مهاجرت

جذب تازه وارادان کانادا به جوامع فرانسوی زبان خارج از کبک

هدف از برنامه تحرک بین المللی تازه، جذب نیروی متخصص فرانسوی زبان به کانادا و تشویق آن ها به سکونت در جوامع خارج از کبک می باشد که در روز اول ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

جان مک کالوم وزیر سازمان مهاجرت و شهروندی عنوان کرد: “ما می خواهیم که جوامع اقلیت فرانسوی زبان کانادا پر جنب و جوش و در حال رشد باقی بمانند.” به همین دلیل است که می خواهیم نیروی کار فرانسوی زبان متخصص را جهت آمدن و اقامت در جوامع خارج از کبک تشویق نماییم، و آن ها را تشویق خواهیم نمود که اگر تمایل به ماندن داشتند برای اقامت دائم درخواست بدهند.”

“با آغاز ۱ ژوئن ۲۰۱۶، جریان تحرک فرانسوی زبان، کارفرمایان را هنگامی که نیروهای کار فرانسوی در زمینه های مدیریتی، مشاغل معاملاتی فنی حرفه ای / متخصص خارج از کشور را جهت کار در جوامع فرانسوی خارج از کبک استخدام می نمایند از فرآیند ارزیابی تاثیرات بازار کار معاف خواهد نمود.”

ملانی جولی وزیر میراث کانادا بیان نمود که: “تنوع کانادا به وسیله جوامع اقلیت فرانسوی زبان، در سراسر کشور غنی شده است”. ما می خواهیم این جوامع شکوفا را در سراسر کانادا مشاهده کرده و مهاجرت برای حفظ شور و نشاط، و رفاه آن ها امری استراتژیک می باشد”.

  • هدف سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا این است که تازه واردان فرانسوی حداقل ۴ درصد از مهاجران اقتصادی ساکن خارج از کبک را تا سال ۲۰۱۸ تشکیل دهند. هدف کلی تا سال ۲۰۲۳، مهاجران فرانسوی زبان خارج از کبک برابر با ۴٫۴ درصد می باشد.
  • از سال ۲۰۱۴ اصلاحاتی در برنامه تحرک بین المللی به وجود آمده تا از تضمین اهداف آن ها مطابق با اجازه ورود کارگران موقت به کانادا، با توجه به اینکه آن ها منجر به پیشبرد منافع اقتصادی و فرهنگی کانادا می شوند، اطمینان حاصل نماید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *