تحصیلی

دعوت بریتیش کلمبیا از دانشجویان بین المللی

دعوت بریتیش کلمبیا از دانشجویان بین المللی

دعوت بریتیش کلمبیا از دانشجویان بین المللی یکی از مهمترین اخبار مهاجرت به کانادا است که برای متقاضیان تحصیل در کانادا اهمیت دارد.

 از ۲۷۹ فارغ التحصیل بین المللی برای درخواست BC PNP در Draw 27 سپتامبر دعوت شد

در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶، ۲۷۹ ITAs برای دسته بندیهای داوطلبین مهاجرت نیروی متخصص – فارغ التحصیل بین المللی و Express Entry BC- فارغ التحصیل بین المللی، صادر شد.

کمتر از دو هفته بعد از draw قبلی، برنامه داوطلبی استانی بریتیش کلمبیا دوباره تعداد افزایش یافته ای از دعوتنامه های درخواست (ITAs) داوطلبین فارغ التحصیل بین المللی را صادر کرد. در draw قبلی که در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ انجام شد، ۲۷۲ داوطلب فارغ التحصیل بین المللی از BC PNP ، ITAs دریافت کردند.

در نتیجه فارغ التحصیلان بین المللی بیشتری در این   drawنسبت به تمام draw ها تا کنون در سال ۲۰۱۶، ITAs دریافت کردند. علاوه بر این حداقل نمره لازم برای دسته بندی مهاجرت نیروی متخصص – فارغ التحصیل بین المللی در آخرین draw از ۱۰۰ به ۹۰ کاهش یافت. حداقل نمره لازم نیز، برای دسته بندی Express Entry BC – فارغ التحصیل بین المللی از ۹۰ به ۸۵ کاهش یافت.

فارغ التحصیلان بین المللی که در این draw یک ITA دریافت کردند می توانند اکنون برای گواهی داوطلب استانی به دولت بریتیش کلمبیا درخواست دهند، بعد از آن می توانند برای اقامت دائم به دولت کانادا درخواست دهند. برای اینکه یک شخص تحت این گروه ها قرار بگیرد باید ابتدا از طریق آنلاین در BC PNP، تحت سیستم قوانین مهاجرت متخصصین (SIRS) ثبت نام کند. به محض ثبت نام یک داوطلب، امتیازی بر اساس وضعیت مدنی سابقه تحصیلی، سابقه کار و عوامل دیگر برای او تعیین می شود. BC PNP برای داوطلبین با امتیاز بالا در دسته بندیهای خاص در طول draw های منظم، ITAs صادر میکنند.

داوطلبین دسته بندی Express Entry BC- فارغ التحصیل بین المللی شاهد خواهند بود که درخواست اقامت دائم آنها از طریق سیستم Exspress Entry دولت فدرال بررسی خواهد شد. تحت این سیستم، درخواست های ارائه شده معمولا در طول سه تا پنج ماه بررسی می شوند. درخواست هایی از داوطلبین در دسته بندی فارغ التحصیل بین المللی – مهاجرت نیروی متخصص در خارج از سیستم Express Entry بررسی می شود.

به هرحال این داوطلبین ممکن است بتوانند درخواستی را ارائه دهند حتی اگر برای ورودی به Express Entry Pool واجد شرایط نیستند.

همچنانکه تعداد ITA  های صادرشده افزایش و حداقل امتیاز لازم کاهش می یابد، ممکن است دانشجویان بین المللی احتمالی برای اینکه BC پذیرای تعداد رو به فزونی فارغ التحصیلان بین المللی می باشد، دلگرم شوند. جالب توجه است افرادی هم که از موسسه کانادایی خارج از BC فارغ التحصیل شده اند می توانند تحت جریان فارغ التحصیل بین المللی BC PNP واجد شرایط باشند. این موضوع، BC PNPرا تبدیل به موردی جذاب برای فارغ التحصیلان بین المللی سراسر استانها که می خواهند به طور دائم در کانادا زندگی کنند، کرده است. جدول زیر طرح کلی از تمام draw ها که در آنها ITA برای داوطلبین دسته بندی های Express Entry – فارغ التحصیل بین المللی و مهاجرت نیروی متخصص – فارغ التحصیل بین المللی صادر شده است، تا کنون در سال ۲۰۱۶، می دهد.

BC PNP دسته بندیتاریخ صدورITA
کمترین امتیاز
شماره ITA صادر شده
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی
۲۷ سپتامبر
۸۵
۱۲۴
مهاجرت متخصصین –  فارغ التحصیل بین المللی
۲۷ سپتامبر
۹۰
۱۵۵
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی۱۵ سپتامبر
۹۰
۱۲۹
Skills Immigration –  فارغ التحصیل بین المللی
۱۵ سپتامبر
۱۰۰
۱۴۳
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی۲۴ آگوست۹۰۲۲۲
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی۴ آگوست۱۰۵۹۱
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی۲۹  ژوئن۱۰۵۷۳
مهاجرت متخصصین  –  فارغ التحصیل بین المللی۲۹  ژوئن۱۰۵۱۷۰
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی
۲ ژوئن
۱۰۵۱۲۶
Express Entry BC –  فارغ التحصیل بین المللی
۸ آوریل
۱۰۵۱۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *