مهاجرت, ویزا

کادومینا کجاست؟ گرهی بین جهان واقعی و دنیایی فانتزی

کادومینا کجاست؟ 

کادومینا را می‌شناسید؟ چقدر اهل داستان‌های تخیلی هستید؟ کادومینا سیاره‌ای خیالی است در گوشه‌ای از کهکشان آندرومدا. اما اگر این سیاره خیالی است، چرا شناختنش اهمیت دارد؟

بگذارید کمی به عقب برگردیم. اهل تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم و سریال هستید؟ «روزی روزگاری مریخ» مجموعه‌ای تخیلی و کمدی است که پخش آن در شبکه نمایش خانگی از تابستان ۱۴۰۱ شروع شده و همچنان در حال پخش است. داستانی جدید و جذاب از برادران قاسمخانی که توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. کادومینا هم همینجا سروکله‌اش پیدا می‌شود.

در فضای تخیلی این سریال، سیاره‌های دیگر هم ساکنان بومی خودشان را دارند و نژادهای بسیاری در سراسر این جهان بزرگ زندگی می‌کنند. مریخ هم سیاره‌ای پیشرفته و خاص است و بسیاری از انسان‌ها از زمین به مریخ مهاجرت کرده‌اند.

اگر این سریال را تماشا کرده باشید، احتمالا دیگر برایتان سوال نیست که چرا باید در وبسایت شرکت مهاجرتی نیلگام، مطلبی درباره کادومینا یا یک سریال کمدی وجود داشته باشد. گروه شرکت‌های نیلگام در تابستان ۱۴۰۱ حامی مالی این مجموعه شد و در بخش‌هایی از داستان هم حضور دارد.

 

کادومینا، راه آسان سفر در کهکشان 

در جهان خیالی سریال که در بخش قبل برایتان شرح دادیم، نیلگام شعبه جدید خود را در مریخ افتتاح کرده و به مشتریان در انواع روش‌های مهاجرت بین سیاره‌ای و حتی بین کهکشانی کمک می‌کند. یکی از خدمات شعبه مریخ نیلگام، دریافت تابعیت کادومینا است.

همانطور که گفتیم کادومینا سیاره‌ای دورافتاده است که معمولا کسی به آن سفر نمی‌کند، اما پاسپورت آن در مجمع بین کهکشانی اعتبار زیادی دارد. کسی که تابعیت و پاسپورت کادومینا داشته باشد می‌تواند بدون محدودیت ویزا و کاغذبازی‌های طولانی‌اشُ به تمام سیاره‌های کهکشان راه شیری و کهکشان آندرومدا سفر کند.

 

کادومینا در کهکشان، دومینیکا در جهان واقعی 

داستان «روزی روزگاری مریخ» را گفتیم، فقط به یک دلیل: برسیم به دومینیکا و جهان واقعی!

با حضور نیلگام به عنوان اسپاسنر این سریال، بخشی از ماجراهای شخصیت‌های اصلی حول محور شعبه مریخ نیلگام می‌چرخد و کادومینا هم همینجا مطرح می‌شود. در شعبه زمینی نیلگام در تهران، دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

دومینیکا، درست مثل کادومینا که سیاره‌ای کوچک و دوردست بود، کشوری جزیره‌ای و کوچک است در حوزه دریای کارائیب که دو نقطه قوت بزرگ دارد: طبیعت فوق‌العاده زیبا و پاسپورت قدرتمند.

اگر دوست دارید بیشتر با دومینیکا و مزیت‌های دریافت تابعیتش آشنا شوید، ادامه این مطلب را بخوانید یا سری به صفحه اختصاصی دومینیکا بزنید.

 

چطور با کمک نیلگام تابعیت و پاسپورت دومینیکا بگیریم؟ 

فرایند دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا معمولا بسیار سریع و ساده پیش می‌رود. کافی است چند مرحله ساده و مشخص را پشت سر بگذارید که در ادامه همه را به طور کامل توضیح داده‌ایم. از اولین مرحله که اتفاقا مهم‌ترین مرحله هم هست شروع می‌کنیم. با پشت سر گذاشتن این مرحله، بقیه مراحل سریع و آسان هستند و به سرعت کار به پایان می‌رسد.

 

۱) یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید. 

برای به دست آوردن شهروندی دومینیکا باید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. دولت دومینیکا دو روش برای سرمایه‌گذاری در این کشور و دریافت تابعیت پیش روی متقاضیان قرار داده است. شما شهروند هر کشوری که باشید، با شرکت در یکی از ‌روش‌های سرمایه‌گذاری زیر می‌توانید در عرض ۴ تا ۶ ماه پرونده خود را به نتیجه برسانید و از مزایای حق شهروندی و پاسپورت دومینیکا برای خود و اعضای خانواده برخوردار شوید.

 

روش اول: اهدای سرمایه به صندوق اقتصادی دومینیکا یا Donation 

در این روش، شما مبلغ مشخصی کمک دائمی و غیر قابل بازگشت به دولت کشور دومینیکا اهدا می‌کنید. به همین دلیل است که این روش با نام دونیشن شناخته‌ می‌شود. دولت دومینیکا در ازای این کمک بلاعوض تابعیت و پاسپورت دومینیکا را به شما و خانواده‌تان اعطا می‌کند.

 

روش دوم: سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های عمرانی دومینیکا 

راه دوم برای اخذ اقامت دومینیکا سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاران می‌توانند در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی کشور دومینیکا مشارکت کنند.

در روش سرمایه‌گذاری عمرانی، برخلاف روش Donation، سرمایه شما قابل برگشت است و البته حداقل مقدار آن هم از روش قبلی بیشتر است. شرط دریافت تابعیت این است که سرمایه شما ۵ سال به صورت سهام پروژه‌های عمرانی دومینیکا بلوکه باشد. پس از ۵ سال می‌توانید در صورت تمایل سهام خود را به ارزش روز بفروشید. نگران نباشید! فروش سهام تاثیری بر تابعیت شما ندارد و به صورت مادام‌العمر تحت تابعیت دومینیکا خواهید بود.

 

۲) فرم‌ها و مدارکی که برای درخواست تابعیت دومینیکا مورد نیاز است، تهیه و تکمیل کنید. 

در این مرحله می‌توانید از کارشناسان نیلگام بخواهید فهرست مدارک مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند تا مطمئن شوید چیزی از قلم نمی‌افتد.

 

۳) شرایط و مدارک توسط کارشناسان نیلگام ارزیابی می‌شود. 

پس از تکمیل فرم‌ها و مدارک، آن‌ها را در اختیار کارشناسان نیلگام قرار دهید تا شرایط شما برای دریافت پاسپورت دومینیکا را ارزیابی کنند و احتمال پذیرفته شدن پرونده توسط دولت دومینیکا را تخمین بزنند.

معمولا در این مرحله حداقل ۱ جلسه مشاوره حضوری یا آنلاین با کارشناسان ما خواهید داشت تا درباره شرایط دقیق پرونده، احتمال پذیرفته شدن و نیاز به تکمیل پرونده و مدارک یا تغییر فرم‌ها گفت‌وگو کنید.

 

۴) درخواست شما و همراهان مورد نظرتان برای دریافت تابعیت دومینیکا، برای دولت این کشور ارسال خواهد شد. 

با رسیدن به یک پرونده جامع و کامل، نیلگام ارائه درخواست و به تبع آن مدارک مورد نیاز به دولت دومینیکا را برای شما انجام می‌دهد.

 

۵) دولت دومینیکا شرایط شما را بررسی می‌کند. 

مدت کوتاهی زمان می‌برد تا دولت دومینیکا پرونده شما را بررسی کنید. در صورتی که شرایطی اولیه لازم را در پرونده ارائه کرده باشید، دولت دومینیکا درخواست شما را به وزارت دارایی و شهروندی این کشور ارجاع می‌دهد.

 

۶) نامه تاییدیه را دریافت خواهید کرد. 

در صورتی که مدارک شما کامل باشد و موفق شوید تمام شرایط را احراز کنید، طی حدود ۹۰ روز از زمان ارسال درخواست نامه تاییدیه را از سوی دولت دومینیکا دریافت خواهید کرد.

 

۷) مبلغ نهایی سرمایه‌گذاری را واریز کنید. 

با تایید درخواست شما، دولت دومینیکا یک حساب بانکی دولتی برای واریز مبلغ سرمایه‌گذاری به شما اعلام می‌کند. بسته به نوع سرمایه‌گذاری مد نظر و تعداد اعضای خانواده، مبلغ نهایی واریزی مشخص خواهد شد و باید مبلغ را به حساب بانکی اعلام‌شده واریز کنید.

 

۸) گواهی تابعیت دومینیکا برای شما و اعضای خانواده‌تان صادر می‌شود. 

پس از واریز مبلغ نهایی، گواهی تابعیت و شهروندی شما و خانواده‌تان از سوی دولت دومینیکا صادر می‌شود. از این لحظه به بعد شما شهروند رسمی کشور دومینیکا هستید!

 

۹) مرحله نهایی: درخواست خود را برای صدور پاسپورت دومینیکا برای افراد واجد شرایط خانواده ثبت کنید. 

با ثبت درخواست دریافت پاسپورت، اداره گذرنامه دومینیکا در اسرع وقت پاسپورت شما را صادر می‌کند. نیازی نیست برای دریافت پاسپورت به دومینیکا سفر کنید؛ نیلگام پاسپورت‌ها را در ایران به شما تحویل می‌دهد. شما به صورت مادام‌العمر شهروند دومینیکا خواهید بود و این تابعیت قابلیت انتقال به فرزندان را هم دارد، اما پاسپورت شما اعتبار ۱۰ ساله دارد و پس از به پایان رسیدن اعتبار باید برای دریافت پاسپورت جدید اقدام کنید.

 

اگر هنوز درباره روند دریافت پاسپورت دومینیکا سوالی در ذهن دارید یا فکر می‌کنید نیاز دارید بیشتر درباره جزئیات آن بدانید، با همکاران ما در نیلگام تماس بگیرید.

 

دریافت تابعیت دومینیکا چه مزیت‌هایی دارد؟ 

برنامه اعطای حق شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری از سال ۱۹۹۳ میلادی آغاز شده و حدود ۳۰ سال است که با موفقیت ادامه دارد. شهروندی دومینیکا مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه به طور خلاصه به آن‌ها اشاره کرده‌ٰایم:

  • پیشرفت سریع روند درخواست تابعیت
  • پاسپورت معتبر و آزادی سفر فوق‌العاده به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا
  • آزادی کامل در استفاده از انواع فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در حوزه کارائیب
  • شهروندی کشوری با زبان رسمی انگلیسی و بدون نیاز به یادگیری زبان جدید و متفاوت
  • امکان باز کردن حساب بانکی بین‌المللی
  • امکان ایجاد کسب‌وکار یا انجام فعالیت‌های بازرگانی بین‌المللی با مزیت معافیت از گمرک در حوزه کارائیب و بدون محدودیت در بازپرداخت سود و سرمایه وارداتی
  • بدون نیاز به حضور در دومینیکا به صورت موقت یا دائمی
  • امنیت مالی تضمین‌شده
  • تجارت معاف از حقوق گمرکی در کارائیب
  • بهره‌مندی از منافع و امتیازهای مشترک با شهروندان انگلیسی
  • تابعیت مادام‌العمر و قابل انتقال به نسل‌های بعدی خانواده
  • معافیت مالیاتی برای سرمایه و سود سرمایه، درآمد خارجی، هدیه و ارث
  • استفاده از واحد پول دومینیکا یعنی «دلار کارائیب شرقی» که با نسبت ثابتی به دلار آمریکا متصل است و به معاملات ارزی شما ثبات می‌بخشد و ریسک تجارت را کمتر می‌کند.

 

جمع‌بندی: از کادومینا به کجا رسیدیم؟ 

اگر با جست‌وجوی واژه کادومینا به این مطلب رسیده‌اید، احتمالا مفهومی برای این واژه متصور نبوده‌اید؛ اما حالا می‌دانید که کادومینا کجاست! این سیاره خیالی، نمادی است از کشوری واقعی در جهان امروز که به راحتی به سرمایه‌گذاران تابعیت می‌دهد و هر کسی می‌تواند از مزایای تابعیت و پاسپورت آن بهره‌مند شود.

 

در ابتدای مطلب ماجرای کادومینا را توضیح دادیم. گفتیم که واژه کادومینا از کجا نشات گرفته و شما را با دومینیکا آشنا کردیم. سپس فرایند دریافت تابعیت کادومینا یا همان دومینیکای خودمان را توضیح دادیم و سعی کردیم شما را به طور خلاصه با مزیت‌های آن آشنا کنیم.

اگر احساس می‌کنید هنوز به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، از مشاوران متخصص نیلگام وقت مشاوره بگیرید.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *