مهاجرت

اخبار مهاجرت به کانادا – بریتیش کلمبیا

BC تعداد ۳۷۷ مهاجر نیروی کار و فارغ التحصیل را در قرعه کشی ۸ مارس BC PNP دعوت می کند

در قرعه کشی انجام شده در ۸ مارس تعداد کلی ۳۷۷ متقاضی برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا، کانادا دعوت شدند تا برای برنامه داوطلب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) درخواستی ارائه دهند. این سومین قرعه کشی با این روش می باشد که در سه هفته گذشته انجام شده و سایر متقاضیان برای ارائه درخواست به ترتیب در ۱۷ فوریه و ۲۳ فوریه دعوت شده اند.

تمام دعوتنامه ها برای ارائه درخواست (ITAs) صادر شده در ۸ مارس از طریق انواع زیرگروههای BC PNP تحت مدیریت سیستم ثبت نام مهاجرت متخصصین (SIRS) صادر شد، یک سیستم منحصر به فرد برای رتبه دهی و انتخاب متقاضیان تحت زیرگروه های معین BC PNP انتخاب شده است.

بعضی افراد دارای ITA در موقعیت ارائه درخواست داوطلب استانی BC PNP از طریق یکی از زیرگروه های ارتقا یافته BC PNP هم راستا با سیستم گزینش فدرال اکسپرس اینتری قرار دارند. درخواست باقی متقاضیان خارج از سیستم اکسپرس اینتری در سطح فدرال بررسی خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که ITA دررابطه با BC PNP همان ITA صادر شده در سطح اکسپرس اینتری فدرال نمی باشد.

فارغ التحصیلان همچنان از مزایایی بهره مند هستند

مشابه با قرعه کشی قبلی اکثریت ITA های صادر شده در ۸ مارس برای فارغ التحصیلان بین المللی صادر شده که تحصیلات خود را در کانادا تکمیل کرده اند.

دانشجویان بین المللی و نیروی کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا می توانند به مرکز تحصیلات CanadaVisa برای دسترسی به طیفی از روش ها و منابع برای  کمک به تحصیل، کار و اقامت در کانادا به طور دائم بپیوندند.

قرعه کشی ۸ مارس BC PNP

تنها زیرگروهی که نسبت به قرعه کشی قبلی درباره امتیاز لازم  متقاضی برای دریافت ITA شاهد تغییراتی بوده زیرگروه مهاجرت متخصصین-سطح اینتری و نیمه متخصص بوده است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *