مهاجرت

ورود یک زوج ازدواج نکرده در لاتاری آمریکا

اول از همه اگر ازدواج نکرده اید نمی توانید نام نامزد خود را به عنوان همسر بنویسید. البته می توانید هردو وارد قرعه کشی شده و هریک از شما برنده شود می توانید از مورد ازدواج و اعطاء ویزا (و سپس گرین کارت) به دیگری استفاده کنید. فقط آگاه باشید که هر نامزد اصلی (برنده) باید شرایط حقوقی خود را داشته باشد. در حالیکه زوج های ازدواج کرده می توانند از هزینه های متقابل در کشور همسر استفاده کنند (اگر کشور خودشان فاقد شرایط لازم باشد) این مورد برای افراد ورودی مجرد که بعد ازدواج می کنند موجود نمی باشد. اگر متاهل هستید اما فرزند دارید هردو ثبت نام ورود باید شامل بچه ها به عنوان وابستگان باشد.

سناریوی ۱: ازدواج بعد از ثبت نام، اما قبل از اعلام نتایج.

این مورد ساده می باشد. زندگی اتفاق می افتد، زندگی خود را فقط به این خاطر که وارد قرعه کشی DV شده اید نگه ندارید. بنابراین، ازدواج می کنید سپس متوجه می شوید انتخاب شده اید بنابراین به سادگی DS260 را به عنوان یک زوج متاهل پر کنید. برخی بررسی های دقیق معمول در مورد ازدواج وجود دارد، حتی افرادی که سالها متاهل بوده اند در مصاحبه های DV مورد سوالات اندکی در مورد ازدواج قرار می گیرند. ازدواج قبل از انتخاب ممکن است فایده یکسانی داشته باشد، اگر می خواهید بسیار آماده باشید مدارکی دال بر ازدواج چنانچه در قسمت پایین شرح میدهم همراه داشته باشید.

سناریوی ۲: ازدواج بعد از ثبت نام، و بعد از اعلام نتایج اما قبل از مصاحبه.

خیلی خوب، اگر رابطه واقعی است هیچ مشکلی وجود ندارد. در حقیقت چنانچه مختصر توضیحی خواهم داد، این کار در برخی پرونده ها کاری بسیار معقول می باشد. به هرحال بردن قرعه کشی DV فرصت بزرگی است و افراد زیادی هستند که برای کسب دو گرین کارت بر پایه ازدواج ساختگی سعی در کنترل سیستم دارند. بنابراین بسته به زوج است که طبیعت واقعی ازدواج را نشان دهند، بویژه در کشورهایی که تقلب بیشتر معمول می باشد زوج باید برای بررسی گسترده و عمیق ازدواج آماده باشند. افراد برای مهاجرت بر پایه ازدواج ساختگی تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند، بنابراین حتی به آن فکر هم نکنید!

اگر برنامه ازدواج مدت کوتاهی بعد از اعلام نتایج را دارید می توانید ارائه DS260 را تا زمان ازدواج به تعویق بیندازید بنابراین اولین ارائه فرمهای شما می تواند شامل نام همسرتان باشد. به هرحال اگر DS260 خود را ارائه داده اید و در هنگام برای مصاحبه ازدواج کرده اید می توانید برای باز کردن قفل فرم خود به KCC درخواست دهید (ایمیل بهترین راه است) و سپس DS260 خود را تصحیح کرده و نام همسر جدیدتان را وارد کنید (شامل اصلاح ثبت ورود خود برای نشان دادن وضعیت تاهل جدید). پیشنهاد می کنم در ایمیل درخواست باز کردن قفل فرم یک اسکن از گواهی ازدواج قرار دهید که به پرونده KCC شما اضافه می شود (درصورت انجام تنظیم وضعیت، بعدا به سفارت یا دفتر Field فرستاده می شود).

اگر ازدواج بعد از تحویل پرونده به سفارت برای برنامه ریزی مصاحبه، انجام شود باید هنوز هم برای احتیاط به KCC خبر دهید اما رویکرد اصلی شما کنترل تغییرات به طور مستقیم با سفارت می باشد. بعضی سفارتها در مورد اینکه چه کسی در مصاحبه حضور می یابد مشکل خاصی ندارند، بقیه سخت می گیرند، بنابراین در این موارد باید با سفارت تماس بگیرید یا از KCC بخواهید از طرف شما با آنها تماس گرفته و همسرتان را به برنامه مصاحبه اضافه کند.

سناریوی ۳: ازدواج بعد از مصاحبه، قبل از ورود به ایالات متحده آمریکا، و قبل از پایان سال.

بسیارخوب، دوست دارید دقیقه آخری باشید! هنوز هم از نظر تکنیکی ممکن اما غیرعاقلانه است. این روند شامل نزدیک شدن به سفارتی است که پرونده شما را در بررسی می کند. به هرحال استراتژی بسیار خطرناکی است چنانچه ممکن است سفارت قوانین را متوجه نشود، زمان شما تمام شود، بخش صدور ویزا خسته شود و غیره. گزینه بسیار ارجح تر جلو آوردن تاریخ ازدواج قبل از مصاحبه می باشد.

سناریوی ۴ : ازدواج بعد از مصاحبه، بعد از ورود به ایالات متحده آمریکا اماقبل از پایان سال DV (30 سپنامبر).

خیلی خوب، این مورد بسیار کم می باشد، آنقد کم که حتی مطمئن نیستم از نظر تکنیکی، قانونی / ممکن باشد. اگر این اوضاع آشفته برایتان پیش آمد می توانید پرونده وابسته را تحت بررسی قرار دهید اما بسیار خطرناک می باشد زیرا که آنها به درستی متعجب خواهند شد چرا این موضوع را زودتر انجام ندادید ( موجب می شود شک شدیدی به واقعی بودن رابطه داشته باشند).

سناریوی ۵: ازدواج بعد از پایان سال

این مورد دیگر تحت قوانین قرعه کشی DV نخواهد بود، روند مهاجرتی معمولی باید دنبال شود که کندتر و گرانتر خواهد بود.

اثبات رابطه

چطور می توانید ثایت کنید رابطه شما واقعی بوده و ساختگی و برای سود بردن از برد قرعه کشی DV نمی باشد. اساسا، موضوع نشان دادن زندگی با یکدیگر و ارائه رخدادهای بزرگ با مدارک مستند می باشد. این کار می تواند پیشنهادات زیر را در بر بگیرد:

  • عکسها / ایمیلها / صورتحسابهای مشترک قبل از ازدواج.
  • عکسها یا سایر مدارک از خود جشن عروسی.
  • مدارک مالی مشترک مانند حساب بانکی مشترک.
  • اطالاعاتی که از هم، خانواده بزرگ هم و غیره دارید.

جدی فکر کنید، زحمت اثبات واقعی بودن ازدواجتان با شماست. اگر شکی در ذهن افسر پرونده به وجود آید حق رد ویزای شما را بدون هیچ بررسی دارد (در موارد بررسی کنسولی).

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *