تحصیلی

تحصیل در اونتاریو – سوالات متداول


چشم انداز شغلی دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی در آنتاریو چگونه می باشد؟

  • با وجود فرصتهای فراوان برای کارهای تعاونی و کارآموزی در مراکز شهری شلوغ خیلی از فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیل آینده شغلی عالی خواهند داشت.
  • مثلث فناوری آنتاریو که بوسیله شهرهای واترلو، کیچنر و کمبریج تشکیل شده است دارای برخی از بزرگترین شرکتهای فناوری در جهان بوده و کانون نوآوری محسوب می شود. اداره مرکزی بلکبری در این قسمت قرار دارد و Gmail در دفتر گوگل در مرکز شهر کیچنر تا حدی به توسعه رسید.
  • بین ماههای ژوئن ۲۰۱۵ و سپتامبر ۲۰۱۶، استخدام در بخش خدمات فناوری، علمی و حرفه ای، اطلاعات، تفریح و فرهنگ، تولید، مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی به طور قابل توجهی رشد داشته است. استخدام در بخش های تاسیسات و ساخت و ساز نیز از ژوئن ۲۰۱۵ افزایش یافته است.
  • از ابزار آنلاین جستجوی شغلی کانادا برای موقعیتهای آزاد در سرتاسر آنتاریو و کانادا استفاده کنید.

چگونه یک فارغ التحصیل بین المللی در آنتاریو مشغول به کار می شود؟

فارغ التحصیلان DLI در آنتاریو می توانند برای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی از یک برنامه تحصیلی واجد شرایط درخواستی ارائه دهند.

آیا تحصیل در آنتاریو امکان مهاجرت دائم به کانادا برای دانشجویان بین المللی ایجاد می کند؟

  • دسته بندی مربوط به دانشجوی بین المللی OINP در برنامه داوطلب مهاجر آنتاریو (OINP) برای دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی زیر مجموعه هایی را تعیین کرده است:
    • دسته فارغ التحصیلان بین المللی PhD
    • دسته فارغ التحصیلان بین المللی کارشناسی ارشد
    • دسته دانشجوی بین المللی همراه با پیشنهاد کار
  • فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در دانشگاهی در آنتاریو تکمیل کرده اند احتمالا برای مهاجرت به کانادا از طریق سیستم گزینش مهاجرتی انتری سیستم فدرال واجد شرایط می باشند. بر اساس سطح بالای تحصیل در کانادا به این فارغ التحصیلان امتیازاتی اعطاء می شود. علاوه بر این فارغ التحصیلان بین المللی موسسات تحصیلی کانادا می توانند تجارب کاری مهمی در کانادا کسب نمایند که عامل بسیار مهم دیگری در سیستم اکسپرس انتری می باشد.

آب و هوا در آنناریو چگونه است؟

از آنجا که پرجمعیت ترین بخش آنتاریو در جنوب استان پرایری قرار دارد بیشتر شهرها و شهرستانهای آنتاریو آب و هوای ملایم تری نسبت به سایر بخش های کانادا دارند. دریاچه های فراوان آنتاریوی جنوبی باعث شده اند درجه حرارت زمستانی و بارش برف در این منطقه نسبت به سایر مناطق کانادا معتدل تر باشد. مناطقی که در شمال قرار دارند شامل تاندر بی (Thunder Bay) و سادبری (Sudbury) اغلب دارای دمای سردتری در زمستان می باشند.

فواید تحصیل در آنتاریو چیست؟

  • نسبت به سایر استانهای کانادا، دانشجویان بین المللی بیشتری در آنتاریو تحصیل می کنند و موسسات آموزشی با ایجاد امکانات لازم برای دانشجویان بین المللی آشنا هستند.
  • چندین دانشگاه و کالج آنتاریو در جهان شناخته شده هستند بنابریان فرصتهای پس از فارغ التحصیلی نامحدود خواهد بود.
  • آنتاریو که مرکز تجاری و سیاسی کانادا می باشد دارای فرصتهای شغلی فراوان است. پایتخت کانادا، اتاوا، و بزرگترین شهر کانادا، تورنتو طیف وسیعی از شغلها و حرفه ها را در هر رشته به دانشجویان و فارغ التحصیلان ارائه می دهند.
  • یک گزارش تازه از کارهای دانشگاه که از طرف شورای دانشگاههای آنتاریو گسترش یافته نشان داده فارغ التحصیلان دانشگاه آنتاریو در طول ۱۰ سال گذشته از هر گروهی از دانشجو بالاترین رشد استخدامی ۹۲% در کانادا را داشته اند. آنها همچنن به طور قابل توجهی درآمد بالاتری دارند و احتمال داشتن کار مرتبط با رشته برایشان بیشتر می باشد.

بزرگترین شهرها و شهرستانها در آنتاریو کدام ها هستند؟

  • تورنتو بزرگترین شهر در آنتاریو و در کانادا می باشد. بویژه استخدام در بخش های مالی و IT بالا می باشد. شهرها و شهرستانهای اطراف مانند میسیسوگا، ویتبی و برامپتون تدریجا با رشد تورنتو جزو این شهر شده اند و “منطقه تورنتو بزرگتر” یا GTA را تشکیل داده اند.
  • اتاوا پایتخت آنتاریو می باشد. علاوه بر صنعت توریستی و دانشکده های عالی این شهر، خیلی از مردم به دلیل مشاغل دولت فدرال که بزرگترین استخدام کننده در این منطقه می باشد، جذب آن شده اند.
  • در روزهای گذشته همیلتون شهر بزرگ صنعتی بخصوص در زمینه تولید استیل بوده است. این شهر پس از یک رکود اقتصادی که منجر به از دست دادن مشاغل فراوان شد در حال حاضر رشد جدیدی را در بخش خدمات و هنر تجربه می کند.
  • واترلو مرکز فناوری و ابتکار بوده و دانشگاه های و کالج های منطقه ای آن برنامه های فناوری را ارائه می دهند. دفتر مرکزی شرکت بلکبری در واترلو واقع شده است و این شرکت بزرگترین استخدام کننده شهر می باشد.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *