مهاجرت, مهاجرت با کارآفرینی, مهاجرت کاری

مهاجرت به جزیره پرینس ادوارد از طریق برنامه کسب و کار

زمانی که به دنبال انجام کاری در کانادا هستید برنامه های مختلفی بسته به سن، تحصیلات، تجربه کاری، ارزش خالص و تاریخچه کارآفرینی  شما در دسترس می باشند. کانادا برنامه های مهاجرتی خود را به برنامه های فدرال و برنامه های ایالتی تقسیم بندی می کند.

برنامه های فدرال توسط دولت فدرال کانادا اجرا شده و به افراد اجازه می دهند تا در هر جایی در کانادا کار کرده و زندگی نمایند، به استثنای کبک که برنامه مهاجرتی خود را دارد. برنامه های ایالتی توسط هر ایالت / ناحیه به صورت جداگانه اجرا شده و با توجه به نیازهای خاص آن ها طراحی شده اند. این برنامه ها طراحی شده اند تا به ایالت ها اجازه دهند تا مهاجران جدید را با توجه به نیازهایشان به آنجا بیاورند.

چندین برنامه فدرال و ایالتی در حال اجراست است که به متقاضیان اجازه می دهد بر اساس تجربه کاری خود اقدام نمایند. هر برنامه نیازهای خاص خود را دارد که می تواند شامل میزان دارایی خالص شخصی، تعداد سال های تجربه و بودجه در دسترس به منظور سرمایه گذاری در یک شغل جدید/  موجود در کانادا، برای باشد. موارد زیر یک بررسی مختصر و اولیه از این برنامه در جزیره پرینس ادوارد می باشد:

مهاجرت به جزیره شاهزاده ادوارد

  • حداقل دارایی خالص ۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا (۱۵۰۰۰۰ دلار کانادا به صورت نقد/ دارایی های مشخص)
  • مدرک دبیرستان
  • سن بین ۲۱ تا ۵۹ سال
  • مهارت های مدیریت در گذشته قابل انتقال و اشتغال در گذشته
  • فراهم آوردن مدیریت فعال و مداوم کسب و کار در داخل جزیره شاهزاده ادوارد
  • فراهم آوردن سپرده ۲۰۰۰۰۰ دلار کانادا ک توسط ایالت نگاه داشته خواهد شد تا زمانی که شرایط توافق انجام گیرد.
  • حداقل سرمایه گذاری ۱۵۰۰۰۰ دلار کانادا در یک کسب و کار جدید یا موجود که متعلق به جزیره شاهزاده ادوارد بوده و کاری را اداره می نماید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *