تور, مهاجرت, ویزا

غرب و شرق کانادا | به کدام قسمت از کانادا برویم؟

غرب و شرق کانادا

کانادا کشوری پهناور با جاذبه های منحصر بفردی میباشد که مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات و اقامت در این کشور زیبا است.شاید بهتر باشد قبل از سفر اطلاعاتی را در خصوص غرب و شرق کانادا کسب کنید.ما با ارائه این مقاله دانسته های شما را درخصوص غرب و شرق کانادا افزایش خواهیم داد.

به کدام قسمت برویم؟

در کشوری به پهناوری کانادا، سخت می شود محل ایده آل برای تعطیلات و انتخاب تور کانادا را مشخص کرد. اگر نمی دانید ، غرب و شرق کانادا دارای زیبایی های بینظیری میباشد، شاید نگاهی دقیق تر به تجربه هایی که در هر سو منتظر شماست بتواند به شما کمک کند برنامه ماجراجوییتان در کانادا را طراحی کنید. هر کدام از سواحل کانادا دارای منظره ها، دستپخت ها و فعالیت های خاص خود هستند. از پیچ و خم تورنتو و نمای آتلانتیک نوا اسکاشیا تا ونکوور و پارک های ملی کارت پستال مانندش. سخت می شود تصمیم بگیریم به سمت شرق برویم یا غرب.

ساحل شرقی: لذت تورنتو و ماورای آن

ساحل شرقی کانادا صندوقچه جواهر لذت های دریایی و شور و شوق الهام گرفته از نیویورک با مراکز شهری همچون تورنتو و مونترئال است که زیبایی خیره کننده پارک ملی نیاگارا را هم دارد. تورنتوی شلوغ مثل سیب بزرگ (نام مستعار نیویورک) پر از رستوران، زندگی شبانه و خریدهای لوکس است و آن قدر دیدنی دارد که حتی معتادان به به زندگی شهری را هم سرگرم می کند. فعالیت هایی مثل رفتن به بالای برج سی ان و دیدن بازار کشاورزان سنت لورنس برای هر کس که به این شهر می رود لازم است.

به علاوه مسافران نباید از حال و هوای التقاطی رقابت های ورزشی تورنتو غافل شوند. چه مشتاق ورزش باشند و چه نباشند. بد نیست بلیتی بخرید و به تماشای بازی بلوجیز (Blue Jays)تورنتو، تیم بیسبال شهر بنشینید. یا بازی میپل لیفس (Maple Leafs) که در لیگ هاکی کشوری بازی می کنند را تماشا کنید.

 جواهر دیگر ایالت اونتاریو، جزو مقاصد مورد نظر همه هست: آبشار نیاگارا. جایی که می توانید یک روز را خوش و خرم باشید و حتی پانچو بپوشید. جای دیگر در شرق، کبک است که منطقه ای بی نظیر است و دلفریبی خیابان های پیچ در پیچ شهر کبک با حال و هوای رمانیتک مونترئال کامل می شود.

مثلا گشتی در موزه ها و گالری های هنری مونترئال از جمه موزه هنرهای زیبا برای هر عاشق فرهنگی، بعد از ظهری بی نظیر می شود. فرهنگ بی نظیر الهام گرفته از فرانسه در کبک که حول زبان، غذا و سنت ها می چرخد، شما را در خود غرق می کند. غذا جزو لاینفک هر تعطیلات بی نظیری است و در ساحل شرقی نمی دانید کدام گزینه را انتخاب کنید.

یادتان نرود در کبک حتما پوتین (Poutine سیب زمین سرخ کرده با پنیر و شیره گوشت ) را هم امتحان کنید. در همان راستا، توتییر (toutière) هم شیرینی پای با گوشت خوک، گوساله یا بره است که دوبار چرخ شده است. این غذای معمولا کریسمسی، آن قدر خوشمزه است که کل سال موجود است. اگر هم اهل صرف ماهی تازه هستید، دیگبی (Digby) در نوا اسکاشیا به غذاهای حلزونی خوشمزه اش معروف است. در شرق واقعا همه چیز هست. 

به غرب بروید: ونکوور و راکی

نمی دانید در غرب چه خبر است؟ ونکوور، کانون کانادا در غرب، مرکز کلانشهری در ایالت بریتیش کلمبیا است و همه چیزهای خوب منطقه در آن هست. روز خود را با دوچرخه سواری در اطراف پارک استنلی شروع کنید. مناظر چشم نواز کوه های ساحلی شمالی و پل لیونز گیت را ببینید و سواری کنید.

بازار عام جزیره گرانویل به لطف موجود بودن انواع غذاهای مخصوص محلی اش، مکانی عالی برای ناهار است (غذای دریایی اش را امتحان کنید). اگر عاشق غذاهای سفت هستید، می توانید از تور کامیونت های غذا در ونکوور بهره ببرید (با ۱۴ محل چشیدن غذا). آخر سر هم می توانید بعد از ظهر را صرف گشت و گذار در گالری های هنری ونکوور کنید و محو تاریخ و فرهنگ منطقه شوید. 

مسافران پرجرات تر می توانند در غرب ماجراجویی کنند. برکسی پوشیده نیست که در کوهستان راکی، پیاده روی مقام اول را دارد و بعضی از بهترین مسیرها در پارک های ملی جاسپر یا بانف واقع است و دیدن حیوانات وحشی به منطقه جان می دهد. پس تعجبی ندارد که ببینید گوزن های شمالی و سنجاب های قرمز در منطقه رفت و آمد می کنند. حتی در مناطق شهری تر.

اگر دلتان می خواهد یک خرس از نزدیک ببینید، جایش غرب است. اما حتما سفرتان را برای بهار یا تابستان برنامه ریزی کنید چون خرس ها در زمستان به خواب زمستانی می روند. اما اگر بیشتر مشتاق دیدنی ها هستید، کلگری شهر مبدا کوه های دیدنی راکی است. حتی اگر فقط چشیدن نوشیدنی زنجبیلی اش باشد. روی هم رفته، غرب هر دو جهان را در خود جای داده و شهر و روستا در کنار هم، هم قابل دسترسی هستند و هم فرح بخش.  با این همه گشتنی در غرب و شرق، حالا کدام را انتخاب خواهید کرد؟ ما بهترین مسیر را برای گرفتن وقت سفارت کانادا،اخذ ویزای کانادا و در نهایت اقامت در کانادا با تور کانادا پیش روی شما خواهیم گذاشت. منبع :  aluxurytravelblog

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *