مهاجرت

کانادا یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری در دنیا

برای افراد دارای مهارت، تجربه، و آشنا به زبان انگلیسی یا فرانسه، اخذ اقامت کانادا کار سختی نیست.

چرا کانادا؟ کانادا یکی از جذاب ترین کشورهای دنیاست و برخی از نکات مثبت آن عبارتند از:

ونکوور

اگرچه پایتخت کانادا کبک می باشد، ونکوور پرجمعیت ترین شهر است. ۷۵ درصد از رویدادها و فستیوالهای مهم در ونکوور انجام می شود. به هرحال اگر به دنبال کار در مزرعه نیستید ( کار کارمندی را ترجیح می دهید) ونکوور محل مناسبی برای اقامت خواهد بود.

خرس های قطبی

فقط در کانادا شانس شنا با خرس های قطبی  و یا نزدیک شدن تا حد ممکن به آنها را خواهید داشت. آنها جوابی عالی برای این سوال غیر ممکن دارند ” چطور با یک خرس شنا کنیم؟”. با وجود استخرهایی که از طریق یک شیشه ضخیم جدا شده اند و یک دوربین در زیر آب به خرسها نزدیک می شوید.

اقیانوس قطب شمال

اقیانوس قطب شمال به اندازه یک عمر مناظر دیدنی دارد. در این منطقه این امتیاز را دارید تا از نزدیک کوههای یخی را دیده و حسی را که کاپیتانهای کشتی تایتانیک در اولین برخورد با کوه یخ داشتند برای خود زنده کنید.

برج CN

برج CN در کانادا یکی از شگفتیهای جهان می باشد. این برج یکی از بلندترین ساختمانهای جهان می باشد.

غذاهای دریایی نوا اسکوشیا (به معنی نیو اسکاتلند)

این قسمت از کانادا به خاطر داشتن بهترین غذاهای دریایی مشهور است. این منطقه بهترین مکان برای امتحان کردن یک غذای دریایی واقعا عالی می باشد.

بنف

این مکان مقصد شماره یک توریستی در کانادا می باشد و دارای بهارهای داغ و مناظر کوههای صخره ای است که نفس شما را در سینه حبس خواهد کرد. اگر به کانادا سفر می کنید اقامت در نزدیکی مسیرهای پیاده روی اطراف و پاتوق های اسکی به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در این کشور زیبا بمانید.

جزیره پرتس ادوراد

این جزیره از نظر اندازه و جمعیت کوچکترین بوده و بیشتر از مزارع تشکیل شده است. اگر به دنبال مکانی برای کار در مزرعه می گردید این مکان بهترین جا برای شروع می باشد.

هموطن شدن

افراد تازه وارد در کانادا، بیگانه یا خارجی تلقی نمی شوند یلکه آنها را هموطن در نظر می گیرند. در کانادا همه مورد استقبال قرار می گیرند. این موضوع رفتن به کانادا را تبدیل به تجربه ای دلپذیر می کند.

اقامت آسان

با وجود استقبال گرم هموطنان کانادا، سیستم آموزشی عالی برای کودکان و کاری با در آمد خوب برای همه اقامت در یک کشور جدید تجربه ای آسان خواهد بود.

عدم منع ارتباطات

آزادی بیان روش زندگی در کانادا می باشد. مردم کانادا اعتقاد دارند که آنچه را فکر می کنند بیان کنند و دولت کانادا نیز از این نوع تفکر حمایت می کند چرا که دقیقا از آنچه مردمش فکر می کنند آگاه می شود. این امر فرصت ایجاد کشوری با دولت بهتر را به آنها خواهد داد.

کشور وسیع

کانادا بزرگترین کشور جهان بعد از روسیه می باشد. بنابراین فرصت یافتن شغلی عالی را خیلی ساده تر خواهید داشت و فایده دیگر این موضوع این است که با وجود این همه فضا مردم خیلی نزدیک به هم زندگی نمی کنند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *