تحصیلی

رسانه های دانشجویی دانشگاه ایالتی هامبولت

رسانه های دانشجویی دانشگاه ایالتی هامبولت

لامبرجک، یک هفته نامه دانشجویی دانشگاه ایالتی هامبولت است که بودجه آن از طریق فروش آگهی ها به علاوه حق الزحمه های فعالیت های آموزشی مرتبط تأمین می شود. در این هفته نامه اخبار مربوط به دانشجویان و اعضای هیأت علمی ایالت هامبولت و اخبار اصلی مربوط به ساکنان شهرستان هامبولت آورده می شوند. این مورد شامل پوشش مسائل مربوط به دانشگاه، اعتراض ها، تجمع ها، ورزش های قهرمانی، صحنه های موسیقی محلی، و گاهی اوقات رویدادهای عجیب و غیرعادی از گزارش پلیس محلی می شود.

داستان های مهم از سراسر ایالت، به ویژه آن هایی که ممکن است به دانشجویان CSU مربوط شوند نیز پوشش داده می شوند. در سال ۲۰۱۰، هفته نامه لامبرجک مقام دوم را برای بهترین نشریه دانشجویی سراسری غیرروزانه در یک دانشگاه یا دانشکده۴ ساله و مقام دوم برای عکس مربوط به خبرفوری را از انجمن روزنامه نگاران حرفه ای دریافت کرد. دانشجویانی که می خواهند عضو لامبرجک شوند، باید در JMC 327 : آزمایشگاه روزنامه ثبت نام کنند.

لامبرجک، یک هفته نامه دانشجویی دانشگاه ایالتی هامبولت است که بودجه آن از طریق فروش آگهی ها به علاوه حق الزحمه های فعالیت های آموزشی مرتبط تأمین می شود. در این هفته نامه اخبار مربوط به دانشجویان و اعضای هیأت علمی ایالت هامبولت و اخبار اصلی مربوط به ساکنان شهرستان هامبولت آورده می شوند.

این مورد شامل پوشش مسائل مربوط به دانشگاه، اعتراض ها، تجمع ها، ورزش های قهرمانی، صحنه های موسیقی محلی، و گاهی اوقات رویدادهای عجیب و غیرعادی از گزارش پلیس محلی می شود. داستان های مهم از سراسر ایالت، به ویژه آن هایی که ممکن است به دانشجویان CSU مربوط شوند نیز پوشش داده می شوند. در سال ۲۰۱۰، هفته نامه لامبرجک مقام دوم را برای بهترین نشریه دانشجویی سراسری غیرروزانه در یک دانشگاه یا دانشکده۴ ساله و مقام دوم برای عکس مربوط به خبرفوری را از انجمن روزنامه نگاران حرفه ای دریافت کرد. دانشجویانی که می خواهند عضو لامبرجک شوند، باید در JMC 327 : آزمایشگاه روزنامه ثبت نام کنند.

این دانشگاه یک ماهنامه دانشجویی به نام ال لنادور نیز دارد که دوزبانه است و دانشجویان دارای پیشینه حداقلی آن را منتشر می کنند. آن نشریه ای است که متعهد شده در میان رسانه های محلی تنوع را ارتقا بخشد. ال لنادور برترین نشریه غیرهفتگی در ایالت و در رقابت با سایر مقاله های ماهانه و دو هفته نامه از دانشکده ها یا دانشگاه های ۴ ساله سراسر کالیفرنیا مقام اول را کسب کرد.

اوسپری مجله دانشجویی این دانشگاه است، که دو بار در سال منتشر می شود. این مجله جایزه مقام اول در رقابت های منطقه ای اصلی از جمله ” نشان برتری ” انجمن روزنامه نگاران حرفه ای و جایزه های انجمن مطبوعات بین دانشکده ای کالیفرنیا را برنده شده است.

KRFH105 FM/KRFH.net یک ایستگاه رادیویی دانشجویی است که دکتر گری ملتون در سال ۱۹۹۰ آن را بنا نهاده است. KRFH مخفف “رادیوی رایگان هامبولت” است و در اصل ساکنان Sunset  و Redwood Residence Halls می توانستند آن را دریافت کنند، اما اکنون مردم سراسر دنیا می توانند از طریق iTunes، RadioFlag یا در وب سایت KRFH.net آن را دریافت کنند. هدف از ایجاد KRFH فراهم کردن تجربه پخش رسانه ای برای دانشجویان و در عین حال تخمین ساختار یک ایستگاه رادیویی تجاری بود. دانشجویان برای تبدیل شدن به DJ، شرکت در نمایش های هفتگی به ترتیب یک تا دو ساعته، در JMC 155 یا JMC 355 ثبت نام می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *