تحصیلی

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای تحصیلی

بسیاری از افرادی که در جستجوی تحصیل در کانادا هستند می خواهند بدانند که آیا یک مجوز تحصیلی می تواند منجر به مهاجرت شود؟

پاسخ این است: بله!

برای برخی افراد بعد از فارق التحصیلی بسته به رشته تحصیلی شان، سطح تحصیلات تکمیل شده آنها در کانادا و استانی که در آن تحصیل می کردند ممکن است قادر به درخواست اقامت دائم باشند. چندین استان کانادایی برنامه های انتصاب استانی به ویژه برای آنهاییکه از یک موسسه آموزشی کانادایی فارق التحصیل شده اند، ارائه می کنند.

برای بقیه افراد ابتدا ممکن است نیاز به کسب مجوز کار پس از فارق التحصیلی داشته باشند.

درصورتیکه مجوز کار پس از فارق التحصلی برای یک سال یا بیش از یک سال صادر شده باشد ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت دائم از طریق کلاس کارآموزی کانادایی باشید. بسته به فاکتورهای گوناگونی مانند سن ، سطح تحصیلات کامل شده، مهارتهای زبان انگلیسی یا فرانسه، نوع کاری که با مجوز کاری خود انجام داده اید، هر نوع تجربه کاری که در هر کشور دیگری داشتید و در صورتیکه ازدواج کرده اید سطح تحصیلات تکمیل شده همسرتان و مهارتهای زبان انگلیسی یا فرانسه همسرتان.

برای برخی افراد درصورتیکه قادر نباشند از عهده معیار کامل جریان های اقامت دائم که کانادا ارائه می دهد بربیایند متاسفانه هیچ گزینه ای موجود نیست. در اغلب موارد این مساله به دلیل سن بالای متقاضی فارق التحصیل است که نمی توانده حداقل معیارهای مورد نیاز برای برنامه های مهاجرتی را  کسب کند که در حال حاضر امتیاز محورند. رسیدن به سنی خاص می تواند مانع از کسب امتیاز ضروری مورد نیاز برای برآورده کردن این معیارها شود. مهم است که این را هنگامیکه به دنبال تحصیل در خارج هستید بخاطر بسپارید و عملا باید اثبات کنید که شما قادرید که از عهده معیارهای مورد نیاز بربیایید تا هنگام فارق التحصیلی این اطمینان ایجاد شود که توانایی سرمایه گذاری پولی برای تحصیل در خارج از کشور را دارید یا شاید بعد از فارق التحصیلی به وطن باز خواهید گشت.

تور کانادا را با ایران آنکارا تجربه کنید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *