تحصیلی, مهاجرت

مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان

مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان

گروه مجرب ساسکاچوان:مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان آیا قصد اقامت در کانادا را دارید؟ مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان میتواند یکی از راه حل های مناسب برای اقامت این کشور باشد.ما با ارائه این مطلب دانسته های شما را

آیا قصد اقامت در کانادا را دارید؟ مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان میتواند یکی از راه حل های مناسب برای اقامت این کشور باشد.ما با ارائه این مطلب دانسته های شما را در خصوص مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان افزایش خواهیم داد.

جریان دانشجویی مجرب برنامه نامزدی ایالتی ساسکاچوان به دانشجویان خارجی که از یک دانشگاه آموزش عالی معتبر در ساسکاچوان و یا کالجی در ساسکاچوان فارغ التحصیل شده اند این امکان را می دهد تا برای اقامت دائم در کانادا درخواست دهند. این جریان به شدت در میان فارغ التحصیلان جدید دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه رجینا، کالج پارکلند، موسسه پلی تکنیک ساسکاچوان، و کالج لوتر محبوب می باشد. دانشجویان به منظور شرکت در جریان برنامه نامزدی مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان ۲۰۱۹، باید دارای چند شرط باشند.

شرایط مورد نیاز مهاجرت دانشجویی ساسکاچوان:

  • باید دارای یک مدرک کارشناسی ارشد صادر شده از سوی اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (CIC)باشند. 
  • باید به مدت حداقل ۶ ماه در یک شغل دارای حقوق در ساسکاچوان فعالیت داشته باشند (حداقل برای مجموع ۹۶۰ ساعت). دارای سابقه کاری معتبر شامل شرایط کار مشترک، کمک هزینه های تحصیلی، کار خارج از دانشگاه، کار در داخل دانشگاه، و هرگونه سابقه کاری که با استفاده از یک مجوز کار تحصیلات عالی تایید شده حاصل گردیده است، باشند.
  • باید از یک دانشگاه یا کالج شناخته شده در ایالت ساسکاچوان فارغ التحصیل شده و مدرک، دیپلم یا گواهی خود را دریافت کرده باشند. برنامه تحصیل همچنین شامل حداقل یک سال تحصیلی دانشگاهی تمام وقت (۸ ماه) می باشد.
  • باید دارای یک مجوز تایید شغلی از سوی برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان باشند.

همچنین در صورتی که شما دانشجویی خارجی هستید که از یک مرکز تحصیلات عالی در کانادا و خارج از ساسکاچوان فارغ التحصیل شده اید امکان شرکت در جریان دانشجویی برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان برای شما وجود دارد اما باید شرایط زیر را داشته باشید.

شرایط موردنیاز مهاجررت دانشجویی ساسکاچوان که از خارج از ساسکاچوان فارغ التحصیل شده اند:

  • باید از یک کالج کانادایی و یا دانشگاه معتبر با مدرک، دیپلم و گواهی برای دروه ای فارغ التحصیل شده باشند که حداقل مدت آن ۲ سال تحصیلی دانشگاهی بوده باشد (۱۶ ماه).
  • باید دارای یک مجوز کار تحصیلات عالی باشند که توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (CIC) صادر شده باشد.
  • باید پس از فارغ التحصیلی برای حداقل ۲۴ ماه متوالی (حداقل برای در مجموع ۳۸۴۰ ساعت) کار کرده باشند.
  • در حال حاضر باید دارای یک مجوز از تمام وقت هم دائمی و هم در زمینه تحصیلی آن ها، از سوی کارفرمایی در ساسکاچوان باشند. شغل آن ها باید در طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) دارای سطح O, A, B و یا در زمینه یک تجرات تعیین شده در نظر گرفته شده باشد.
  • باید دارای یک برگه تایید شغلی برنامه نامزدی ساسکاچوان معتبر باشند.

منبع : canadaexpressentry  ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت کانادا،اخذ ویزای کانادا و در نهایت اقامت در کانادا با تور کانادا پیش روی شما خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *