تور

محل اقامت و هتل های اتریش

اگرچه هتل ها حتی می توانند در شهرهای کوچکتر یافت شوند اما نسبتا گران هستند (حتی در شهرهای بزرگتر گرانتر هستند). موارد ارزانتر در شهرهای بزرگ خوابگاههای جوانان بوده و در شهرهای کوچکتر اغلب خانواده ها آپارتمانهایی به سبک bed and breakfast با هزینه ۱۵-۲۵ یورو اجاره می کنند (به دنبال تابلوهای Pension یا Zimmer Frei باشید). خیلی از خانواده ها در حومه شهر به طور رسمی و غیر رسمی اتاقهایی را برای دو شب اجاره می کنند. برای پیدا کردن محل اقامت فقط در خانه یک کشاورز را زده و از آنها بپرسید، اگر جایی نداشته باشند احتمالا کسی را در نزدیکی می شناسند که اتاقی داشته باشد.

همچنین زمینهای مخصوص کمپ فراوان می یابید (برخی از آنها کل سال باز هستند)، اگرچه این زمینها به طور استثنایی تمیز بوده و اغلب خدمات بیشتری ارائه می دهند، اما کمی گرانتر از زمینهای سایر کشورهای اروپای مرکزی هستند.

قانون اتریش همه را ملزم به ثبت آدرس اقامتی خود می کند، حتی اگر فقط برای یک شب یا در محل کمپ باشد.

هتل ها درخواست ارائه پاسپورت یا گواهینامه رانندگی را دارند و اگر هیچ کارت شناسایی نداشته باشید ممکن است شما را نپذیرند. درباره تحویل پاسپورت خود خیلی نگران نباشید. در خیلی از کشورها این کار ایجاد نگرانی می کند اما در اتریش روندی استاندارد است. پاسپورت شما بازگردانده خواهد شد. اگر بیش از حدود دو هفته در اقامتگاههای خصوصی بمانید باید مدرک ثبت (Meldezetrel) از مرجع ثبت محلی (Bezirksamt یا Meldeamt) که معمولا در سالن شهر قرار دارد، کسب کنید. این مدرک باید از طرف مالک یا مستاجر اقامتگاه شما امضاء شود. اگر بیش از دو یا سه ماه در کشور اقامت داشته اید، عدم ارائه این مدرک در هنگام خروج باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *