مهاجرت

اخبار برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا

اخبار برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا

در ۸ دسامبر سال ۲۰۱۶، برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا ۵۰۰ دعوت نامه را برای درخواست های صادر نمود. دعوت نامه های برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا به ثبت نام کنندگان جریان های نیروی کاری متخصص، فارغ التحصیلان بین المللی، و مبتدی و نیمه تخصصی گروه مهاجران متخصص داده شدند، همچنین متقاضیان جریان های نیروی کار متخصص حوضچه انتخاب اکسپرس اینتری.

در ۸ دسامبر سال ۲۰۱۶، برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا ۵۰۰ دعوت نامه را برای درخواست های صادر نمود. دعوت نامه های برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا به ثبت نام کنندگان جریان های نیروی کاری متخصص، فارغ التحصیلان بین المللی، و مبتدی و نیمه تخصصی گروه مهاجران متخصص داده شدند، همچنین متقاضیان جریان های نیروی کار متخصص حوضچه انتخاب اکسپرس اینتری.

زمان های پردازش مهاجرت بریتیش کلمبیا

زمان های پردازش مهاجرت بریتیش کلمبیا برای افرادی که در برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا شرکت می کنند می تواند متفاوت باشد. بر اساس سایت رسمی بریتیش کلمبیا، زمان پردازش حاضر برای متقاضیان مهاجرت نیروی متخصص ۲-۳ ماه، و برای متقاضیان مهاجرت کارآفرین اخیر ۳-۴ ماه می باشد. ما تمام تلاش خود را می کنیم که این زمان پردازش را به روز نماییم، اما افراد باید توجه داشته باشند که این زمان های در معرض تغییر می باشد و ممکن است کاملاً دقیق نباشد.

در رابطه با برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا

کارکنان برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا نامزدها را از پیش ارزیابی نکرده، و هیچ گاه پیشنهاد نمی کنند که مهاجران باید تحت کدام گروه درخواست خود را ارسال نمایند. با ذکر این مطلب، کارکنان برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا حمایت ادامه داری را برای مهاجران نامزد شده فراهم می آورند. این امر شامل نگارش یک نامه حمایت کننده که می تواند برای یک مجوز کاری موقتی کاربرد داشته باشد می شود و به متقاضی این امکان را می دهد تا از فشار نیاز به ارزیابی اثر بازار کار (LIMA) اجتناب نماید.

اگرچه برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا در درجه اول به وسیله کارفرما هدایت می گردد، امکان دارد که برای مهاجرت بریتیش کلمبیا تحت گروه تحصیلات عالی بین المللی واجدالشرایط گردد حتی اگر فرد دارای پیشنهاد کاری واجدالشرایطی نباشد. تمامی دیگر گروه های برنامه نامزدی مهاجرت ایالتی بریتیش کلمبیا نیاز به حمایت یک کارفرمای واجدالشرایط دارند. موقعیت های شغلی موقتی تحت برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا مطلوب نمی باشند. تنها پیشنهادات کاری تمام وقت تحت شرایط و ضوابط برنامه تایید خواهند شد.

هزینه درخواست دادن به برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا چه میزان می باشد؟

هزینه پردازشی برابر با ۵۵۰ دلار کانادا باید در زمان درخواست برای برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا اکسپرس اینتری و گروه نیروی کار متخصص پرداخت گردد. هزینه غیر بازگشتی برابر با ۳۰۰ دلار کانادا جهت ثبت نام برای برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا باید پرداخت گردد. اگر از شما برای یک برنامه کارآفرین در بریتیش کلمبیا دعوت شده است، هزینه متقاضی برابر با ۳۵۰۰ دلار کانادا وجود خواهد داشت. همچنین هزینه ای برابر با ۱۰۰۰ دلار برای هر کارمند کلیدی وجود خواهد داشت که در برنامه متقاضی کارآفرین شامل خواهد گردید.

سیستم ثبت نام مهاجرت متخصص بریتیش کلمبیا (SIRS)

سیستم ثبت نام مهاجرت بریتیش کلمبیا یک سیستم مدیریت مهاجرت “ابراز تمایل” بر اساس امتیازات است  که به نامزدها اجازه می دهد تا به صورت رسمی تمایل خود را برای برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا    اعلام نمایند. این سیستم به ایالت بریتیش کلمبیا اجازه می دهد تا بهترین جنبه مهاجرت را به صورتی کارآمد بر اساس امتیاز برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیایی که دریافت می نمایند انتخاب کنند. نامزدی که دارای بالاترین امتیاز می باشد دعوت نامه ای را برای برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا دریافت می نماید.

داوطلبانی را که پروفایلی را در برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا به صورت آنلاین ایجاد می نمایند بر اساس عوامل متعددی امتیاز دهی خواهند شد. امتیاز دهی سیستم ثبت نام مهاجرت متخصص بریتیش کلمبیا بر اساس عوامل اقتصادی، عوامل سرمایه انسانی، میزان درآمد سالانه پیشنهاد شغلی، ناحیه ایالتی که کارمند در آن می باشد و سطح تخصص کارمند می باشد. نامزدهایی که ثبت نام می نمایند در یک حوضچه  برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا برای ۱۲ ماه حفظ خواهند شد و در صورتی که دعوت نامه ای را برای ارسال درخواست دریافت نمایند تا ۳۰ روز زمان خواهند داشت. انتخاب های برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا به صورت مکرر اتفاق می افتند بنابراین برای اطمینان از دریافت بالاترین امتیاز ضروری است که پروفایل خود را به روز نگاه دارید.

عدم صلاحیت برای برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا

اشخاص علاقه مند در صورتی که به هر دلیلی در کانادا مشروعیت ندارند، اقامت آن ها از لحاظ قانونی در کشورشان پذیرفته نیست، به صورت غیرقانوی در کانادا فعالیت می کنند، دارای تقاضای پناهندگی حل نشده می باشند، بدون مجوز ساکن کانادا هستند (به عنوان مثال به دلیل از دست دادن وضعیت PR کانادا)، و یا تحت حکم حذف قضایی می باشند برای برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا واجدالشرایط نخواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *