ویزا

ویزای موقت استرالیا برای والدین

دولت استرالیا اعلام کرده است مشاوره‌های اجتماعی برای توسعه یک ویزا موقت پنج‌ساله برای والدین مهاجران شروع خواهند شد.

مردم استرالیا دعوت‌شده‌اند تا درباره ارائه یک ویزای جدید برای والدین استرالیایی‌ها نظر دهند. این دعوت در پاسخ به تعهد انتخاباتی دولت در ۲۱ ژوئن سال ۲۰۱۶ انجام شد که نشان داد تدابیر فعلی ویزا را ارتقا خواهد داد تا والدین حمایت مالی شده بتوانند در صورت انتخاب دوباره خانواده خود را برای یک دوره پنج‌ساله پیوسته در استرالیا ملاقات کنند.

هدف ارائه ویزای موقت استرالیا برای والدین

دولت استرالیا اعتقاد دارد تا زمانی که والدین و حامیان مالی بتوانند انتظارات جامعه را برآورده کنند و ماندنشان در استرالیا هزینه‌های بی‌موردی را برای کشور ایجاد نکند باید بتوانند فرزندان و نوه‌هایشان را که در استرالیا زندگی می‌کنند، ملاقات کنند. بااینکه در حال حاضر چندین نوع ویزا برای والدینی که می‌خواهند زمانی را با فرزندان خود در استرالیا بگذرانند وجود دارد، بازخورد جامعه نشان می‌دهد که برای این مورد رویکرد تازه‌ای باید در نظر گرفته شود.

علاوه براین، معرفی چنان ویزای جابجایی بسیار مهمی از گزینه‌های ویزا فعلی برای والدین است. با این معرفی، مشکلاتی در خصوص جامعه و ماهیت خدمات برای پشتیبانی از این ملاقات‌کننده‌ها ایجاد می‌شوند. دولت برای کمک به توسعه ویزا در حال بررسی ورودی جامعه است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *