تحصیلی, مهاجرت

دانشگاه کالج نورث – کانادا

دانشگاه کالج نورث (UCN) یک موسسه تحصیلات تکمیلی است که در مانیبوتای شمالی کانادا قرار دارد و سالیانه حدود ۱۸۰۰ دانشجو می پذیرد و تعداد کارکنان آن حدود ۴۰۰ نفر است. رئیس دانشگاه نیز ادوین جب (Edwin Jebb) است.

زندگی دانشجویی در دانشگاه کالج نورث کانادا

دانشگاه دانشکده ای نورث متعهد به ارائه آموزش به دانشجویان با تمرکز بر فرهنگ باز، مشارکتی، و احترام به ارزش های بومیان و شمالی هاست.

ماموریت دانشگاه کالج نورث کانادا

ماموریت دانشگاه، اطمینان از دسترسی جوامع شمالی و مردم به فرصت های آموزشی، دانش و مهارت و در عین حال شرکت داشتن و محترم شمرده شدن ارزش ها و افکار شمالی ها و بومیان است.

دانشگاه دانشکده ای نورث با ریشه در هفت آموزه مقدس مردم بومی، به فراگیران و فارغ التحصیلان، آموزه دائمی مثبت بودن و مشارکت در جامعه خود را می آموزد.

برنامه های تحصیلی دانشگاه کالج نورث کانادا

این دانشگاه بیش از ۴۰ مدرک را در دانشکده های هنر و علوم، دانشکده تجارت و فناوری، دانشکده بهداشت، دانشکده آموزش، دانشکده بازرگانی، و به عنوان بخشی از قرارداد اجتماع محور آموزش و کارآموزی ارائه می کند.

بومیان دانشگاه کالج نورث کانادا

شورای بزرگان دانشگاه، از طریق اشتراک دانش، باورها و ارزش های سنتی،  راهنمایی ارائه می کند. در دو محوطه دانشگاه، مراکز بومیان قرار دارد. مرکز ماماوچتوتان در پاس (Mamawechetotan Centre in The Pas) و مرکز اینینیوی کیشین ماواکوین (ininiwi kiskinwamakewin) در تامپسون برنامه هایی ارائه می کنند که باعث افزایش هشیاری بین فرهنگی می شود. گوناگونی بسیاری نیز موجود است که محترم شمرده می شود.

بورسیه ها و کمک هزینه های دانشگاه کالج نورث

دولت کانادا حامی ابزار پژوهشی بورسیه بومیان است که بیش از ۶۸۰ بورسیه، کمک هزینه و مشوق های دیگر دولتی، دانشگاهی و صنعتی را برای مشارکت بومیان در تحصیلات دانشگاهی ارائه می کند. بورسیه های دانشگاه دانشکده ای نورث برای دانشجویان بومی شامل: بورسیه فناوری مهندسی سال دوم تا سال آخر مانیتوبا هیدرو است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *