مهاجرت

مهاجرت به ساسکاچوان: ۲۰۱۷

ساسکاچوان ایالتی است که در مرکز کانادا واقع شده و به لطف مواد معدنی، نفت، گاز طبیعی و پتاس فراوان اقتصاد آن به شدت رونق یافته است. به دلیل دارا بودن جامعه ای صمیمی، هزینه های مناسب زندگی، فرصت های شغلی فراوان، و آفتابی بودن نسبت به سایر ایالات کانادا، ساسکاچوان مقصدی محبوب برای سکونت مهاجران می باشد. آسان ترین راه برای مهاجرت به ساسکاچوان سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری ساسکاچوان می باشد.

اکسپرس اینتری ساسکاچوان (۲۰۱۷)

برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان (SINP) به ایالت این امکان را می دهد تا افرادی که به وسیله دولت فدرال به کانادا معرفی شده و دارای تخصص و تجربه مناسبی برای اقتصاد محلی می باشند را نامزد نماید. علاوه بر کمک به افرادی که دارای تخصصی می باشند که به شدت در منطقه مورد نیاز می باشد، برنامه نامزدی ایالتی ساسکاچوان همچنین به افرادی کمک می کند که در حال حاضر در ساسکاچوان زندگی و کار می کنند، و یا افرادی که تمایل دارند کسب و کاری را آغاز کرده و یا در آن سرمایه گذاری نمایند.

فرآنید مهاجرت به ساسکاچوان از طریق برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان به افراد و خانواده های واجدالشرایط امکان می دهد تا فرایندهای سخت تر و پیچیده تر مهاجرت را با درخواست مستقیم به دولت کانادا دو بزنند. اتباع خارجی می توانند از طریق برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان به دو صورت ساسکاچوان مهاجرت نمایند. گزینه اول درخواست مستقیم به برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان از طریق ارسال ابراز تمایل و یا EOI به برنامه می باشد. در صورت نامزدی، پس از آن مهاجران می توانند یک پروفایل اکسپرس اینتری جدید را ایجاد کرده و اعتبارات خود را وارد سیستم نمایند.

گزینه دیگر آغاز فرایند مهاجرت به ساسکاچوان از طریق ایجاد یک پروفایل اکسپرس اینتری جدید و رسماً ابراز تمایل برای سکونت در این ایالت می باشد. مهاجرت ساسکاچوان می تواند افراد علاقه مند را انتخاب کرده و از آن ها دعوت نماید تا برای  برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان درخواست دهند. پس از نامزدی، بلافاصله پروفایل اکسپرس اینتری شما تحت سیستم رتبه بندی جامع ۶۰۰ امتیاز اضافی برای نامزدی ساسکاچوان دریافت خواهد نمود. پس از آن می توانید دعوت نامه ای را برای ارسال درخواست خود برای سکونت دائم در کانادا، در طی انتخاب بعدی اکسپرس اینتری دریافت نمایید (ITA).

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *