبری، راهبری، مدیریت دانشگاه و گزارش به رئیس سیستم دانشگاه کالیفرنیا (که در حال حاضر توسط وزیر سابق امنیت داخلی و فرماندار آریزونا، جانت ناپولیتانو اداره می‌شود) را بر عهده دارد.

مسئولیت دفتر معاونت اجرایی (EVCP)  بر عهده معاونت اجرایی است. معاونت اجرایی مسئولیت رهبری کلی و مدیریت اداری و عملیاتی دانشگاه را با معاون دانشگاه سهیم است، در حالی که معاونت اجرایی مسئول ارشد دانشگاه دیویس است.

کارکنان ارشد، برای دفاتر معاونت اجرایی پشتیبانی اجرایی فراهم می‌آورند. “شورای رؤسا و معاونت” متشکل از مدیران واحدهای اصلی دانشگاهی و اداری هستند.

دانشجویان با دفتر امور دانشجویی ارتباط برقرار کرده و از آن تأثیر می‌گیرند، در حال حاضر، معاونت امور دانشجویی، توسط”فرد وود”، همراه با  دستیار معاون و دستیاران دیگر مدیریت می‌شود. این دفتر بسیاری از واحدهای دانشگاه از جمله: پذیرش، ورزش، تفریحات دانشکده ، اتحادیه‌های دانشکده، خدمات مشاوره و روان‌شناختی، کمک مالی، مسکن دانشجویی و دیگر بخش‌ها را تحت نظارت خود دارد.

دانشگاهیان دانشگاه دیویس کالیفرنیا

این دانشگاه دارای ۱۰۴ رشته در مقطع کارشناسی و ۹۶ دوره  تحصیلات تکمیلی است. دارای واحد صنعت تهیه نوشیدنی (مربوط به مطالعه پرورش انگور و آب‌گیری) است که همچنان مسئول پیشرفت قابل توجه در آب‌گیری بسیاری از کارخانه های نوشیدنی سازی است. دانشکده در دوره‌های اقتصاد کشاورزی و منابع خود و گروه بزرگ علوم دامی که از طریق آن دانشجویان می‌توانند در کارخانه لبنیات سازی، پرورش گوشت، پرورش  اسب، و مزرعه مطالعاتی خود دانشگاه تحصیل تجربه کنند، دارای رتبه بالا است.

دانشجویان باغبانی زیست محیطی و دیگر علوم گیاهی، زمین‌های کشاورزی وسیعی از دانشگاه و باغ دیویس دانشگاه کالیفرنیا را برای مطالعه در اختیار دارند. واحد علوم کاربردی تأسیس شد و قبلاً توسط فیزیکدان” ادوارد تلر” مدیریت می‌شد. هنر همچنین به طور گسترده در دانشگاه با موضوعاتی چون استودیوی هنری، طراحی، موسیقی، تئاتر و رقص مورد مطالعه قرار گرفته است.

واحد طراحی در دانشگاه دیویس تنها واحد جامع طراحی علمی دانشگاه‌های کالیفرنیا است. مرکز هنرهای نمایشی “مونداوی” که هنرمندان را  از سراسر جهان به سمت خود جلب می‌کند در دانشگاه وجود دارد.

سازمان و مدیریت دانشگاه دیویس کالیفرنیا

سازمان و مدیریت دانشگاه دیویس کالیفرنیا

بیشتر بخوانید:

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای تحصیلی

رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاه دیویس به چهار کالج تقسیم می‌شوند:

  • کالج کشاورزی و محیط زیست علوم دانشگاه دیویس
  • کالج علوم زیستی دانشگاه دیویس
  • کالج مهندسی دانشگاه دیویس
  • کالج ادبیات و علوم دانشگاه دیویس

دانشگاه، میزبان برنامه آموزش افسران ذخیره سپاه ارتش (ROTC)، با بیش از ۵۰ دانشجو است. با بیش از شصت سال سابقه، در حال حاضر هر ساله حدود ۱۰ نفر به‌عنوان ستوان دوم از این دوره‌ها فارغ التحصیل می‌شوند.

در آمریکا چگونه مسکن دانشجویی بگیریم؟ در اینجا به پایان مقاله سازمان و مدیریت دانشگاه دیویس کالیفرنیا رسیدیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان‌پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


سوالات متداول | FAQs


1. چه کسی مسئولیت کلی رهبری و مدیریت دانشگاه دیویس را بر عهده دارد؟

معاون دانشگاه، “لیندا پی بی کاتهی”، مسئولیت کلی رهبری، راهبری، مدیریت دانشگاه و گزارش به رئیس سیستم دانشگاه کالیفرنیا را بر عهده دارد.

2. چه تفاوتی بین معاون دانشگاه و معاون اجرایی دانشگاه وجود دارد؟

معاون دانشگاه مسئولیت کلی رهبری دانشگاه را بر عهده دارد، در حالی که معاون اجرایی مسئولیت رهبری کلی و مدیریت اداری و عملیاتی دانشگاه را بر عهده دارد.

3. دانشجویان با چه دفتری در دانشگاه دیویس ارتباط برقرار می‌کنند؟

دانشجویان با دفتر امور دانشجویی ارتباط برقرار می‌کنند. این دفتر بسیاری از واحدهای دانشگاه از جمله پذیرش، ورزش، تفریحات دانشکده، اتحادیه‌های دانشکده، خدمات مشاوره و روان‌شناختی، کمک مالی، مسکن دانشجویی و دیگر بخش‌ها را تحت نظارت خود دارد.

4. دانشگاه دیویس چه رشته‌هایی را ارائه می‌دهد؟

دانشگاه دیویس دارای 104 رشته در مقطع کارشناسی و 96 دوره تحصیلات تکمیلی است. این دانشگاه در رشته‌های کشاورزی، اقتصاد کشاورزی، علوم دامی، باغبانی، علوم گیاهی، طراحی و هنر رتبه بالایی دارد.

5. چگونه می‌توان در دانشگاه دیویس مسکن دانشجویی پیدا کرد؟

دانشگاه دیویس به دانشجویان متقاضی مسکن ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسکن دانشجویی، به وب سایت دانشگاه دیویس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *