تحصیلی, مهاجرت

برنامه های دانشگاه ایالتی کالیفرنیا

تعدادی از برنامه های آکادمیک کارشناسی در دانشگاه فلوردیدا استیت ” برنامه هایی با دسترسی محدود” نامیده می شوند. برنامه هایی با دسترسی محدود برنامه هایی هستند که در آن تقاضای دانشجویان بیش از  منابع موجود می باشد. بنابراین پذیرش محدود بوده و گاهی اوقات به شدت رقابتی می شود. نمونه هایی از برتامه هایی با دسترسی محدود شامل دانشکده فیلم دانشگاه فلوریدا استیت، کالج ارتباطات و اطلاعات، کالج پرستاری، علوم کامپیوتر، بیشتر رشته های کالج آموزش، چندین رشته در کالج هنرهای بصری، تئاتر و رقص و تمام رشته های کالج کسب و کار می باشد.

برنامه های Honors

دانشگاه فلوریدا استیت دارای برنامه Honors است که در سطح کشور شناخته شده می باشد. اداره Honors دانشگاه از سنت دیرینه برتری علمی از طریق ارائه دو برنامه، برنامه Honors دانشگاه و Honors در برنامه اصلی  حمایت می کند که موجب تاکید بر توانایی تدریس، پژوهش و خدمات اجتماعی موسسه می شود. برنامه Honors همچنین فرصت های ویژه بورس تحصیلی، کارآموزی، پژوهش و تحصیل خارج از کشور را ارائه می دهد. مشخصات معمول علمی دانشجویانی که به آنها دعوتنامه برنامه honors ارائه شده بود در سال ۲۰۱۵ به شرح زیر می باشد: میانگین وزنی ۲٫ ۴؛ ACT ترکیبی ۳۲؛ SAT کلی ۲۰۸۰٫ اداره Honors دانشگاه، دانشجویان خوش آتیه را برای برنامه “دانشجویان Honors در برنامه اصلی”، ملزم به داشتن حداقل شصت ساعت ترمی و حداقل نمره FSU GPA افزده ۲٫ ۳ می کند. برنامه Honors به دانشجویان مسکن هایی در سالن لندیس و سالن گیلکریست ارائه می دهد. سالن لندیس محل قدیمی دانشجویان Honors از سال ۱۹۵۵ می باشد که در Landis Green در مرکز پردیس اصلی FSU قرار دارد. همچنین سالن گیلکریست محل زندگی دانشجویان Honors و در مجاورت سالن لندیس قرار دارد. این دو سالن از یک مکان مطالعه مشترک برخوردار هستند که به دانشجویان مقیم خوابگاه این امکان را می دهد تا به راحتی در کنار دوستان و همکلاسی های خود باشند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا

برنامه پژوهشگران ریاست جمهوری برنامه بورسیه تحصیلی مهم برای دانشجویان کارشناسی در دانشگاه فلوریدا استیت می باشد. این برنامه حمایت چهار ساله ایجاد کرده و برای دانشجویان ارشد دانشکده عالی که در برنامه Honors دانشگاه فلوریدا استیت پذیرفته شده اند باز می باشد. پکیج کلی اعطایی به پژوهشگران ریاست جمهوری، ۳۱۲۰۰ دلار بعلاوه لغو شهریه های خارج از ایالت می باشد. این مورد شامل ۹۶۰۰ دلار بورسیه تحصیلی توزیع شده در چهار سال و ۹۶۰۰ دلار بورسیه تحصیلی پذیرش توزیع شده در چهار سال می باشد. همچنین شامل ۱۲۰۰۰ دلار برای فرصتهای غنی سازی آموزشی شامل تجارب بین المللی مانند تحصیل خارج از کشور و پژوهشگران جهانی، پروژه های خلاقانه و تحقیقی، پروژه های یادگیری خدمات یا سرویس ملی، کارآموزی و توسعه کارآفرینی می باشد. هدایت و حمایت از طریق برنامه Honors، مرکز تحقیقات کارشناسی و تعامل علمی و اداره بورسیه ملی ارائه می شود.

برنامه های بین المللی

برنامه های بین المللی دانشگاه فلوریدا استیت (FSUIP) دارای رتبه ۱۲ کشور در بین برنامه های دانشگاهی تحصیل در خارج از کشور می باشند. هر ساله، فلوریدا استیت به طور همیشگی تعداد ۲۲۷۶ دانشجو را به سرتاسر جهان برای تحصیل در مکانهای متعدد می فرستد. به عنوان یک دانشجوی IP، دانشجویان می توانند کلاسهایی را که مربوط به رشته یا موارد لازم جزئی است انتخاب کرده و در رشته خود همراه با متخصصان، تحصیل کرده و اعتبار FSU را کسب کنند.

فلوریدا استیت دارای چهار مرکز تحصیل دائمی می باشد که در لندن، انگلستان؛ فلورانس، ایتالیا؛ والنسیا، اسپانیا و شهر پاناما، پاناما امکانات اقامتی و علمی ارائه می دهند.

دانشگاه فلوریدا استیت برای مطالعات خارج از کشور در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد شناخته شده است: بر اساس Uni in the USA” ” تعداد زیادی از دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند به خوبی از دانشجویانی که از خارج از کشور برای تحصیل به این مکان آمده اند، تعریف می کنند.”

برنامه پژوهش گران جوان

برنامه پژوهش گران جوان FSU یک برنامه ریاضی و علمی اقامتی رقابتی برای ۴۰ دانش آموز دبیرستان فلوریدا با پتانسیلی برای شغلهایی در زمینه های علوم، مهندسی و حرفه بهداشت می باشد. پذیرش در FSU YSP به طور کلی نیاز به تکمیل یازدههمین درجه و نمره حداقل ۹۰% در یک آزمون استاندارد ملی مانند SAT یا PSAT دارد. نمره متوسط ریاضی PSAT تقریبا ۹۶% و نمره متوسط شفاهی PSAT تقریبا ۹۴% است. خیلی از دانشجویان برای اولین بار در کلاسهای خود در مدارس شهر خود می باشد، و ۷۹% در بین بهترین ده کلاس خود می باشند.

پژوهش گران Rhodes

فلوریدا استیت در سال ۱۹۰۵ اولین پژوهش گر Rhodes خود را به دست آمورد. دانشگاه فلوریدا استیت در سال ۱۹۷۷ اولین پژوهشگر Rhodes زن را در فلوریدا داشت. در سال ۲۰۰۸ بازیکن فوتبال و دانشجوی کارشناسی فلوریدا استیت، Myron Rolle، جایزه معتبر بورسیه تحصیلی Rhodes را کسب کرد. Rolle، به طور کلی پنجمین و از سال ۲۰۰۵ سومین دانشجوی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا می باشد که این جایزه را از آن خود کرده است. جو Oshea، رییس نهاد دانشجویی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، و گرت جانسون، دانشجوی ورزشکار دانشگاه ایالتی کالیفرنیا این جایزه را به ترتیب در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۵ کسب کردند. هر سال فقط سی و دو دانشجو در ایالات متحده این جایزه را کسب می کنند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *