تحصیلی, مهاجرت

کالج‌های دانشگاه فلوریدای شمالی – آمریکا

دانشگاه فلوریدای شمالی در پنج کالج سازمان‌دهی شده است که در آن‌ها ۵۳ برنامه کارشناسی و ۲۸ برنامه تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شوند.

  • کالج هنر و علوم تجربی. تعداد ۶۵۷۰ دانشجو در آن ثبت‌نام کرده‌اند که باعث شده است از این لحاظ بزرگ‌ترین کالج UNF شود. گروه‌های آکادمیک آن هنر و طراحی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، ارتباطات، جرم‌شناسی و عدالت کیفری، زبان انگلیسی، تاریخ، ریاضیات و آمار، موسیقی، فلسفه، علوم سیاسی و مدیریت عمومی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و مردم‌شناسی و زبان‌های جهان هستند. رئیس آن باربارا هتریک است.
  • کالج کسب‌وکار کوگین. یکی از سه کالج اصلی UNF است. مجوز برنامه‌های این کالج را انجمن پیشرفت آموزشکده‌های کالجی کسب‌وکار (AACSB) تأیید می‌کند. این کالج ۹۰ عضو هیئت‌علمی و کارکنان و ۳۱۸۸ دانشجو دارد. برنامه‌های دوره کارشناسی آن در زمینه‌های حسابداری، اقتصاد، مالی، خدمات مالی، کسب‌وکار بین‌المللی، مدیریت، بازاریابی و حمل‌ونقل و لجستیک ارائه می‌شوند. رئیس آن مارک سی. داوکینز است.
  • کالج محاسبه، مهندسی و ساخت‌وساز. آموزشکده محاسبه، آموزشکده مهندسی و گروه مدیریت ساخت‌وساز در آن قرار دارند. تعداد ۱۳۸۵ دانشجو در آن ثبت‌نام کرده‌اند و مدیر آن دکتر مارک ای. تومیو است.
  • کالج تعلیم و تربیت و منابع انسانی. کارشناسی علوم در رشته مدیریت ورزشی در آن ارائه می‌شود. مجوز آن را کمیسیون کالج‌های انجمن کالج‌ها و آموزشکده‌های جنوب تأیید می‌کنند. تعداد ۱۸۱۵ دانشجو در آن ثبت‌نام کرده‌اند و رئیس آن لاری دنیل است.
  • کالج بهداشت بروکس. مدرک‌های کارشناسی علوم در رشته پرستاری، کارشناسی علوم در رشته رژیم‌های غذایی و تغذیه و کارشناسی علوم در رشته بهداشت در آن ارائه می‌شوند. برنامه‌های مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های پرستاری، تغذیه، بهداشت عمومی، مدیریت بهداشت، مشاوره توان‌بخشی علوم و مشاوره بهداشت روانی بالینی نیز در آن ارائه می‌شوند. در این کالج برنامه‌های مدرک دکتری در رشته‌های پرستاری (DNP) و فیزیوتراپی (DPT) نیز ارائه می‌شوند. تعداد ۲۴۲۰ دانشجو در آن ثبت‌نام کرده‌اند و رئیس آن پاملا س. چالی است.

برنامه‌های ویژه و شاخص دانشگاه فلوریدای شمالی

گروه موسیقی دانشگاه فلوریدای شمالی به دلیل داشتن برنامه‌های مطالعاتی موسیقی جاز که ریچ ماتیسون نوازنده یوفونیوم جاز بنیان‌گذار آن و رئیس فعلی آن بانکی گرین نوازنده ساکسیفون است، شهرت دارد. موسیقیدان‌های دیگری مانند دنی گوتلیب، دنیس مارکس و لین آریال عضو هیئت‌علمی برنامه مطالعاتی موسیقی جاز هستند. گروه هم‌نوازان ۱ جاز دانشگاه فلوریدای شمالی شهرتی بین‌المللی دارد که در جشنواره جاز دریای شمال، جشنواره جاز مونترو، یک تور دوهفته‌ای در چین برنامه موسیقی اجرا کرده است و مجله داون بیت دو بار آن را به‌عنوان برترین گروه موسیقی جاز کالجی در کشور انتخاب کرده است.

یکی از بخش‌های ویژه‌برنامه مطالعاتی جاز UNF دوره‌های بزرگ موسیقی جاز آمریکایی است که هنرمندان موسیقی جاز را که شهرتی بین‌المللی دارند در آمریکا مقیم می‌کند. این دوره‌ها همراه با سایر موقعیت‌ها، برای دانشجویان این امکان را فراهم کرده تا همراه با بیش از ۱۰۰ هنرمند برجسته مانند هربی هانکوک، گروه ارکستر کاونت بیسی، جو هندرسون، پت متنی، مایکل برکر، دیو بروبک، جو ویلیامز، دایان ریوز، مایک استرن، دیو وکل، کریستین مک براید، لویی بلسون، بیلی تیلور، آرترو سندووال، جیمی هیت، وینتون مارسالیس، بنی گرین، راسل مالون و برانفورد مارسالیس کنسرت‌هایی را اجرا کنند.

در پاییز سال ۲۰۰۶، کالج کسب‌وکار کوگین به فهرست ۲۸۲ آموزشکده کسب‌وکار برتر شرکت Princeton Review اضافه شد. رابرت فرانک معاون رئیس انتشارات می‌گوید: «ما برای این کتاب آموزشکده‌ها را بر اساس احترام بالایمان برای برنامه‌ها و مدرک‌های دانشگاهی ارائه‌شده، داده‌های سازمانی که از آموزشکده‌ها جمع‌آوری می‌کنیم و نظرهای صادقانه دانشجویانی که در آنجا حضور دارند و تجربیات خود در محوطه دانشگاهی را گزارش و به آن‌ها امتیاز می‌دهند، انتخاب می‌کنیم. ما خوشحال می‌شویم که کالج کسب‌وکار کوگین دانشگاه فلوریدای شمالی را به خوانندگان و کاربران وب‌سایتمان به‌عنوان یکی از بهترین مؤسسه‌هایی که می‌توانند برای گرفتن مدرک MBA به آنجا بروند توصیه کنیم».

دو مورد از برنامه‌های شاخص کالج کسب‌وکار کوگین حمل‌ونقل و لجستیک و کسب‌وکار بین‌المللی هستند. وب‌سایت بازنگری مدیریت زنجیره تأمین برنامه حمل‌ونقل و لجستیک را در رتبه ۱۳ کشوری قرار داد که راه را برای دستیابی به شهرت کشوری خود هموار کرد. این کالج از برنامه‌های بسیار درخور توجه در استنفورد، هاروارد، ویسکونسین و پنی سیلوانیا پیشی گرفت و برنامه لجستیکی پیشتاز در جنوب شرقی است. شرکت Princeton Review نیز این کالج را در نسخه‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ «۲۹۶ آموزشکده برتر» به‌عنوان برنده «آموزشکده کسب‌وکار برجسته» معرفی کرده است. این کالج کسب‌وکار یکی از ۵۴۹ آموزشکده‌ای است که مجوزش را AACSB تأیید می‌کند و افتخار بهترین آموزشکده‌های کسب‌وکار دنیا را دارد.

برنامه زیست‌شناسی ساحلی آن یکی از برنامه‌های شاخص کالج هنر و علوم تجربی و پرستاری نیز یکی از برنامه‌های شاخص کالج بهداشت بروکس است.

رنک دانشگاه فلوریدای شمالی

شرکت Princeton Review در سال ۲۰۰۶ این دانشگاه را در رتبه ۵ «ارزشمندترین» کالج‌های آمریکا قرار داد. موقعیت دانشگاه فلوریدای شمالی به‌عنوان یکی از «ارزشمندترین» کالج‌ها در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ دوباره تأیید شد. شرکت Princeton Review در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ این دانشگاه را یکی از «بهترین کالج‌های جنوب شرقی» نامید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *