مهاجرت با کارآفرینی

مهاجرت گروه پروژه های استراتژیک

مهاجرت گروه پروژه های استراتژیک

شرکت های خارجی که تمایل دارند شعبه ای را در بریتیش کلمبیا تاسیس کنند امکان همراه داشتن ۵ عضو را دارا می باشند. متقاضیان تحت این گروه برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا ۲۰۱۷ باید دارای ملزومات زیر باشند: -مدرکی را فراهم آورند که نشان دهنده کسب و کاری موفق و مشروع در خارج از کانادا باشد. -ثابت کنند که ۵ عضو آن ها برای اجرای کسب و کار کلیدی می باشند.

برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا را دارند برنامه نامزدی مهاجرت ایالتی بریتیش کلمبیا فرصتی را ارائه می نماید برای زندگی و کار در بریتیش کلمبیا به عنوان یک مقیم دائمی. ۴ زیر گروه جداگانه در بخش مهاجرت کاری برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا سال ۲۰۱۷ مشاهده می شود، که در زیر مشخص گردیده اند:

  • گروه کارآفرین – این بخش شامل مدیران و یا صاحبان مشاغلی است که تمایل دارند در زمینه کسب و کاری بالقوه در بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری نمایند.
  • گروه کارآفرین منطقه ای – این بخش شامل مدیران و یا صاحبان مشاغلی است که تمایل دارند در زمینه کسب و کاری بالقوه در بریتیش کلمبیا و منطقه ای به غیر از ونکوور سرمایه گذاری نمایند.
  • گروه پروژه های استراتژیکی – این زیر گروه شامل کارمندان مرتبط با کسب و کارهای کنترل شده توسط افراد خارجی می باشد که در بریتیش کلمبیا راه اندازه شده اند. اگر تا ۵ فرد از طریق به شغلی از طریق نقش های مدیریتی، فنی و حرفه ای مرتبط شده باشند می توان آن را برای این زیر مجموع نامزد کرد.
  • گزینه توالی کسب و کار منطقه ای – این زیر مجموعه برای افرادی است که تمایل دارند کسب و کاری را خریداری نمایند که در حال حاضر در بریتیش کلمبیا موجود و فعال می باشد. این گزینه در صورتی که کسب و کار در خارج از مناطق ونکوور و ابوتسفورد می تواند شامل سه مورد بالا باشد.

در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر در رابطه با مهاجرت کاری گروه پروژه های استراتژیک بریتیش کلمبیا می پردازیم و به افراد امکان می دهیم مشاهده کنند واجداشرایط این برنامه هستند یا نه.

گروه پروژه های استراتژیک برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا

شرکت های خارجی که تمایل دارند شعبه ای را در بریتیش کلمبیا تاسیس کنند امکان همراه داشتن ۵ عضو را دارا می باشند. متقاضیان تحت این گروه برنامه نامزدی ایالتی بریتیش کلمبیا ۲۰۱۷ باید دارای ملزومات زیر باشند.

شرایط متقاضیان:

  • مدرکی را فراهم آورند که نشان دهنده کسب و کاری موفق و مشروع در خارج از کانادا باشد.
  • ثابت کنند که ۵ عضو آن ها برای اجرای کسب و کار کلیدی می باشند.
  • اگر کسب و کار تایید گردید متقاضیان باید دارای ملزومات زیر باشند.

سایر شرایط لازم:

  • یک توافق نامه عملکرد اجرایی را با دولت حاکم امضا نمایند.
  • سرمایه گذاری برابر با حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلار کانادا برای آغاز و یا گسترش کسب و کاری
  • ایجاد سه شغل دائمی جدید برای شهروندان کانادایی و یا افراد مقیم دائمی برای هر یک از اعضای کاری ضروری
  • ایجاد، خرید و یا گسترش یک شرکت که در حال حاضر رسماً در بریتشی کلمبیا به ثبت رسیده و یا از لحاظ فدارل رسماً ثبت گردیده است.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *