مهاجرت, مهاجرت کاری

زمان ارائه درخواست PEQ

زمان ارائه درخواست PEQ: راهنمای درخواست اقامت دائم کبک


به‌عنوان فارغ‌التحصیل آینده کبک، شما می‌توانید درخواست خود را برای گواهی گزینش کبک CSQ ارائه دهید و این درخواست نباید زودتر  از شش ماه قبل از تاریخی که منتظر دریافت گواهی اتمام موفقیت‌آمیز یا واجد شرایط دیپلم هستید، و یا ۳۶ ماه دیرتر از زمان دریافت دیپلمتان، انجام شود. به هرحال گواهی گزینش کبک به محض ارائه نسخه رونوشت نهایی تکمیل شده ، همراه با گواهی اتمام موفقیت‌آمیز یا دیپلمتان ، صادر می‌شود.

شما می‌توانید درخواستتان را برای برنامه PEQ کبک، از کبک یا خارج از کبک ارائه دهید.

اگر درخواست شما برگردانده شد، از شما خواسته می‌شود تا درخواستی تحت برنامه نیروی متخصص، بدون هزینه و بر اساس قوانین مؤثر بر ورود و مراحل درخواستتان، ارائه دهید. اگر شما برنامه مطالعاتی جدیدی را شروع کرده‌اید، نمی‌توانید درخواست گواهی گزینش کبک را به‌عنوان نیروی کار متخصص ارائه دهید.

اگر شما فارغ‌التحصیل کبک هستید و به مدت حداقل ۱۲ ماه، شغلی تخصصی داشته‌اید، به‌عنوان مثال، از طریق مجوز کار بعد از دیپلم، می‌توانید درخواست خود را تحت PEQ به‌عنوان فارغ‌التحصیل کبک و یا نیروی کار خارجی متخصص موقت ، بسته به شرایط گزینشی که برایتان سودمندترین است، ارائه دهید. در هر صورت ، اطمینان یابید که از فرم مناسب استفاده می‌کنید.

برنامه تجربه کبک (PEQ) یک فرصت عالی برای مهاجرت به کبک و اقامت دائم کانادا است. اگر قصد دارید برای PEQ درخواست دهید، اطمینان حاصل کنید که تمام شرایط لازم را دارید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. همچنین، توصیه می‌کنیم که با یک مشاور مهاجرتی معتبر مشورت کنید تا زمان ارائه درخواست PEQ و روند درخواست به شما آموزش دهد.

زمان ارائه درخواست PEQ

مطلب مرتبط:

ویزای تلنت کانادا

اخذ ویزای تحصیلی کانادا با موسسه مهاجرتی نیلگام سفر

موسسه مهاجرتی نیلگام سفر با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه مهاجرت، در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا نیز خدمات تخصصی ارائه می‌دهد. مشاوران مجرب این موسسه با ارائه مشاوره‌های تخصصی و راهنمایی‌های لازم، شما را در این فرآیند دشوار همراهی خواهند کرد.

خدمات موسسه مهاجرتی نیلگام سفر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا

  • بررسی شرایط و مدارک متقاضی برای تعیین شانس موفقیت در اخذ ویزای تحصیلی
  • تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز
  • مشاوره در زمینه نحوه تکمیل فرم‌های درخواست ویزا
  • راهنمایی در زمینه مصاحبه  و وقت سفارت کانادا
  • پیکاپ ویزا از سفارت کانادا

چرا اخذ ویزای تحصیلی کانادا با موسسه مهاجرتی نیلگام سفر؟

  • 15 سال سابقه درخشان در زمینه مهاجرت
  • مشاوران مجرب و با تجربه
  • خدمات تخصصی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا
  • موفقیت بالای 90 درصد در پرونده‌های ویزای تحصیلی کانادا
  • پشتیبانی کامل در طول فرآیند اخذ ویزا

هزینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا

هزینه اخذ ویزای تحصیلی کانادا بسته به نوع درخواست و پیچیدگی پرونده متفاوت است. برای اطلاع از هزینه دقیق می‌توانید با کارشناسان موسسه مهاجرتی نیلگام سفر تماس بگیرید.


سوالات متداول | FAQs


1. آیا می‌توانم درخواست PEQ را از خارج از کبک ارائه دهم؟

بله، می‌توانید درخواست PEQ را از خارج از کبک ارائه دهید. با این حال، اگر درخواست شما در کبک رد شود، باید درخواست خود را به عنوان نیروی کار متخصص ارائه دهید.

2. اگر درخواست PEQ من رد شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر درخواست PEQ شما رد شود، از شما خواسته می‌شود تا درخواست خود را به عنوان نیروی کار متخصص ارائه دهید. این درخواست بدون هزینه خواهد بود و بر اساس قوانین مؤثر بر ورود و مراحل درخواستتان انجام خواهد شد.

3. اگر در حال حاضر در یک برنامه مطالعاتی جدید هستم، می‌توانم درخواست PEQ را ارائه دهم؟

خیر، اگر در حال حاضر در یک برنامه مطالعاتی جدید هستید، نمی‌توانید درخواست PEQ را به عنوان نیروی کار متخصص ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *