مهاجرت, ویزا

فرایند دعوت و انتخاب از نیروی متخصص استرالیا

استرالیا، سرزمین فرصت‌ها در انتظار نیروهای متخصص ایرانی


دعوت از نیروی متخصص استرالیا مطلب مورد بحث امروز ما است. بسته به نوع ویزای مورد نظر شما، شما ممکن است یک دعوت نامه را برای ثبت درخواست ویزای خود دریافت کنید. یا کارفرمای استرالیایی می‌تواند با شما برای بحث در مورد فرصت‌های استخدام و اسپانسری تماس بگیرد.

ویزاهای مهارت منطقه‌ای و مستقل (موقت) استرالیا

دعوت‌نامه‌ها به طور اتوماتیک توسط سیستم گزینش براساس مهارت به EOI با بالاترین رتبه یا امتیاز که شامل سقف شغلی می‌شود ارسال می‌شود. دعوت‌نامه‌ها به طور مرتب به صورت ماهانه صادر می‌شوند.

ویزاهای اسپانسر شده ایالتی و قلمرویی

دولت‌های ایالتی یا قلمرویی استرالیا، نیروی ماهری را که قصد مهاجرت دارند را شناسایی و انتخاب می‌کنند. این دولت‌ها می‌توانند افراد را قبل از ثبت نام ارزیابی کنند. در صورتی که شما توسط دولت ایالتی یا قلمرویی انتخاب شده‌اید و نشان داده باشید که امتیاز شما بالاتر از امتیاز لازم برای آن ویزا است یک دعوت نامه برای درخواست از سیستم گزینش براساس مهارت استرالیا (SkillSelect) دریافت خواهید کرد.

وقتی که EOI خود را که شامل یکی از این انواع ویزاهاست کامل کنید، از شما سؤال می‌شود که کدام ایالت یا قلمرو استرالیا را برای کار خود انتخاب کرده‌اید. شما قادر خواهید بود تا یک ایالت یا قلمرو یا هر ایالت یا قلمرو را انتخاب کنید. در صورتی که تنها یک ایالت یا قلمرو استرالیا را انتخاب کنید، کارکنان مربوط به همه دولت‌های ایالتی یا قلمرو، قادر به دیدن EOI شما برای این نوع ویزا خواهند بود.

ویزاهای سرمایه گذاری و نوآوری کسب و کار استرالیا

دولت ایالتی یا قلمروی استرالیا یا  Austrade از طرف دولت استرالیا، تاجران ماهر یا سرمایه گذارانی که قصد مهاجرت دارند را شناسایی و انتخاب می‌کند. گزینش کنندگان دولتی، افراد را قبل از انتخاب، ارزیابی می‌کنند. در صورتی که شما توسط یک دولت ایالتی یا قلمرو یا Austrade انتخاب شده باشید شما دعوت نامه برای درخواست ویزا از سیستم گزینش براساس مهارت استرالیا (SkillSelect) را دریافت خواهید کرد.

برای شاخه‌هایی که نیازمند نمره قبولی هستند، باید نشان دهید که امتیاز شما بالاتر از نمره قبولی برای دریافت دعوت نامه است. به طور محدود، دولت‌های ایالتی یا قلمرو امتیازات اضافی را به آزمون‌های امتیازی ارائه می‌دهند به خصوص زمانی که کسب و کار پیشنهادی شما، مزیت اقتصادی زیادی برای آن ایالت یا قلمرو داشته باشد. وقتی EOI را کامل کنید که شامل یکی از این انواع ویزا باشد، از شما پرسیده می‌شود که کدام دولت یا ایالت را انتخاب می‌کنید. یا آیا به دنبال گزینش در شاخه ویزای سرمایه گذاری کلان هستید یا نه، یا اینکه آیا می‌خواهید از Austrade پذیرش بگیرید یا نه.

شما قادرید تا یک معرفی کننده یا هر معرفی کننده را انتخاب کنید. د‌ر صورتی که تنها یک معرفی کننده را انتخاب کنید، آنگاه کارکنان آن بخش دولتی، قادر خواهند بود تا EOI شما را برای این نوع ویزا مشاهده کنند. د‌‌ر صورتی که چند معرفی کننده را انتخاب کنید، کارکنان همه دولت‌های ایالتی یا قلمرو و Austrade قادر به دیدن EOI شما خواهد بود. در صورتی که به دنبال درخواست از Austrade برای شاخه سرمایه گذار کلان هستید، EOI توسط همه افراد ایالتی و قلمرو استرالیا و نیز Austrade قابل مشاهده خواهد بود.

مسئولی تماس با دولتی که به دنبال درخواست مهاجرت از آن هستید برای بحث در خصوص فرایندها و ملزومات بر عهده خود شما است.

دعوت از نیروی متخصص استرالیا

بیشتر بخوانید:

کار در استرالیا برای ایرانیان و شرایط آن

مدت زمان صدور ویزای استرالیا

استرالیا، سرزمین رویاها، با نیلگام سفر، رویایتان را محقق کنید!

استرالیا، کشور پهناور و زیبایی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده و فرهنگ غنی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است. از سواحل بکر و شن‌های سفید گرفته تا شهرهای پیشرفته و جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز، استرالیا چیزی برای هر سلیقه‌ای دارد. اگر شما هم آرزوی سفر به این کشور را دارید، شرکت مهاجرتی نیلگام سفر می‌تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

با کمک متخصصان باتجربه و کارآزموده نیلگام سفر، می‌توانید روند اخذ ویزای استرالیا را آسان‌تر و مطمئن‌تر طی کنید. نیلگام سفر با در اختیار داشتن اطلاعات و تجربه کافی، شما را از مراحل مختلف درخواست ویزا آگاه می‌کند و در تهیه مدارک و انجام امور مربوطه همراهی‌تان می‌کند.

گرفتن ویزای استرالیا با شرکت مهاجرتی نیلگام سفر

نیلگام سفر، متخصص در امور مهاجرت به استرالیا، با سال‌ها تجربه در این زمینه، به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت و آسوده برای سفر به استرالیا برنامه‌ریزی کنید. ما تمامی مراحل درخواست ویزا را برای شما انجام می‌دهیم و در تمام مراحل همراه شما هستیم.

خدمات ما شامل:

  • مشاوره تخصصی در مورد انواع ویزای استرالیا
  • بررسی مدارک و راهنمایی در مورد تهیه آنها
  • انجام امور مربوط به وقت سفارت و انگشت‌نگاری
  • ارائه ترجمه رسمی مدارک
  • پیگیری پرونده در سفارت استرالیا

با کمک ما، فرآیند اخذ ویزای استرالیا سریع‌تر، آسان‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود.

شرکت مهاجرتی نیلگام سفر، همراه شما در سفر به استرالیا

نیلگام سفر با داشتن تیمی از متخصصان باتجربه و کارآزموده در زمینه مهاجرت، به شما کمک می‌کند تا رویای سفر به استرالیا را به حقیقت تبدیل کنید. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم و از تجربه‌ای بی‌نظیر در استرالیا برخوردار شوید.

مزایای همکاری با نیلگام سفر مهاجرت:

  • مشاوره تخصصی و حرفه‌ای از کارشناسان باتجربه
  • بررسی دقیق پرونده و راهنمایی در مورد مدارک موردنیاز
  • انجام امور مربوط به وقت سفارت و انگشت‌نگاری
  • پیگیری پرونده در سفارت استرالیا
  • پشتیبانی کامل از متقاضیان در تمام مراحل دریافت ویزا

اگر قصد سفر به استرالیا را دارید، با ما تماس بگیرید تا شما را در این مسیر همراهی کنیم. صفحه اینستاگرام نیلگام سفر را دنبال کنید.


سوالات متداول | FAQs


1. آیا برای اقدام برای ویزای نیروی متخصص استرالیا نیاز به وکیل مهاجرت است؟

درخواست ویزای نیروی متخصص استرالیا یک فرایند پیچیده است و بهتر است با کمک یک وکیل مهاجرت انجام شود. وکیل مهاجرت می‌تواند در مراحل مختلف فرایند درخواست ویزا، از جمله تکمیل پروفایل در سیستم گزینش براساس مهارت، آماده سازی مدارک و ارائه درخواست ویزا، به شما کمک کند.

2. چگونه می‌توان برای ویزای نیروی متخصص استرالیا اقدام کرد؟

برای اقدام برای ویزای نیروی متخصص استرالیا، ابتدا باید یک پروفایل در سیستم گزینش براساس مهارت اداره مهاجرت استرالیا (SkillSelect) ایجاد کنید. پس از تکمیل پروفایل، باید مدارک مورد نیاز را آماده کرده و درخواست ویزای خود را ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای نیروی متخصص استرالیا عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • گواهینامه تحصیلی
  • گواهینامه کار
  • مدارک زبان انگلیسی
  • سوابق کیفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *