مهاجرت

شهرهای استرالیا صمیمی ترین و قابل زندگی ترین شهرهای جهان

بر اساس دو نظر سنجی قابل توجه که در طی این هفته منتشر شده اند ملبورن قابل زندگی ترین و سیدنی دومین شهر صمیمی جهان است.

بررسی قابلیت زندگی انجام شده توسط واحدهای اطلاعاتی اکونومیست جهانی همچنین آدلاید و پرت را در میان ۱۴۰ شهر سراسر جهان در میان ۱۰ شهر برتر جای داده اند. لورا کاوال مدیر اجرایی مقصد ملبورن اعلام کرد: کیفیت زندگی که ما به عنوان جامعه در ملبورن از آن لذت می بریم نباید دستهکم گرفته شود. ملبورن شهری امن، و پر جنب و جوش است با جاذبه های فرهنگی، فستیوال ها و رویداد های جهانی و تعداد بیشماری از غذا خوری ها و گزینه های تفریحی. عواملی که سبب بهبود قابلیت زندگی در ملبورن می شوند، به تجربه سفر به این شهر نیز کمک می کنند، این معیارها سبب می شوند که شهر ما تبدیل به مکانی ارزشمند برای سفر شود.

همچنین نشریه سفر لوکس ایالات متحده، کند نست تراولر نیز در این هفته منتشر شد، که بر اساس نظرات خوانندگان در زمینه صمیمی ترین شهرهای جهان سیدنی را در رتبه دوم و چارلستون ایالات متحده را در رتبه اول قرار داد. در این نظر سنجی کند نست تراولر از حدود ۱۲۸۰۰۰ خواننده خواست که بر اساس برخی جنبه ها صمیمی ترین شره را انتخاب کنند، مانند: آیا یک فرد محلی راه را به شما نشان داد؟ آیا حرکت در شهر آسان بود؟

یکی از خوانندگان مجله اظهار داشت: استرالیایی های بسیار مهربان هستند. هر بار که ما توقف کردیم که برای پیدا کردن مسیر به نقشه نگاهی بیاندازیم، توقف کردند و به ما پیشنهاد کمک کردند.

جان ا سالیوان گفت: بررسی مجله نست کند چیزی را عنوان کرد که قبلاً هم از آن اطلاع داشتیم، و آن صمیمی بودن مردم استرالیا در زمینه استقبال از گردشگران است.

این مورد چیزی است که به طور منظم در بررسی های ما در مورد نظرات گردشگران مشخص شده و آن صمیمی بودن مردم استرالیا به ویژه از سوی افرادی است که شخصاً از استرالیا دیدن کرده اند.

امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

75237 – 021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *